voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ik had nog iets bijgevoegd geëdit
Maar hoe zou je dat dan volhouden? Of is al 1 stok achter de deur om niet teveel hier posten?
Maar hoe zou je dat dan volhouden? Of is al 1 stok achter de deur om niet teveel hier posten?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Ik had nog iets bijgevoegd geëdit
Oh ik zie het, dankje.
En hoe ik dat vol ga houden weet ik nog niet, zie ik dan wel weer. Ik verwacht dat het voor mij nog wel even gaat duren.
Ik post hier niet weinig toch? Valt best mee, zit alleen meer in het andere topic dan hier...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:FryskeFlinter schreef:Ik had nog iets bijgevoegd geëdit
Oh ik zie het, dankje.
En hoe ik dat vol ga houden weet ik nog niet, zie ik dan wel weer. Ik verwacht dat het voor mij nog wel even gaat duren.
Ik post hier niet weinig toch? Valt best mee, zit alleen meer in het andere topic dan hier...
Ja klopt, ik hoor hier eigenlijk ook nog niet, maar ik dacht misschien krijg ik nu een tip, waardoor ik het niet teveel posten op mijzelf basseerde.
Silver- Ratel
Ohhh, nee, geloof me, dat helpt niet. Voor mij tenminste niet, ik heb het verscheidene malen geprobeerd...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ohhh, nee, geloof me, dat helpt niet. Voor mij tenminste niet, ik heb het verscheidene malen geprobeerd...
Je bedoelt minder posten, en minder meelezen helpt niet? Door minder in de zenuwen te zitten?
Silver- Ratel
FryskeFlinter schreef:Muppetje schreef:Ohhh, nee, geloof me, dat helpt niet. Voor mij tenminste niet, ik heb het verscheidene malen geprobeerd...
Je bedoelt minder posten, en minder meelezen helpt niet? Door minder in de zenuwen te zitten?
Ik ga er niet minder aan denken door hier minder te posten/lezen
Muppetje- Ratel
Ach ja ermee bezig blijf je toch wel toch...
Waar ik ook ben denk ik er wel aan tenminste
Hier gaat het goed. Wel wat klachtjes, maar kan ook net zo goed voor een ongi zijn.
Maar laatst had ik sex en m'n vriend kneep in m'n tepels (wat ie wel vaker doet) maar ze waren nu toch wel erg gevoelig het deed gewoon zeer normaal nooit last van.
En misselijk bij vlagen, maar dat heb ik wel vaker. Denk zelf niet dat ik zwanger ben. Bij m'n dochter ''wist'' ik het gewoon het is een gevoel kan het niet omschrijven en dat gevoel heb ik nu helaas niet. Dus denk dat ik gewoon ongi word.
Maar bij FF denk ik echt dat ze zwanger is :cyclops: zou bijna zeggen test vandaag ff haha
Waar ik ook ben denk ik er wel aan tenminste
Hier gaat het goed. Wel wat klachtjes, maar kan ook net zo goed voor een ongi zijn.
Maar bij FF denk ik echt dat ze zwanger is :cyclops: zou bijna zeggen test vandaag ff haha
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Haha, ik heb geen idee.. ik wacht het liever allemaal af. Ik wil niet weer teleurgesteld worden. Dus ik weet niet wie ik nu meer in spanning houd buiten mezelf en mijn vriend om.
Gisteravond zat ik te rillen van de kou op de bank, en was zo moe, maar mijn ongie kan ook nog doorzetten. Het kan allemaal.
Gisteravond zat ik te rillen van de kou op de bank, en was zo moe, maar mijn ongie kan ook nog doorzetten. Het kan allemaal.
Silver- Ratel
Spannend FF, knap als je kan wachten tot na de feestdagen!
Pussycat, jammer dat je dat gevoel nu niet hebt zoals bij je dochter. Jij weet natuurlijk al hoe het is Wanneer is je NOD?
Ik heb donderdag mijn NOD, die ga ik sowieso afwachten. Mijn borsten hebben nog nooit zo zeer gedaan en zelfs mijn man zei dat ze er anders uitzien. Toch wil ik nog niet te veel hopen en lukt het aardig om mezelf niet helemaal gek te maken (Ben benieuwd hoe dat volgende week is haha)
Pussycat, jammer dat je dat gevoel nu niet hebt zoals bij je dochter. Jij weet natuurlijk al hoe het is Wanneer is je NOD?
Ik heb donderdag mijn NOD, die ga ik sowieso afwachten. Mijn borsten hebben nog nooit zo zeer gedaan en zelfs mijn man zei dat ze er anders uitzien. Toch wil ik nog niet te veel hopen en lukt het aardig om mezelf niet helemaal gek te maken (Ben benieuwd hoe dat volgende week is haha)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik moet van mezelf afwachten, dat gevoel met de borsten heb ik niet, wel steken... maar niet zo erg pijnlijk zoals jullie het omschrijven. Afwachten geblazen. Zelf ga ik nog niet van een zwangerschap uit. Dus jullie vermoeden maar een eind weg. Misschien stel ik nu onbewust toch mijn ongie uit.
UB, voor jou wordt dit dus ook een spannende week! Hoe lukt het jou, jezelf niet zo gek te maken? Kan ik dat overnemen?
UB, voor jou wordt dit dus ook een spannende week! Hoe lukt het jou, jezelf niet zo gek te maken? Kan ik dat overnemen?
Silver- Ratel
pfff spannend zeg die zwangerschaps of niet verschijnselen.
ik heb er zelf ook last van, ben heel de tijd misselijk maar ik ben altijd vaak misselijk dus tja.... hopelijk is het nu voor een goed doel
ik heb er zelf ook last van, ben heel de tijd misselijk maar ik ben altijd vaak misselijk dus tja.... hopelijk is het nu voor een goed doel
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
UB: Eigenlijk staat het al op 3 pagina's ofzo maar wil best nog eens vertellen wanneer mijn NOD is hoor
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is door de onregelmatigheid in mijn cyclussen. Maar uitgaande van de langste cyclus kan ik 10 januari testen en uitgaande van de kortste 30 december. Dus ik wacht lekker tot 10 januarials me dat lukt
Voor jou ook spannend dus aankomende week haha gezellig hoor zo rond oud en nieuw met iedereen
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is door de onregelmatigheid in mijn cyclussen. Maar uitgaande van de langste cyclus kan ik 10 januari testen en uitgaande van de kortste 30 december. Dus ik wacht lekker tot 10 januari
Voor jou ook spannend dus aankomende week haha gezellig hoor zo rond oud en nieuw met iedereen
Pussycat- Ratel
Nou zeg dat wel! Vanaf het moment dat ik wat gegeten heb, doe ik niks anders dan boeren... En een stekend drukkend gevoel in mijn buik. Verder geen andere klachten... Ja heel erg moe... en lui....
Ik ben eigenlijk nooit misselijk, ja als ik iets verkeerds of teveel gegeten heb, maar niet zo...
Ik ben eigenlijk nooit misselijk, ja als ik iets verkeerds of teveel gegeten heb, maar niet zo...
Silver- Ratel
Pussycat schreef:UB: Eigenlijk staat het al op 3 pagina's ofzo maar wil best nog eens vertellen wanneer mijn NOD is hoor
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is door de onregelmatigheid in mijn cyclussen. Maar uitgaande van de langste cyclus kan ik 10 januari testen en uitgaande van de kortste 30 december. Dus ik wacht lekker tot 10 januarials me dat lukt
Sorry niet goed gelezen. Je moet dus nog lang wachten
Ik heb ook echt nog geen idee wanneer ik zou moeten testen inderdaad vanwege al die familie en vrienden de hele tijd om ons heen. Zou het nooit kunnen verbergen als het zo was...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon op een ochtend, en dan komt er allemaal familie sta jij daar met een big smile.... oopz
(dat zou wel wat voor mij zijn, vandaar ook het wachten tot na de kerst)
(dat zou wel wat voor mij zijn, vandaar ook het wachten tot na de kerst)
Silver- Ratel
Dan doe je het toch lekker pas na alle feestdagen? Als je zolang kan wachten natuurlijk Hoef je ook niks te verbergen haha
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Dan doe je het toch lekker pas na alle feestdagen? Als je zolang kan wachten natuurlijk Hoef je ook niks te verbergen haha
Ik kan het steeds moeilijker 'vergeten' net wat water gehad, en we gaan weer boerend verder... Ik ben er teveel mee bezig. en nu zit ik te 'stressen' wat ook absoluut niet goed is
Silver- Ratel
oow FF wat doe je jezelf aan...
Doe gewoon een test
Doe gewoon een test
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:oow FF wat doe je jezelf aan...
Doe gewoon een test
Nou mijn vriend is er niet, en die wil ook wachten met testen.....
Silver- Ratel
Dat kan ik me voorstellen dat wil die van mij ook altijd...
Wanneer komt hij thuis? Maar serieus een negatieve test is wel rot, maar dan hoef je jezelf niet meer gek te maken in ieder geval. Denk dat een negatieve test of een ongesteldheid allebei even rot is. En wie weet stel je het onbewust nu wel uit of je bent wel zwanger.
Wanneer komt hij thuis? Maar serieus een negatieve test is wel rot, maar dan hoef je jezelf niet meer gek te maken in ieder geval. Denk dat een negatieve test of een ongesteldheid allebei even rot is. En wie weet stel je het onbewust nu wel uit of je bent wel zwanger.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Dat kan ik me voorstellen dat wil die van mij ook altijd...
Ja, ik denk zelf dat ik het nu ook uitstel. Want de spanning loopt alleen maar hoger op. En een negatieve test is niet het einde van de wereld.
Silver- Ratel
Daarom gewoon doen joh. Denk aan de vakantie die jullie dan nog kunnen maken
De volgende keer zal met een kindje zijn en dat is natuurlijk ook heel erg leuk, maar wel heeeel anders.
De volgende keer zal met een kindje zijn en dat is natuurlijk ook heel erg leuk, maar wel heeeel anders.
Pussycat- Ratel
Ik kan altijd morgen nog een test halen, ik ga me nu storten op het huishouden. En er niet meer teveel bij stil staan. En je hebt gelijk wat die vakantie betreft. Maar gister kwam mijn vriend weer met hele andere woorden thuis, dat hij het ook wel fijn vind, om te weten dat er een ukkie zit.
Silver- Ratel
haha dat is waar. Succes met je huishouden dan maar...
Pussycat- Ratel
FF, ik hoop dta je een positieve test in handen hebt en anders weet je waar je aan toe bent.
all, ik ben gisteren afgewezen bij mijn sollicitatie, dus nu hoop ik dat ik volgende week een positieve test heb, dan kan ik mij volgend jaar weer richten op een zwangerschap.
all, ik ben gisteren afgewezen bij mijn sollicitatie, dus nu hoop ik dat ik volgende week een positieve test heb, dan kan ik mij volgend jaar weer richten op een zwangerschap.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012