Wanneer minder voedingen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer minder voedingen?
Vanaf wanneer gingen jullie kinderen minder vaak drinken? En ging de hoeveelheid wel omhoog?
Ik zit een beetje met de hoeveelheden waarmee ik het invries. Ik vries het nu per 170cc in, maar als hij straks meer gaat drinken is dat niet handig natuurlijk.
Hij zit nu op 7 á 8 voedingen per dag.
Ik zit een beetje met de hoeveelheden waarmee ik het invries. Ik vries het nu per 170cc in, maar als hij straks meer gaat drinken is dat niet handig natuurlijk.
Hij zit nu op 7 á 8 voedingen per dag.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wanneer minder voedingen?
Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Hoezo drinkt hij live minder dan 170cc? Ik kolf veel meer dan dat dus het lijkt me dat hij niet minder drinkt. In de fles heeft hij genoeg aan 170cc.Robin_ schreef:Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik had porties van 200 cc. M. dronk uit de fles 200 namelijk. hij had wel een schema van 5 voedingen overdag. Dit had hij zelf zo geregeld omdat hij de eerste 2 maanden niet live dronk. vanaf 7 maanden liet hij de late voeding vallen en toen zat ik op 4.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Daar ging ik vanuit omdat je zei dat hij 7-8 keer per dag drinkt. 8x 170cc zou vrij veel zijn, maar misschien niet onmogelijk. In dat geval zou ik de melk die je invriest inderdaad gaan invriezen in wat grotere porties.Caroow schreef:Hoezo drinkt hij live minder dan 170cc? Ik kolf veel meer dan dat dus het lijkt me dat hij niet minder drinkt. In de fles heeft hij genoeg aan 170cc.Robin_ schreef:Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Robin_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13
Ja het is nogal een veelvraatje
(Of zou ik gewoon hele waterige melk ofzo hebben? Zou dat kunnen?)
(Of zou ik gewoon hele waterige melk ofzo hebben? Zou dat kunnen?)
Caroow- Lady Post-a-lot
Hier scheelt het ook per moment van de dag, s morgens en voor het slapen heeft hij altijd meer gedronken dan overdag, nu nog steeds, ook bij mij.
L drinkt uit een fles nooit meer dan 150 max. Op een werkdag laat ik 450 ongeveer achter, maar dat gaat bijna nooit helemaal op.
L drinkt uit een fles nooit meer dan 150 max. Op een werkdag laat ik 450 ongeveer achter, maar dat gaat bijna nooit helemaal op.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer minder voedingen?
» Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?
» Wanneer een fles minder?
» kindjes die spugen wanneer minder?
» Hoe van 8 naa 7 voedingen?
» Wanneer 5 voedingen, ook nog bij nachtvoeding?
» Wanneer een fles minder?
» kindjes die spugen wanneer minder?
» Hoe van 8 naa 7 voedingen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: