Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer minder voedingen?

+10
Usje
Happydobby
maiadebij
blondje1313
catgirl85
Theeleut
Smaragdje
studiebol
koNijntje
missy.
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 1:58

Printje schreef:Volgens mij is dat allemaal wel een groot verschil als je het vergelijkt met kinderen die de fles krijgen. Ik 'schrik' echt van de hoeveel van jullie nog een nachtvoeding moeten geven. Ons mannetje kreeg toen volgens mij 4 of 5 flessen en snachts allang niets meer.

Knap dat jullie dat volhouden, zoiets is aan mij niet besteed.

Ik heb ook wel eens een fles geprobeerd voor de nacht, maar dat hielp hier niks. En ik was daar langer mee bezig dan even snel een borst, dus dan is voor mij de keus snel gemaakt. Al vind ik het nu wel lekker dat het minder wordt hoor, maar goed, geef ook dubbele voedingen natuurlijk, en dat vergt wel veel van me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Printje di 20 dec 2011 - 2:00

Stofzuiger schreef:
Printje schreef:Volgens mij is dat allemaal wel een groot verschil als je het vergelijkt met kinderen die de fles krijgen. Ik 'schrik' echt van de hoeveel van jullie nog een nachtvoeding moeten geven. Ons mannetje kreeg toen volgens mij 4 of 5 flessen en snachts allang niets meer.

Knap dat jullie dat volhouden, zoiets is aan mij niet besteed.
Vaak moet je wel en heb je helaas weinig keus Sad

Mijn keuze zou dan dus, misschien heel laks, flesvoeding zijn....als ik lees hoevaak die kindjes nog drinken denk ik pfff geef mij de fles maar.

Maar nogmaals petje af voor jullie ik zou het niet doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Theeleut di 20 dec 2011 - 2:03

Printje schreef:
Stofzuiger schreef:
Printje schreef:Volgens mij is dat allemaal wel een groot verschil als je het vergelijkt met kinderen die de fles krijgen. Ik 'schrik' echt van de hoeveel van jullie nog een nachtvoeding moeten geven. Ons mannetje kreeg toen volgens mij 4 of 5 flessen en snachts allang niets meer.

Knap dat jullie dat volhouden, zoiets is aan mij niet besteed.
Vaak moet je wel en heb je helaas weinig keus Sad

Mijn keuze zou dan dus, misschien heel laks, flesvoeding zijn....als ik lees hoevaak die kindjes nog drinken denk ik pfff geef mij de fles maar.

Maar nogmaals petje af voor jullie ik zou het niet doen.
Het hoeft niet zo te gaan als je BV geeft. Mijn dochter sliep snel door terwijl ze BV kreeg de eerste 4 maanden. 'S nachts kreeg ze afgeklofde BV, dus wist ook precies wat er in ging.

Misschien dat BV moeders de kinderen sneller sussen met de borst als ze snachts wakker worden?? Ik ben dan denk een wrede moeder, toen de nachtvoeding eenmaal regelmatig uitbleef heb ik het niet meer aangeboden als de kinderen wél wakker werden.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Printje di 20 dec 2011 - 2:05

Theeleut misschien is dat ook zo idd. Ons mannetje kreeg ook geen nachtvoeding meer toen hij eenmaal doorsliep. Hij had hem in mijn ogen echt niet nodig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Theeleut di 20 dec 2011 - 2:10

Printje schreef:Theeleut misschien is dat ook zo idd. Ons mannetje kreeg ook geen nachtvoeding meer toen hij eenmaal doorsliep. Hij had hem in mijn ogen echt niet nodig.
Zo denk ik dus ook. Als de kleinste nu eens wakker wordt krijgt hij een aai over z'n bol. Sterker nog, ik ga er niet eens meteen naar toe ik luister eerst of hij vanzelf weer in slaap valt. Als hij echt gaat huilen ga ik hem een aai geven en bij echt krijsen haal ik hem er 1 keer uit om te sussen/knuffelen en daarna moet hij toch echt gaan slapen, gelukkig gebeurt dat dus ook. Na 1 zo'n nacht gaat het weer weken goed zonder wakker worden.

Lekker offtopic weer, sorry smile
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  missy. di 20 dec 2011 - 3:03

Theeleut schreef:
Printje schreef:Theeleut misschien is dat ook zo idd. Ons mannetje kreeg ook geen nachtvoeding meer toen hij eenmaal doorsliep. Hij had hem in mijn ogen echt niet nodig.
Zo denk ik dus ook. Als de kleinste nu eens wakker wordt krijgt hij een aai over z'n bol. Sterker nog, ik ga er niet eens meteen naar toe ik luister eerst of hij vanzelf weer in slaap valt. Als hij echt gaat huilen ga ik hem een aai geven en bij echt krijsen haal ik hem er 1 keer uit om te sussen/knuffelen en daarna moet hij toch echt gaan slapen, gelukkig gebeurt dat dus ook. Na 1 zo'n nacht gaat het weer weken goed zonder wakker worden.

Lekker offtopic weer, sorry smile

Die van mij heeft nog echt een nachtvoeding nodig. Alleen knuffelen/wiegen helpt niet. Als ik haar 's nachts uit bed haal slaat ze haar armen om m'n nek en is ze met haar mondje aan het zoeken (eigenlijk is het best heel schattig). Minder schattig is het als ze vind dat het te lang duurt en keihard gaat krijsen laughcry
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 3:08

Zo heb ik er ook 1. Als het 2 sec langer duurt als hij verwacht had, ziet hij paars van woede laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  missy. di 20 dec 2011 - 3:43

Stofzuiger schreef:Zo heb ik er ook 1. Als het 2 sec langer duurt als hij verwacht had, ziet hij paars van woede laughcry

Haha, hier krijg ik 's nachts geen tijd om mijn shirt omhoog te doen, ze probeert zich regelmatig aan te leggen door mijn shirt heen. Net alsof ze dan wat krijgt.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Smaragdje di 20 dec 2011 - 4:13

missy. schreef:
Stofzuiger schreef:Zo heb ik er ook 1. Als het 2 sec langer duurt als hij verwacht had, ziet hij paars van woede laughcry

Haha, hier krijg ik 's nachts geen tijd om mijn shirt omhoog te doen, ze probeert zich regelmatig aan te leggen door mijn shirt heen. Net alsof ze dan wat krijgt.

Hahaha, dat herken ik wel. Als meneer oppeens bedenkt dat hij wilt drinken, wilt hij het ook gelijk. Soms heeft hij niet eens een teken van honger dan gegeven en bedenkt hij echt ter plekke dat hij dan moet en zal drinken laughcry

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Liadan di 20 dec 2011 - 8:10

Volgens mij ligt het niet aan borstvoeding of flesvoeding of ze doorslapen of niet.
Mijn dochter kreeg borstvoeding en sliep na 8 weken door van 22 uur tot 8 uur. Mijn zoontje krijgt ook borstvoeding en slaapt helemaal niet door en krijgt vaak nog 2 of 3 voedingen. Hij wordt vaak trouwens nog vaker wakker en valt dan weer in slaap zonder dat ik hem hoef te voeden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum