Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer minder voedingen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Wanneer minder voedingen?

Bericht  Caroow di 13 aug 2013 - 23:45

Vanaf wanneer gingen jullie kinderen minder vaak drinken? En ging de hoeveelheid wel omhoog?

Ik zit een beetje met de hoeveelheden waarmee ik het invries. Ik vries het nu per 170cc in, maar als hij straks meer gaat drinken is dat niet handig natuurlijk.

Hij zit nu op 7 á 8 voedingen per dag.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Robin_ di 13 aug 2013 - 23:48

Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 0:00

Robin_ schreef:Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Hoezo drinkt hij live minder dan 170cc? Ik kolf veel meer dan dat dus het lijkt me dat hij niet minder drinkt. In de fles heeft hij genoeg aan 170cc.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Happydobby wo 14 aug 2013 - 0:05

Ik had porties van 200 cc. M. dronk uit de fles 200 namelijk. hij had wel een schema van 5 voedingen overdag. Dit had hij zelf zo geregeld omdat hij de eerste 2 maanden niet live dronk. vanaf 7 maanden liet hij de late voeding vallen en toen zat ik op 4.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Robin_ wo 14 aug 2013 - 0:20

Caroow schreef:
Robin_ schreef:Ik verwacht dat hij niet veel meer dan 170cc per keer gaat drinken, ook niet als hij ouder is. Kinderen met flesvoeding drinken op zijn leeftijd ongeveer 180cc per keer (sommige iets meer). Uit jouw borst zal hij ook minder dan 170cc drinken, dus hij is het waarschijnlijk ook niet gewend om veel meer dan dat te drinken? Of heeft hij op dit moment te weinig aan 170cc?
Hoezo drinkt hij live minder dan 170cc? Ik kolf veel meer dan dat dus het lijkt me dat hij niet minder drinkt. In de fles heeft hij genoeg aan 170cc.
Daar ging ik vanuit omdat je zei dat hij 7-8 keer per dag drinkt. 8x 170cc zou vrij veel zijn, maar misschien niet onmogelijk. In dat geval zou ik de melk die je invriest inderdaad gaan invriezen in wat grotere porties.
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 0:29

Ja het is nogal een veelvraatje I love you 

(Of zou ik gewoon hele waterige melk ofzo hebben? Zou dat kunnen?)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Muppetje wo 14 aug 2013 - 4:28

Hier scheelt het ook per moment van de dag, s morgens en voor het slapen heeft hij altijd meer gedronken dan overdag, nu nog steeds, ook bij mij.

L drinkt uit een fles nooit meer dan 150 max. Op een werkdag laat ik 450 ongeveer achter, maar dat gaat bijna nooit helemaal op.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer minder voedingen? Empty Re: Wanneer minder voedingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum