voor een kindje 2012
+50
slaatje
love
Suusje
sabje
Triesje1983
bo
Zonnetje_
Annie24
Susan
Jasmine
RYW
Vlinderjoy
L!ND@
Travelgurly
Viva
Soleil
SleepingBeauty
Alyssa
Emma_
Mysterious
Roodkapje
Tsjip
Blue flower
Amber-
ShallY
Caramba
CCC
MADDIE
Weegschaal
Ugly Betty
Lejow
Dani
Smaragdje
bolus26
Silver
Jezzie
mauwmauw
Pandora
nillis
sanne-84
Pussycat
JD
mzcharlotte
Muppetje
Ellebel
**_pearl_**
Roos
Flower_L
Linnie1985
Puzzle
54 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Ugly Betty schreef:FryskeFlinter schreef:Maddie, Gefeliciteerd!
Ik ben weer veel te veel bezig met het letten op mijn lichaam, waardoor ik straks weer signalen ga zien, die er misschien niet zijn. Ik ga bezigheidstherapie zoeken.
Haha heel herkenbaar, zolang je druk bent met andere dingen gaat het vaak goed, maar als je even rustig zit dan voel je weer van alles...
Ja, idd.. Ik ben nu maar weer bezig geweest met de zorgverzekering vergelijker. Moeten nu maar eens weten wat we nu eigenlijk willen. Ik dacht het te weten, maar die prijzen zijn zo ongelooflijk
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Ugly Betty schreef:FryskeFlinter schreef:Maddie, Gefeliciteerd!
Ik ben weer veel te veel bezig met het letten op mijn lichaam, waardoor ik straks weer signalen ga zien, die er misschien niet zijn. Ik ga bezigheidstherapie zoeken.
Haha heel herkenbaar, zolang je druk bent met andere dingen gaat het vaak goed, maar als je even rustig zit dan voel je weer van alles...
Ja, idd.. Ik ben nu maar weer bezig geweest met de zorgverzekering vergelijker. Moeten nu maar eens weten wat we nu eigenlijk willen. Ik dacht het te weten, maar die prijzen zijn zo ongelooflijk
Ik ben er ook nog niet over uit. Het scheelt ook best veel geld vind ik. Stel dat ik niet ga bevallen in 2012 dan heb ik een jaar lang te veel betaald voor niks. Maar stel dat ik wel binnen 3 maanden zwanger raak dan wil ik het wel aanpassen... Eigenlijk is het belachelijk dat je maar 1x per jaar de verzekering kan aanpassen, er kan zoveel veranderen in een jaar!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Zo maddie ook al zwanger! Ook gefeliciteerd.
Het gaat hier vlug...
Dat het bij iedereen maar snel mag gebeuren
Van mij mag het nu ook al wel. Soms wel moeilijk hoor om positief te blijven...
Ik ken gewoon 3 mensen in real life die binnen 1 jaar alweer zwanger zijn van de tweede. 2 binnen 6 maanden en eentje na 9 maanden.
Het gaat hier vlug...
Dat het bij iedereen maar snel mag gebeuren
Ik ken gewoon 3 mensen in real life die binnen 1 jaar alweer zwanger zijn van de tweede. 2 binnen 6 maanden en eentje na 9 maanden.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ugly Betty schreef:FryskeFlinter schreef:Ugly Betty schreef:FryskeFlinter schreef:Maddie, Gefeliciteerd!
Ik ben er ook nog niet over uit. Het scheelt ook best veel geld vind ik. Stel dat ik niet ga bevallen in 2012 dan heb ik een jaar lang te veel betaald voor niks. Maar stel dat ik wel binnen 3 maanden zwanger raak dan wil ik het wel aanpassen... Eigenlijk is het belachelijk dat je maar 1x per jaar de verzekering kan aanpassen, er kan zoveel veranderen in een jaar!
Maar alleen om het bevallen en de kraamzorg hoef je niet die dure verzekering toch? Ik doe het ook voor de cursussen, zoals zwangerschapsgym enzo. Daar begin je toch eerder mee?
Morgen komt een kameraad van mijn vriend, die verzekeringsadviseur is. En zullen we eens alles naast elkaar leggen, en zien wat nou het beste is.
Je hebt wel gelijk dat het belachelijk is, dat je maar 1x per jaar het kan aanpassen. Stel, je raakt 4 jan zwanger, en hier niet op gerekend, en je kan het ook niet alsnog aanpassen. Gewoon stom natuurlijk.
Silver- Ratel
Pussycat schreef:
Silver- Ratel
Pussycat dat is wel moeilijk als iedereen om je heen zwanger wordt en jij wil het zelf ook zo graag!
FF als jij nou na morgen vertelt hoe die adviseur erover denkt dan heb ik daar ook wat aan haha Je hebt wel gelijk over die cursussen enzo, daar had ik niet aan gedacht, alleen aan echo's e.d. maar die zitten gewoon in de basisverzekering.
FF als jij nou na morgen vertelt hoe die adviseur erover denkt dan heb ik daar ook wat aan haha Je hebt wel gelijk over die cursussen enzo, daar had ik niet aan gedacht, alleen aan echo's e.d. maar die zitten gewoon in de basisverzekering.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ugly betty, haha komt goed. Hij had het gister al over dat D.e A.mersfoortse een hele goeie schijnt te zijn. Maar mondeling snapte ik er weinig van, dus daarom komt ie morgen weer met allemaal foldertjes.
Pff, ik begin weer met stressen en zenuwachtig worden. Net onder de douche ook alles even dubbel gecheckt of ik geen verschil zie.
Maar hebben jullie allemaal al een test in huis, voor het geval je wel "overtijd" raakt? Ik had dat vorige keer wel. Nu niet, want dan kan ik mij weer niet inhouden om te wachten tot na de NOD.
Pff, ik begin weer met stressen en zenuwachtig worden. Net onder de douche ook alles even dubbel gecheckt of ik geen verschil zie.
Maar hebben jullie allemaal al een test in huis, voor het geval je wel "overtijd" raakt? Ik had dat vorige keer wel. Nu niet, want dan kan ik mij weer niet inhouden om te wachten tot na de NOD.
Silver- Ratel
FF Bedankt Hier ook geen testen meer in huis heb ze allemaal opgemaakt hahaha. Nu komen ze pas in huis als ik ruim overtijd ben ofzo.
Ugly betty dat is ook moeilijk ja en ook allemaal nog zo snel zwanger geworden terwijl 2 ervan moeilijk zwanger kunnen worden. Dan denk ik nou het lijkt wel alsof ik degene ben die moeilijk zwanger kan worden.
Moeilijk die zorgverzekeringen... snap er ook weinig van, maar ik zit nu bij ohra maar die is met 30 euro omhoog gegaan :affraid:
Dus nu ook maar overstappen denk naar ditzo dat scheelt 30 euro haha. En dan doe ik ook gelijk goed verzekeren voor kraamhulp enzo. Want je weet maar nooit.
Ugly betty dat is ook moeilijk ja en ook allemaal nog zo snel zwanger geworden terwijl 2 ervan moeilijk zwanger kunnen worden. Dan denk ik nou het lijkt wel alsof ik degene ben die moeilijk zwanger kan worden.
Moeilijk die zorgverzekeringen... snap er ook weinig van, maar ik zit nu bij ohra maar die is met 30 euro omhoog gegaan :affraid:
Dus nu ook maar overstappen denk naar ditzo dat scheelt 30 euro haha. En dan doe ik ook gelijk goed verzekeren voor kraamhulp enzo. Want je weet maar nooit.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bedankt voor de felicitaties!! Clearblue gaf ook zwanger aan
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd Maddie! Ik had al zo'n voorgevoel, vandaar dat ik ook vroeg of je niet gewoon zou testen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hier wil even een berichtje van mij, het duurde weer even maar misschien wordt het toch allemaal wat positiever dan we dachten. Ik ga voor mezelf beginnen in de grafische wereld, ik ga mij focussen op geboortekaartjes en trouwkaartjes, ik ben nu druk in de weer met kaartjes ontwikkelen zodat ik kan starten met een volle website straks. Ik hoop dat dit allemaal een beetje gaat lopen zodat onze wens voor juni/juli voor een 2de kindje door kan gaan. Ik zat flink in de put, maar kom er met kleine beetjes weer uit en heb er zin in om te gaan starten.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wat ontzettend leuk Blue Flower! Heel veel succes met je eigen bedrijfje! Enne... wel even je website promoten he! Genoeg mensen die zwanger zijn hier!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Wat ontzettend leuk Blue Flower! Heel veel succes met je eigen bedrijfje! Enne... wel even je website promoten he! Genoeg mensen die zwanger zijn hier!
En genoeg mensen hier die gaan trouwen!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:chococupcake schreef:Wat ontzettend leuk Blue Flower! Heel veel succes met je eigen bedrijfje! Enne... wel even je website promoten he! Genoeg mensen die zwanger zijn hier!
En genoeg mensen hier die gaan trouwen!
Kijk dat bedoel ik!
CCC- Ratel
haha dat klinkt goed, helaas mag ik geen reclame maken hier, dus mocht je geinterresseerd zijn mag iedereen mij pm-en
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
maddie gefeliciteerd !!
leuk nieuws zo net voor de kerst
leuk nieuws zo net voor de kerst
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Ik houd me aanbevolen BlueFlower... We hebben al een kaartje gezien, maar deze is wel erg standaard... Dus ben altijd in voor nieuwe ideetjes, zodra je site de lucht ingaat mag je me wel even PM-en...
CCC- Ratel
ik ga trouwen en nog druk opzoek naar de kaart ! dus laat maar zien !
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
MADDIE en Jezzie gefeliciteerd met jullie zwanger zijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
chococupcake schreef:Ik houd me aanbevolen BlueFlower... We hebben al een kaartje gezien, maar deze is wel erg standaard... Dus ben altijd in voor nieuwe ideetjes, zodra je site de lucht ingaat mag je me wel even PM-en...
mij ook, ik ben altijd erg benieuwd naar de niet standaardkaarten ... iemand in de familie is ook grafisch ontwerper van geboorte/trouwkaarten bij www.geb.oortekaartjes.nl etc. maar dat is meestal allemaal vrij standaard... dus niet echt leuk!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Dank jullie wel voor de felicitaties!! Hier moet het echt nog even bezinken zeg maar!! Kon het gewoon echt niet geloven ook!!
MADDIE- Prater
Linnie1985 schreef:wij zijn al bijna een jaar bezig, van mij mag het nu wel een keer hoor haha.
+1
voor mij duurt het ook allemaal te lang!
En achteraf gezien heb ik nu echt zo'n rot gevoel van "was ik maar eerder gestopt met de pil", al had dat
waarschijnlijk niet echt wat uit gemaakt.
@ shally: ik zou me nog niet te druk maken ( al klinkt het zo makkelijk )
@ MADDY: Gefeliciteerd, geniet ervan
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:Linnie1985 schreef:wij zijn al bijna een jaar bezig, van mij mag het nu wel een keer hoor haha.
+1
voor mij duurt het ook allemaal te lang!
En achteraf gezien heb ik nu echt zo'n rot gevoel van "was ik maar eerder gestopt met de pil", al had dat
waarschijnlijk niet echt wat uit gemaakt.
@ shally: ik zou me nog niet te druk maken ( al klinkt het zo makkelijk )
@ MADDY: Gefeliciteerd, geniet ervan
Wat naar dat jullie zo lang al bezig zijn. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!!
MADDIE- Prater
Ja hopelijk wordt 2012 een zeer vruchtbaar jaar
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen