Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?

+8
Sarah1985
Niekske
marjoleinnn
Muurvlindertje
Lejow
silly-one
Hoochie
ShallY
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hechtingen verwijderen,doet dat pijn? Empty Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?

Bericht  ShallY ma 5 dec 2011 - 4:52

Morgen worden mijn hechtingen eruit gehaald en nu vraag ik me af of je daar veel van voelt?
Aan 1 kant zitten ze zowat in mijn hand en zijn ze bijna niet eens zichtbaar..

Wat ben ik toch eigenlijk ook een held Embarassed

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hechtingen verwijderen,doet dat pijn? Empty Re: Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?

Bericht  Hoochie ma 5 dec 2011 - 4:55

Ik moest 53 hechtingen laten verwijderen en was een beetje een irritant gevoel maar deed geen pijn.

Succes morgen

Laatst aangepast door Hoochie op ma 5 dec 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Hechtingen verwijderen,doet dat pijn? Empty Re: Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?

Bericht  silly-one ma 5 dec 2011 - 4:56

De laatste keer dat ik er één had heb ik deze er zelf uitgehaald. Het is even trekkerig, maar pijn doet het niet. Voelde voor mij gevoel een beetje hetzelfde als het epileren van een wenkbrauw haar en dat voelde ik dan nog meer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Lejow ma 5 dec 2011 - 4:57

Toen de hechtingen verwijdert werden na mijn borstverkleining heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar liggen gillen.. Ik vond dat het meest pijnlijke van de hele operatie...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muurvlindertje ma 5 dec 2011 - 5:00

Ik doe het altijd zelf. Lusje doorknippen en touwtje eruit trekken.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 5:10

Bij mijn blindedarm voelde ik er niks van, na mijn bevalling was het zelfs veel minder pijnlijk toen de hechtingen van de knip eruit waren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 5:11

Muurvlindertje schreef:Ik doe het altijd zelf. Lusje doorknippen en touwtje eruit trekken.
Heb je iedere week hechtingen dan? Laughing Zo klinkt het.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn ma 5 dec 2011 - 8:17

Ik vond alleen van die nietjes hechtingen pijn doen met het eruit halen. Maar het ligt er bij deze ook aan op welke plek ze zitten want mijn tante voelde daar niks van.

Normale hechtingen heb ik er 1x ook zelf uit gehaald, en een onderhuidse hechting hebben ze er in het ziekenhuis uit gehaald maar dat deed ook echt niet zeer.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 8:20

Hoochie schreef:Ik moest 53 hechtingen laten verwijderen en was een beetje een irritant gevoel maar deed geen pijn.

Succes morgen

Wow, what happened?

Gast
Gast

Bericht  Niekske ma 5 dec 2011 - 8:31

Kriebelt een beetje, maar doet geen pijn vond ik.

Ik heb wel één keer gehad dat er een ontsteking rondom de hechting zat toen ze em eruit trokken, dat was wel behoorlijk pijnlijk...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Sarah1985 ma 5 dec 2011 - 8:47

het kriebelt maar doet niet pijn
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Dennenappel ma 5 dec 2011 - 8:53

Ik heb hechtingen in mijn hand gehad. Ik vond het een kietelig gevoel, niet echt vervelend dus.

Succes morgen!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Evalynn ma 5 dec 2011 - 9:27

je voélt het, meer niet.
als het gewoon op de juiste manier wordt gedaan hoeft het geen pijn te doen.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  ShallY ma 5 dec 2011 - 9:27

Thnx,ik hoef me dus niet druk te maken!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Pompoen ma 5 dec 2011 - 9:31

Ik vind het altijd wel een opluchting als die krengen er uit zijn. Daarna voelt het meestal een stuk minder vervelend.
Ik heb wel een aantal keer gehad dat mijn hechtingen volledig uitgescheurd en ingegroeid waren, toen was het iets vervelender om ze eruit te laten halen. Maar van de hechtingen in mijn hand heb ik nooit last gehad. Het prikt soms een beetje, maar wat dat betreft was de verdoving bijvoorbeeld 100x erger.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Sarah1985 ma 5 dec 2011 - 9:31

hoe gaat het nu met je hand?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 10:01

Ze hebben de hechtingen er van de week uitgehaald daar down under, en dat vond ik pijnlijker dan erin doen. Ze zaten best strak, en best ingegroeid, en natuurlijk was het een opluchting toen ze er eenmaal uit waren, maar even aan dat ding trekken om door te knippen, au! Maarrrrr, het is echt maar 3 seconden!

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 5 dec 2011 - 11:12

Ik was blij dat de hechtingen werden verwijderd, begon te irriteren. Eruit halen voelde ik niet eens, dus ook geen pijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  ShallY ma 5 dec 2011 - 23:27

Sarah1985 schreef:hoe gaat het nu met je hand?

De hechtingen zijn eruit, vond het toch vervelend aanvoelen..maar ze waren er ook zo uit.

@ Sarah, met mijn hand gaat het goed. Ik sta echt versteld dat ik er alweer zoveel mee kan doen. Simpele dingen zoals snijden, schrijven enz doet nog wel pijn. Het lukt wel maar nog niet pijnloos. Ze hebben me vanmorgen wel weer duidelijk verteld dat ik absoluut tot 6 weken niet zwaar mag tillen en mijn hand wel mag gebruiken maar niet teveel. Ook mag ik volgende week pas auto rijden. En dan ook nog maar kleine stukjes.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: