Wanneer een fles minder?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer een fles minder?
I.sabelle krijgt sinds een paar weken 's ochtends fruit (ongeveer 75-100 gram) en aan het eind van de middag groente (zo'n 100 gram).
Ze krijgt nu ook nog 4 flessen op een dag (150+5), die niet allemaal leeg gaan en 's avonds een papfles (180+6 met rijstebloem).
Ik vraag me af wanneer ik nu een fles weg moet gaan laten en welke? Hoeveel groente en fruit moet ze dan eten?
Ze krijgt nu ook nog 4 flessen op een dag (150+5), die niet allemaal leeg gaan en 's avonds een papfles (180+6 met rijstebloem).
Ik vraag me af wanneer ik nu een fles weg moet gaan laten en welke? Hoeveel groente en fruit moet ze dan eten?
Gast- Gast
Re: Wanneer een fles minder?
Pritt schreef:I.sabelle krijgt sinds een paar weken 's ochtends fruit (ongeveer 75-100 gram) en aan het eind van de middag groente (zo'n 100 gram).
ik zou pas een fles weglaten als je merkt dat ze er geen behoefte meer aan heeft, of je geeft rond half 5/ 5 uur een groentehap en dan een potje van 6 maanden. En dan laat je de fles die ze rond die tijd krijgt vervallen. Ik weet niet hoe laat ze een fles krijgt? Zo heb ik het gedaan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Wanneer een fles minder?
Wij gaven Joris een fles minder toen hij savonds groente ging eten. En dan kreeg hij eerst daarna nog een beetje melk, en ik denk na een maand of 2 ofzo dat hij voortaan gewoon wat yoghurt als toetje kreeg.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» moeilijk fles leeg drinken, fase of fles minder?
» Tot wanneer avond(pap)fles?
» Wanneer minder voedingen?
» Wanneer fles vervangen?
» Tot wanneer avond(pap)fles?
» Wanneer fles vervangen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: