Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer een fles minder?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer een fles minder? Empty Wanneer een fles minder?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 22:38

I.sabelle krijgt sinds een paar weken 's ochtends fruit (ongeveer 75-100 gram) en aan het eind van de middag groente (zo'n 100 gram).
Ze krijgt nu ook nog 4 flessen op een dag (150+5), die niet allemaal leeg gaan en 's avonds een papfles (180+6 met rijstebloem).
Ik vraag me af wanneer ik nu een fles weg moet gaan laten en welke? Hoeveel groente en fruit moet ze dan eten?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer een fles minder? Empty Re: Wanneer een fles minder?

Bericht  Mida4you wo 20 apr 2011 - 23:59

Pritt schreef:I.sabelle krijgt sinds een paar weken 's ochtends fruit (ongeveer 75-100 gram) en aan het eind van de middag groente (zo'n 100 gram).
Ze krijgt nu ook nog 4 flessen op een dag (150+5), die niet allemaal leeg gaan en 's avonds een papfles (180+6 met rijstebloem).
Ik vraag me af wanneer ik nu een fles weg moet gaan laten en welke? Hoeveel groente en fruit moet ze dan eten?


ik zou pas een fles weglaten als je merkt dat ze er geen behoefte meer aan heeft, of je geeft rond half 5/ 5 uur een groentehap en dan een potje van 6 maanden. En dan laat je de fles die ze rond die tijd krijgt vervallen. Ik weet niet hoe laat ze een fles krijgt? Zo heb ik het gedaan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer een fles minder? Empty Re: Wanneer een fles minder?

Bericht  LMCurious do 21 apr 2011 - 8:09

Wij gaven Joris een fles minder toen hij savonds groente ging eten. En dan kreeg hij eerst daarna nog een beetje melk, en ik denk na een maand of 2 ofzo dat hij voortaan gewoon wat yoghurt als toetje kreeg.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer een fles minder? Empty Re: Wanneer een fles minder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum