voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Jullie gaan inderdaad hard!
Even een vraagje: heeft iemand van jullie ervaring met de innestellingsbloeding? Ik ben na mijn ovulatie gaan vloeien. Heel licht. De eerste twee dagen helderrood bloed en daarna werd het donkerder. Het is nu alleen nog met het afvegen.
Even een vraagje: heeft iemand van jullie ervaring met de innestellingsbloeding? Ik ben na mijn ovulatie gaan vloeien. Heel licht. De eerste twee dagen helderrood bloed en daarna werd het donkerder. Het is nu alleen nog met het afvegen.
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Suusje schreef:Jullie gaan inderdaad hard!
Ik heb mijn laatste zwangerschap een innestelingsbloeding gehad. Alleen was dat een veegje licht roze..
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Gaan er voor vanaf | wel/niet zwanger | hoeveelste kindje |
Fryskeflinter | feb / maart 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Janedoe | Gestopt sinds 24 okt. | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | Gaan er april 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | gaan er vanaf half maart voor | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | gaan er begin 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | gaan er januari 2012 voor | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pussycat | augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Birgit | juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Zonnetje | januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Emma_ | 29 juni 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | mrt 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Sabje | eind januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
…. | …. | …… | ……. |
Heb mezelf ook even toegevoegd . maar wat gaat het hard hier zeg. Kan het al bijna niet bijhouden met lezen. Laat staan met reageren. Ga het binnenkort wel proberen. Eerst maar is even meelezen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Nee hoor, je bent niet in de war. Ik ben ongesteld geworden 30 december, gelukkig. Kan ik nu weer verder met deze cyclus, ben benieuwd of deze me meer geluk gaat brengen.FryskeFlinter schreef:
Alyssa, ben je onlangs nog ongesteld geworden? (je zat daar op te wachten) Of ben ik nu in de war?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Anniej, welkom! Leuk dat jullie voor een tweede willen gaan. Ik zou ook pas een maand voordat jullie er voor willen gaan met foliumzuur beginnen (al kan het nooit geen kwaad als je er nu wel al mee begint)
Viva, ik ga voor je duimen dat je morgen goed nieuws krijgt meis en dat je schoon bent.
Muppetje, heb je de uitslag van je bloed al? Jammer dat je afhaakt overigens, al snap ik je wel hoor. Ik vind het ook erg moeilijk bij te houden hier.
Vlinderjoy, fijn om te lezen dat het werken je wel goed deed.
Pussycat, ah nee wat balen zeg! Je had er zo'n goede hoop in
Sabje en Suusje, welkom!
Spetterdespat, willen jullie gelijk voor een kindje gaan? Of wil je eerst kijken wat je lichaam doet?
Zonnetje, ik zou ook even je volgende cyclus afwachten, kijken wat die doet.
Pandora, wat fijn dat jullie er nu echt over uit zijn dat jullie nu een tweede willen, spannend hoor!
Nillis, balen dat je ongesteld geworden bent en dat je cyclus nu ineens langer is.
JaneDoe, fijn dat je nu zekerheid hebt. Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt!
FryskeFlinster, je moet nog lang wachten voordat je de uitslag hebt.
Zoo, dat was flink bijlezen.
Ik weet niet of me dit gaat blijven lukken. In het topic "voor een kindje in 2011" werd al fanatiek gepost vorig jaar, maar niet ZO haha. Ik kijk het nog even aan, anders haak ik denk ik wel af.
Viva, ik ga voor je duimen dat je morgen goed nieuws krijgt meis en dat je schoon bent.
Muppetje, heb je de uitslag van je bloed al? Jammer dat je afhaakt overigens, al snap ik je wel hoor. Ik vind het ook erg moeilijk bij te houden hier.
Vlinderjoy, fijn om te lezen dat het werken je wel goed deed.
Pussycat, ah nee wat balen zeg! Je had er zo'n goede hoop in
Sabje en Suusje, welkom!
Spetterdespat, willen jullie gelijk voor een kindje gaan? Of wil je eerst kijken wat je lichaam doet?
Zonnetje, ik zou ook even je volgende cyclus afwachten, kijken wat die doet.
Pandora, wat fijn dat jullie er nu echt over uit zijn dat jullie nu een tweede willen, spannend hoor!
Nillis, balen dat je ongesteld geworden bent en dat je cyclus nu ineens langer is.
JaneDoe, fijn dat je nu zekerheid hebt. Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt!
FryskeFlinster, je moet nog lang wachten voordat je de uitslag hebt.
Zoo, dat was flink bijlezen.
Ik weet niet of me dit gaat blijven lukken. In het topic "voor een kindje in 2011" werd al fanatiek gepost vorig jaar, maar niet ZO haha. Ik kijk het nog even aan, anders haak ik denk ik wel af.
Alyssa- Prater
Janedoe | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pearl | April 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Roos | Maart 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Bolus | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Vintage | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pussycat | Augustus 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Flower_L | Februari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Birgit | Juli 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Pandora | Januari 2012 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Zonnetje | Januari 2012 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Ugly Betty | Oktober 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Weegschaal | Maart 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
Alyssa | Februari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
…. | …. | …… | ……. |
Ik heb bij mezelf februari vorig jaar gezet. Toen ben ik gestopt met de pil omdat we wilden kijken wat mijn cyclus deed. Maar eigenlijk deden we het vanaf toen al niet meer veilig, omdat we het stiekem allebei toch al wilden. Het was denk ik pas ergens in maart (of april?) dat we het echt uitspraken ofzo. Ik vroeg net aan mijn vriend hoelang we al bezig zijn voor een kindje, en hij zei: "Voor mijn gevoel sinds februari, want als ik toen nog geen kindje had gewild, had ik wel condooms gebruikt". Ah, ik vind dat altijd zo leuk om te horen dat hij zo enthousiast is om ooit papa te mogen worden en dat hij het zelf ook echt graag wil.
Alyssa- Prater
Viva | Juli 2011 | Nog niet zwanger | 2e kindje |
…. | …. | …… | ……. |
Flower L, dus jullie hebben het stiekem deze week ook geprobeerd of dat niet?
Pussycat, balen dat je ongesteld bent geworden zeg!
Sabje, welkom en succes!
FF, Balen dat de MRI over moest zeg!
Zonnetje, ik snap je gevoel over in augustus beginnen, wij gingen er ook voor, en een goed voorbeeld dus voor jou dat het inderdaad niet te plannen is.
Vorig jaar gingen we er in jan en feb ook voor. En nu nog niet zwanger. Toen zijn we 3 mnd gestopt en weer begonnen.
Roos, leuk, lekker dichtbij al! Hopen op mooi weer voor dan!
muppet, begrijpelijk, inn het kindje '11 topic postte ik iedere dag. hier niet, en het lijkt hier drukker, zit steeds met 2 tabbladen om te reageren en te lezen :p
Nilles, balen dat ook jij ongesteld bent geworden! Waarom, als ik mag vragen, ben je nu dan op je 5e dag? in je cyclus
Janedoe, jammer dat hij negatief was, maar inderdaad, weet je waar je aan toe bent.
Suusje, welkom en spannend zeg!
Bij onze dochter had ik innestelingsbloed. Leek gewoon alsof ik ongesteld was geworden, en het duurde bij mij 1 nacht.
Weegschaal, heeeel veel sterkte en succes vrijdag!
Nou, gister weer voor het eerst gewerkt, ook na miskraam.
Ik stond 2 uur eerder op dan normaal, nou dat heeft mijn lichaam laten weten hoor. Ik was moe en mijn hoofd voelde zwaar!
Toen waagde ook nog eens een klant te vragen of ik in verwachting was
Was heel dubbel want nee ik ben het niet maar ik had het moeten zijn en het is nog maar iets meer dan een week geleden.
Maar goed, positiever nieuws is dat ik vanmorgen op de nacontrole vrijwel schoon was. Weefsel was er inderdaad uit.
Nu zat er nog 3 mm vocht of bloed, maar daar hoeft niets mee gedaan te worden.
Dus we gaan er weer voor
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Jeuj viva goed nieuws! fijn zo!
laat ik het zo zeggen, er is een kleine kans dat het hier deze maand al raak is
laat ik het zo zeggen, er is een kleine kans dat het hier deze maand al raak is
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Viva, wat een goed nieuws meis!
Flower, haha, spannend hoor! Bij ons ging het net zo. Ik was in februari gestopt met de pil en we zouden pas een paar maanden later er echt voor gaan, maar wij deden het toen ook al niet meer veilig omdat we het allebei toch wel al graag wilden.
Flower, haha, spannend hoor! Bij ons ging het net zo. Ik was in februari gestopt met de pil en we zouden pas een paar maanden later er echt voor gaan, maar wij deden het toen ook al niet meer veilig omdat we het allebei toch wel al graag wilden.
Alyssa- Prater
Hoe doen jullie dat? Jezelf in dat schemaatje zetten? Ik heb geprobeerd te quiten maar lukt me niet
Viva wat fijn zeg dat je nu schoon bent!!
Flower, spannnend, hopen dat het al raak is!
Nou ik had vanaf weekend tot gister oud bloed, dus ik dacht gelukkig bijna er van af. Begon ik gister ineens weer met helder rood bloed te verliezen. Niet super veel maar wel vreemd.
Ik dus assistent van vk gebeld en moet nu thuis wachten tot vk mij terug beld omdat ze me misschien wilt zien.
bah ben dat bloedverlies zo zat en lijkt het weer te beginnen.....
Nou ik had vanaf weekend tot gister oud bloed, dus ik dacht gelukkig bijna er van af. Begon ik gister ineens weer met helder rood bloed te verliezen. Niet super veel maar wel vreemd.
Ik dus assistent van vk gebeld en moet nu thuis wachten tot vk mij terug beld omdat ze me misschien wilt zien.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Ik had dat ook. En hoe vervelend ook, het schijnt heel normaal te zijn. Sterkte!Vlinderjoy schreef:Hoe doen jullie dat? Jezelf in dat schemaatje zetten? Ik heb geprobeerd te quiten maar lukt me niet
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vind het wel heel spannend allemaal. Nu het eenmaal 2012 is....
Beetje onwerkelijk nog! Mijn man is heel enthousiast en heeft het er elke dag wel over!
Elke keer denk ik van als het toch lukt, dan zijn we dit jaar nog papa & mama
Wel heel leuk allemaal, maar stiekem ook wel spannend! Herkennen jullie dat?
Ga proberen bij te blijven, en te regelmatig te reageren, maar er wordt nu al zoveel gepost
Beetje onwerkelijk nog! Mijn man is heel enthousiast en heeft het er elke dag wel over!
Elke keer denk ik van als het toch lukt, dan zijn we dit jaar nog papa & mama
Wel heel leuk allemaal, maar stiekem ook wel spannend! Herkennen jullie dat?
Ga proberen bij te blijven, en te regelmatig te reageren, maar er wordt nu al zoveel gepost
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Vervelend vlinderjoy! Daar zit je niet meer op te wachten. Heeft vk inmiddels al gebeld?
Spannend sb! Herken het, vind het ook al spannend!
heb de kerstboom net letterlijk het huis uitgegooid. Weg met dat ding
Spannend sb! Herken het, vind het ook al spannend!
heb de kerstboom net letterlijk het huis uitgegooid. Weg met dat ding
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Viva, goed nieuws meid!
Haha flower, die kerstboom heb ik er hier gister ook uit gedaan.
Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten ( krijg het zelf ECHT niet voor elkaar... )
Ben jan.'11 gestopt met de pil, nog niet zwanger, 1e kindje , thanx alvast
Haha flower, die kerstboom heb ik er hier gister ook uit gedaan.
Zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten ( krijg het zelf ECHT niet voor elkaar... )
Ben jan.'11 gestopt met de pil, nog niet zwanger, 1e kindje , thanx alvast
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Jaaaa ik ben er ook helemaal blij mee
Verlies nu ook geen bloed meer!
Vlinder, als je mijn bericht quote zie je een enorm gaar bericht met allemaal [..] [/..] (Op die puntjes staan letters, weet ze alleen niet meer.
Als je nu de laatste regel, waarin de .. ook echt in staan eerst kopieert (vanaf begin van de laatste regel, na de [/letters]) en onder de ander plakt. Kan jij de 1e regel in gaan vullen. op de 1e aantal puntjes zet je je naam, 2e sinds wanneer, 3e of je al zwanger bent en de 4e of het de 1e/2e etc is.
Snap je?
Ik had vorige week ook even oud bloed en later weer helder. Maar als ik weer helder kreeg ging ik wat meer verliezen zegmaar. Want had het eerder gehad.
Flower, haha die heb ik zondag al direct naar boven (nep) gedaan, was hem helemaal zat!
Zo, nu ga ik mn kind weer uit bed plukken, die is waarschijnlijk toch nog aan het zingen.
Zus belde of ik mee ging naar een tuincentrum. Altijd leuk!
Verlies nu ook geen bloed meer!
Vlinder, als je mijn bericht quote zie je een enorm gaar bericht met allemaal [..] [/..] (Op die puntjes staan letters, weet ze alleen niet meer.
Als je nu de laatste regel, waarin de .. ook echt in staan eerst kopieert (vanaf begin van de laatste regel, na de [/letters]) en onder de ander plakt. Kan jij de 1e regel in gaan vullen. op de 1e aantal puntjes zet je je naam, 2e sinds wanneer, 3e of je al zwanger bent en de 4e of het de 1e/2e etc is.
Snap je?
Ik had vorige week ook even oud bloed en later weer helder. Maar als ik weer helder kreeg ging ik wat meer verliezen zegmaar. Want had het eerder gehad.
Flower, haha die heb ik zondag al direct naar boven (nep) gedaan, was hem helemaal zat!
Zo, nu ga ik mn kind weer uit bed plukken, die is waarschijnlijk toch nog aan het zingen.
Zus belde of ik mee ging naar een tuincentrum. Altijd leuk!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
bedoel je mij, met vlinder?
ik probeer het te snappen, maar het lukt me niet.
ik probeer het te snappen, maar het lukt me niet.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Viva, mijn ticker klopt niet meer, omdat ik nu ineens een hele lange cyclus had. . Dit is de derde dag van de cyclus. Ik tel er zelf wel twee af. Ik blijf anders mijn ticker aanpassen.
@ Weegschaal, heel veel succes morgen.
@ AnnieJ, leuk dat je hier ook mee komt kletsen. Wij kennen elkaar inderdaad uit het vorige van 2010 ook.
@ SB, het is inderdaad altijd spannend om ervoor te gaan.
@Alyssa, hopelijk is het bij jullie ook snel raak.
@ Janedoe, lastig dat blijven wachten op de cyclus. Misschien wel een idee om met zink te beginnen. Nu ook hier zo de positieve verhalen lees.
@ all, verder weet ik het even niet meer. er wordt hier nu wel heel veel geschreven. Ik heb er weer een slaapdienst opzitten. gelukkig zonder veel agressie. Nu zaterdag nog 1 en dan gaan volgende week de cliënten weer naar school. Komen ze weer in hun structuur. Hier nog ongi. Heb er dit keer wel veel last van. ben nog steeds telkens misselijk en duizelig. Ben bang dat ik weer richting een bloedarmoede ga, dus zal even weer wat extra ijzer gaan innemen. Ik ben daar zo gevoelig voor en naar van. Ga nu maar even de bovenverdieping poetsen, want kan T pas om 17.00 van het kdv halen en heb dus nu mooi het huis even voor mij alleen.
@ Weegschaal, heel veel succes morgen.
@ AnnieJ, leuk dat je hier ook mee komt kletsen. Wij kennen elkaar inderdaad uit het vorige van 2010 ook.
@ SB, het is inderdaad altijd spannend om ervoor te gaan.
@Alyssa, hopelijk is het bij jullie ook snel raak.
@ Janedoe, lastig dat blijven wachten op de cyclus. Misschien wel een idee om met zink te beginnen. Nu ook hier zo de positieve verhalen lees.
@ all, verder weet ik het even niet meer. er wordt hier nu wel heel veel geschreven. Ik heb er weer een slaapdienst opzitten. gelukkig zonder veel agressie. Nu zaterdag nog 1 en dan gaan volgende week de cliënten weer naar school. Komen ze weer in hun structuur. Hier nog ongi. Heb er dit keer wel veel last van. ben nog steeds telkens misselijk en duizelig. Ben bang dat ik weer richting een bloedarmoede ga, dus zal even weer wat extra ijzer gaan innemen. Ik ben daar zo gevoelig voor en naar van. Ga nu maar even de bovenverdieping poetsen, want kan T pas om 17.00 van het kdv halen en heb dus nu mooi het huis even voor mij alleen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
VLinderjoy, vervelend dat je weer bloed begint te verliezen meis. Kan me voorstellen dat je er nu echt wel klaar mee bent
SleepingBeauty, spannend dat jullie er ook voor willen gaan dit jaar! Zijn jullie al bezig of wachten jullie nog een paar maanden?
Flower, ik heb de kerstboom er eergisteren ook uitgedaan, wat heerlijk weer dat die weg is. Vind het altijd fijn die Kerstdagen/kerstsfeer, maar ben ook altijd weer blij dat het gedaan is.
Viva, veel plezier in het tuincentrum, vind ik ook altijd heel leuk om naartoe te gaan.
Nillis, vervelend dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid. Verlies je dan zoveel bloed dat je richting bloedarmoede gaat?
SleepingBeauty, spannend dat jullie er ook voor willen gaan dit jaar! Zijn jullie al bezig of wachten jullie nog een paar maanden?
Flower, ik heb de kerstboom er eergisteren ook uitgedaan, wat heerlijk weer dat die weg is. Vind het altijd fijn die Kerstdagen/kerstsfeer, maar ben ook altijd weer blij dat het gedaan is.
Viva, veel plezier in het tuincentrum, vind ik ook altijd heel leuk om naartoe te gaan.
Nillis, vervelend dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid. Verlies je dan zoveel bloed dat je richting bloedarmoede gaat?
Alyssa- Prater
Viva | Juli 2011 | nog niet zwanger | 2e kindje |
Vlinderjoy | …. | nog niet zwanger | 1e kindje |
Puzzle | Januari 2011 | nog niet zwanger | 1e kindje |
…. | …. | …… | ……. |
…. | …. | …… | ……. |
Alyssa- Prater
dank je wel Alyssa!
Wij gaan er sinds november 2011 voor
En vk heeft gebeld, ze gaf als tip om vrouwenmantel thee te drinken? Noooit van gehoord..
en na het weekend mag het niet meer helder rood zijn dus maandag belt ze weer terug en moet het even in de gaten houden,
Wij gaan er sinds november 2011 voor
En vk heeft gebeld, ze gaf als tip om vrouwenmantel thee te drinken? Noooit van gehoord..
en na het weekend mag het niet meer helder rood zijn dus maandag belt ze weer terug en moet het even in de gaten houden,
Vlinderjoy- Fluisteraar
Alyssa schreef:Vlinderjoy en Puzzle, ik heb jullie toegevoegd. Ik weet alleen van Vlinderjoy niet sinds wanneer ze voor een kindje gaan?
Naam Gaan er voor vanaf wel/niet zwanger hoeveelste kindje Fryskeflinter feb / maart 2012 nog niet zwanger 1e kindje Janedoe Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Pearl April 2012 nog niet zwanger 1e kindje Roos Maart 2012 nog niet zwanger 2e kindje Bolus Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Vintage Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pussycat Augustus 2011 nog niet zwanger 2e kindje Flower_L Februari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Birgit Juli 2012 nog niet zwanger 1e kindje Pandora Januari 2012 nog niet zwanger 2e kindje Zonnetje Januari 2012 nog niet zwanger 1e kindje Emma_ 29 juni 2012 nog niet zwanger 1e kindje Ugly Betty Oktober 2011 nog niet zwanger 1e kindje Weegschaal Maart 2011 nog niet zwanger 1e kindje Alyssa Februari 2011 nog niet zwanger 1e kindje Viva Juli 2011 nog niet zwanger 2e kindje Vlinderjoy …. nog niet zwanger 1e kindje Puzzle Januari 2011 nog niet zwanger 1e kindje L!ND@ ergens in 2012 nog niet zwanger 2e kindje …. …. …… …….
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
@ Viva; Wat een goed nieuws!! Ik ben vanaf morgen, als het goed is, ook weer schoon. En dan maar hopen dat we snel weer ongesteld mogen worden, of niet natuurlijk
@ Vlinderjoy; Vervelend! Ik wil je geen valse hoop geven, maar kan het geen ongesteldheid zijn??? Nadat het hcg hormoon uit mijn lichaam was na 4 weken, had ik ook gelijk een eisprong met 2 weken erna een menstruatie. Tot die menstruatie ben ik oud bloed blijven verliezen. Jij was toch schoon op de controle echo?
@ Alyssa; Dan ben jij een maandje eerder gestopt als ik. Wij zijn vanaf het stoppen er wel gelijk echt voor gegaan, ik had het geluk gelijk een mooie cyclus te hebben. Wij zijn dus de langst 'bezig' van degenen in dit topic, is eigenlijk helemaal niet goed... Ik hoop dat de clomid nu aan mag slaan!!
@ Vlinderjoy; Vervelend! Ik wil je geen valse hoop geven, maar kan het geen ongesteldheid zijn??? Nadat het hcg hormoon uit mijn lichaam was na 4 weken, had ik ook gelijk een eisprong met 2 weken erna een menstruatie. Tot die menstruatie ben ik oud bloed blijven verliezen. Jij was toch schoon op de controle echo?
@ Alyssa; Dan ben jij een maandje eerder gestopt als ik. Wij zijn vanaf het stoppen er wel gelijk echt voor gegaan, ik had het geluk gelijk een mooie cyclus te hebben. Wij zijn dus de langst 'bezig' van degenen in dit topic, is eigenlijk helemaal niet goed... Ik hoop dat de clomid nu aan mag slaan!!
Weegschaal- Kletskop
@ weegschaal, daar zat ik ook even aan te denken, maar dacht dat kan nooit zo snel. Maar het is wel anders dan ongsteldheid, het is net alsof ik op mn 4e dag van mn ongesteldheid zit, dus verlies niet heel veel.
en op de echo was ik inderdaad schoon, maar ja even het weekend maar afwachten.
Vlinderjoy- Fluisteraar
Vlinderjoy schreef:@ weegschaal, daar zat ik ook even aan te denken, maar dacht dat kan nooit zo snel. Maar het is wel anders dan ongsteldheid, het is net alsof ik op mn 4e dag van mn ongesteldheid zit, dus verlies niet heel veel.
Ik verloor de eerste ongesteldheid na mn miskraam ook veel minder als normaal. Dit heb ik hier ook wel vaker gehoord. Maar goed, ik kan wel van alles bedenken maar je weet het idd toch niet zeker. Ik hoop voor je dat het tijdens het weekend weer over is!
Weegschaal- Kletskop