voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:Weegschaal schreef:Linnie1985 schreef:Mijn vriend zei wel dat ik zondag wat leuks mag verzinnen om te gaan doen. Maar ik zei dat we op de centjes moeten letten. We hebben een huis gezien waar we heel graag willen wonen en we moeten echt gaan sparen want kindjes zijn duur.
Haha eerste wat hij zei was: waar is mijn vriendin wat heb je met haar gedaan
Misschien als hij merkt dat het echt een hele serieuze wens van je is wat je echt het liefst nu gelijk zou willen, het voor hem ook wat meer gaat leven. Dat het niet iets is van we zien wel, maar nu gelijk!
En ik kan nog wel iets bedenken wat jullie dan zondag kunnen doen, kost niets
Helemaal mee eens!
ghehe nog niet aan gedacht goed idee. Moet alleen wachten op mijn ouders, moet mn ma dr auto lenen voor paar daagjes. Auto word maandag en dinsdag gerepareerd en aangezien hier geen treinen en (geloof) ook geen bussen naar mijn werk gegaan ben ik op de auto aangewezen. Dus die wordt zondag gebracht.
Ow ja ik zie verschillende testen staan, staat wel wat info erover, maar welke is het fijnste in gebruik?
Ik ga even kijken welke ik had, ik had bij sensitest besteld geloof ik..zoek ik daar even...
Gast- Gast
@ Anniej_S; Weet dat jij de vorige keer zo zwanger was, en daar ga je nu natuurlijk ook weer voor! Maar moet aan een vriendin van mij denken. Bij de eerste was het ook zo raak en toen ze voor de tweede ging heeft ze de maand feb/mrt bewust overgeslagen omdat ze geen kindje wilde wat in de decembermaand geboren werd ivm feestdagen. Nu zijn we een jaar verder en is ze nog niet zwanger.... Wil hier niks mee zeggen naar jou toe hoor, maar het is zo niet te plannen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:
Naam Leeftijd Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Linnie1985 26/28 December 2012 nog niet zwanger 1e kindje Puzzle 28/28 Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa 24/26 Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal 26/26 Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Triesje1983 28/36 Maart 2011 nog niet zwanger 2e kindje Viva 20/21 Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Pussycat 23/25 Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Ugly Betty 23/24 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Janedoe 26/27 Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Nillis 29/30 November 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy 24/27 November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Slaatje 33/41 November 2011 nog niet zwanger 1e kindje Zonnetje 25/25 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje SleepingBeauty 24/27 Januari 2012 Nog niet zwanger 1e kindje Pandora 29/30 Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus 26/26 Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage … Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Flower_L 26/29 Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Fryskeflinter 25/29 feb/maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos 26/27 Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Pearl 24/24 April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Anniej_S 24/28 April/mei 2012 nog niet zwanger 2e kindje Spetterdespat 28/26 April/Mei 2012? Nog niet zwanger 1e kindje Sanne-84 27/27 Mei 2012 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ … ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje Emma_ … 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Birgit … Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ... ... … ... ... ...
Moet december 2010 zijn
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Anniej_S schreef:Linnie1985 schreef:Anniej_S schreef:Weegschaal schreef:Linnie1985 schreef:Mijn vriend zei wel dat ik zondag wat leuks mag verzinnen om te gaan doen. Maar ik zei dat we op de centjes moeten letten. We hebben een huis gezien waar we heel graag willen wonen en we moeten echt gaan sparen want kindjes zijn duur.
Haha eerste wat hij zei was: waar is mijn vriendin wat heb je met haar gedaan
Misschien als hij merkt dat het echt een hele serieuze wens van je is wat je echt het liefst nu gelijk zou willen, het voor hem ook wat meer gaat leven. Dat het niet iets is van we zien wel, maar nu gelijk!
En ik kan nog wel iets bedenken wat jullie dan zondag kunnen doen, kost niets
Helemaal mee eens!
ghehe nog niet aan gedacht goed idee. Moet alleen wachten op mijn ouders, moet mn ma dr auto lenen voor paar daagjes. Auto word maandag en dinsdag gerepareerd en aangezien hier geen treinen en (geloof) ook geen bussen naar mijn werk gegaan ben ik op de auto aangewezen. Dus die wordt zondag gebracht.
Ow ja ik zie verschillende testen staan, staat wel wat info erover, maar welke is het fijnste in gebruik?
Ik ga even kijken welke ik had, ik had bij sensitest besteld geloof ik..zoek ik daar even...
Het zijn alweer andere...maar ik had zoiets..http://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-ovulatietest-sensitive
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Moet zoiezo mijn cyclus afwachten en als dat niet op gang komt na de HA etc...en ik hoop dat mijn contract verlengd worde...anders weet ik niet hoe ik het moet doen zonder baan, zonder inkomen..etc
Dat is ook belangrijk idd. Hoop dat je in beiden snel duidelijkheid hebt!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Anniej_S; Weet dat jij de vorige keer zo zwanger was, en daar ga je nu natuurlijk ook weer voor! Maar moet aan een vriendin van mij denken. Bij de eerste was het ook zo raak en toen ze voor de tweede ging heeft ze de maand feb/mrt bewust overgeslagen omdat ze geen kindje wilde wat in de decembermaand geboren werd ivm feestdagen. Nu zijn we een jaar verder en is ze nog niet zwanger.... Wil hier niks mee zeggen naar jou toe hoor, maar het is zo niet te plannen.
Klopt hoor..maargoed..we zullen zien...stel we zeggen we gaan er nu voor en het is weer in febr/maart zover...wat dan hahaha, kan ook zo zijn we dat er vanaf maart voor gaan....en dan in april/mei zwanger te zijn/worden
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Linnie1985 | 26/28 | December 2010 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | 28/28 | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | 24/26 | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | 26/26 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Triesje1983 | 28/36 | Maart 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Viva | 20/21 | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pussycat | 23/25 | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Ugly Betty | 23/24 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Nillis | 29/30 | November 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | 29/30 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | 26/26 | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | … | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Flower_L | 26/29 | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Fryskeflinter | 25/29 | feb/maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | 26/27 | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Pearl | 24/24 | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Anniej_S | 24/28 | April/mei 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Spetterdespat | 28/26 | April/Mei 2012? | Nog niet zwanger | 1e kindje |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
L!ND@ | … | ergens in 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Emma_ | … | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Birgit | … | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
... | … | ... | ... | ... |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Sorry ik was afgeleid.
Jullie tips als wandelen, puzzelen en film kijken doe ik al. Mijn therapeut zei dat ik me bezig moest gaan houden met projecten. Een foto-album maken, díe zolder opruimen (wat tot zover kan) en meer dat soort dingen. Ik hoop dat ik me volgende week kan storten op 1 van die projecten, want afgelopen week was gewoon een heavy (depri) week...
Jullie tips als wandelen, puzzelen en film kijken doe ik al. Mijn therapeut zei dat ik me bezig moest gaan houden met projecten. Een foto-album maken, díe zolder opruimen (wat tot zover kan) en meer dat soort dingen. Ik hoop dat ik me volgende week kan storten op 1 van die projecten, want afgelopen week was gewoon een heavy (depri) week...
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Sorry ik was afgeleid.
Hoezo depri meis? (heb even geen zin om terug te lezen) wat scheelt eraan?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:FryskeFlinter schreef:Sorry ik was afgeleid.
Euhm, ik had het er niet zo uitgebreid hier neergezet, maar door mijn schouder probleem voel ik me heel erg nutteloos. En deze week voelde ik me heel erg extreem nuteloos... Door de pijn die ik had kon ik ook het huishouden niet doen... Dus ik zit maar wat...... filmpjes te kijken....
*edit* Voor de buitenwereld zet ik me allergrootste glimlach op, maar van binnen schreeuw ik het uit van de pijn bij wijze van...
Laatst aangepast door FryskeFlinter op vr 13 jan 2012 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Sorry ik was afgeleid.
geeft niet kan gebeuren
Ai vervelend dat je je rot voeld. Heb ook niet gelezen wat er is, ben nog maar net echt op dit topic aan het reageren.
Knuffel heb je wel verdiend
Linnie1985- Kletskop
FryskeFlinter schreef:Anniej_S schreef:FryskeFlinter schreef:Sorry ik was afgeleid.
Euhm, ik had het er niet zo uitgebreid hier neergezet, maar door mijn schouder probleem voel ik me heel erg nutteloos. En deze week voelde ik me heel erg extreem nuteloos... Door de pijn die ik had kon ik ook het huishouden niet doen... Dus ik zit maar wat...... filmpjes te kijken....
KNUFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gast- Gast
Dankje meiden... Ik moet ook niet wegkwijnen in zelfmedelijden....
Silver- Ratel
Weegschaal- Kletskop
Meiden het is niet einde van de wereld hoor....
Maar vind wel lief van jullie, jullie hebben veel ergere dingen te verwerken.....
Maar vind wel lief van jullie, jullie hebben veel ergere dingen te verwerken.....
Silver- Ratel
Soms mag je je wel zo voelen als je je nu voelt hoor..geeft helemaal niks!
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Meiden het is niet einde van de wereld hoor....
Iedereen mag wel eens verdrietig zijn. Dat zei die vriendin van mij ook, af en toe heb je een goeie huilbui even nodig. Bij mij lucht dat wel op.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:FryskeFlinter schreef:Meiden het is niet einde van de wereld hoor....
Iedereen mag wel eens verdrietig zijn. Dat zei die vriendin van mij ook, af en toe heb je een goeie huilbui even nodig. Bij mij lucht dat wel op.
Bij mij ook..ff onbeperkt JANKEN..heeerlijk!
Gast- Gast
Viva, ja ik vind het ook makkelijker lezen als er dikgedrukte namen staan.
JaneDoe, jeetje zeg, het houdt niet op in jouw omgeving. Ik mag me gelukkig prijzen dat er in mijn omgeving maar één iemand is die ik ken die zwanger is (en ik zie haar dan ook maar 1 keer in de maand of 2 maanden, dus ik maak het niet van heel dichtbij mee).
Suusje, wat balen dat je ongesteld geworden bent!
FryskeFlinter, spannende dag voor ons allebei dan, de 24ste . En een dikke knuffel omdat je je zo rot voelt momenteel
Linnie, wat vervelend dat hij verslaafd is aan het gamen, ik vind dan toch dat hij zo niet echt laat merken dat hij ook graag een kindje zou willen, als dat gamen altijd voorop staat. Mijn vriend gamed ook graag, PS3 of één of ander spel op de computer, maar hij is daar gelukkig niet fanatiek in, hoe graag hij het ook doet. Meestal gamed hij als ik wat aan het laptoppen ben of als ik niet thuis ben. Als we samen thuis zijn, gaat hij niet continu zitten gamen, gelukkig.
Weegschaal, bij ons dus net hetzelfde wat het gamen betreft. Hij gamed wel, maar probeert dit ook zoveel mogelijk te doen als ik er niet ben, of als ik met iets anders bezig ben.
JaneDoe, jeetje zeg, het houdt niet op in jouw omgeving. Ik mag me gelukkig prijzen dat er in mijn omgeving maar één iemand is die ik ken die zwanger is (en ik zie haar dan ook maar 1 keer in de maand of 2 maanden, dus ik maak het niet van heel dichtbij mee).
Suusje, wat balen dat je ongesteld geworden bent!
FryskeFlinter, spannende dag voor ons allebei dan, de 24ste . En een dikke knuffel omdat je je zo rot voelt momenteel
Linnie, wat vervelend dat hij verslaafd is aan het gamen, ik vind dan toch dat hij zo niet echt laat merken dat hij ook graag een kindje zou willen, als dat gamen altijd voorop staat. Mijn vriend gamed ook graag, PS3 of één of ander spel op de computer, maar hij is daar gelukkig niet fanatiek in, hoe graag hij het ook doet. Meestal gamed hij als ik wat aan het laptoppen ben of als ik niet thuis ben. Als we samen thuis zijn, gaat hij niet continu zitten gamen, gelukkig.
Weegschaal, bij ons dus net hetzelfde wat het gamen betreft. Hij gamed wel, maar probeert dit ook zoveel mogelijk te doen als ik er niet ben, of als ik met iets anders bezig ben.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
We gaan vanavond gezellig film kijken. En gisteren was het al laat, maar beiden hadden zin haha. Heb nu al zin in vanavond!
Linnie1985- Kletskop
Linnie, zit je in je vruchtbare dagen momenteel?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Linnie, zit je in je vruchtbare dagen momenteel?
Nou ik zit vandaag al op dag 20, dus ik denk het niet :'(. Maja ff een sexsessie is ook wel lekker hoor!
Linnie1985- Kletskop
Wat een leuke benaming, sexsessie....
Dankjullie wel voor de lieve knuffels, had ik gister even nodig denk ik....
Ik ga me zo klaar maken voor een meidenavond zonder de mannen, zal wel laat terug komen, dus een sexsessie zit der niet in.
Gelukkig is mijn vriend niet van het gamen, ik ben eerder degene die ergens verslaafd aan is, series, forummen, of gewoon iets te sneupen moeten hebben....
Alyssa, ja de 24e wordt een spannende datum. Dinsdag over een week al. Schiet op! Ben je erg zenuwachtig voor de operatie?
Ik ga me zo klaar maken voor een meidenavond zonder de mannen, zal wel laat terug komen, dus een sexsessie zit der niet in.
Gelukkig is mijn vriend niet van het gamen, ik ben eerder degene die ergens verslaafd aan is, series, forummen, of gewoon iets te sneupen moeten hebben....
Alyssa, ja de 24e wordt een spannende datum. Dinsdag over een week al. Schiet op! Ben je erg zenuwachtig voor de operatie?
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Wat een leuke benaming, sexsessie....
Fijne avond vanavond!
Haha vind het niet erg dattie gamen leuk vind, maar soms wordt het best wel laat. En als ik een spelletje speel ben ik het met een paar dagen alweer zat.
Gehe leuk he sexsessie.
Linnie1985- Kletskop
een sexsessie is nooit weg vind ik ook hoor Linnie! en FF veel plezier vanavond!
wel heb ik nu, ben pas net gestopt met de pil, dat ik het toch wel erg spannend vind allemaal.Elke sexsessie kan ineens een kindje opleveren:oops:
Ik zie ook best wel een beetje tegen de zwangerschap op als ik eerlijk ben. Wel een reden voor:
Ik ben de afgelopen jaren behoorlijk ziek geweest waarbij ik dagelijks veel moest overgeven en (oa daardoor) overspannen ben geraakt dus behoorlijk een emodoos was. Nu ben ik sinds een jaar weer beter en sinds een half jaar ook emotioneel weer helemaal de oude. Dit is ook de reden waarom ik nu zo graag voor een kindje wil gaan. maar ja wel spannend aangezien zwangerschapsklachten erg op mijn klachten van de afgelopen jaren lijken.
Maar ik verheug me enorm op het moment dat het kindje er is en op mooie trappelmomentjes en echo's tijdens de zwangerschap.
laat het eerst maar es lukken!
wel heb ik nu, ben pas net gestopt met de pil, dat ik het toch wel erg spannend vind allemaal.Elke sexsessie kan ineens een kindje opleveren:oops:
Ik zie ook best wel een beetje tegen de zwangerschap op als ik eerlijk ben. Wel een reden voor:
Ik ben de afgelopen jaren behoorlijk ziek geweest waarbij ik dagelijks veel moest overgeven en (oa daardoor) overspannen ben geraakt dus behoorlijk een emodoos was. Nu ben ik sinds een jaar weer beter en sinds een half jaar ook emotioneel weer helemaal de oude. Dit is ook de reden waarom ik nu zo graag voor een kindje wil gaan. maar ja wel spannend aangezien zwangerschapsklachten erg op mijn klachten van de afgelopen jaren lijken.
Maar ik verheug me enorm op het moment dat het kindje er is en op mooie trappelmomentjes en echo's tijdens de zwangerschap.
laat het eerst maar es lukken!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012