Stamppot boerenkool invriezen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stamppot boerenkool invriezen
Kan dat en smaakt het dan nog?
Of is het dan beter om de overgebleven boerenkool (die nog in de zak zit en nog niet gekookt is) in te vriezen?
Of is het dan beter om de overgebleven boerenkool (die nog in de zak zit en nog niet gekookt is) in te vriezen?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stamppot boerenkool invriezen
Ik maak gewoon de hele zak op en vries de rest in, dat gaat prima. Smaakt nog goed, hoewel ik vers wel wat lekkerder vind.
Gast- Gast
Ik vries het ook altijd in. Daarna bak ik het altijd op in de koekenpan, zonder boter of olie want er komt dan best veel water af. Vind het altijd wel lekker. Op een boterham vooral met mosterd
Gast- Gast
Hier gaat eigenlijk alles de vriezer in wat we overhouden
Handig voor als ik een keer avonddienst heb, of als mijn vriend een keer niet mee eet.
Handig voor als ik een keer avonddienst heb, of als mijn vriend een keer niet mee eet.
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Thanks
Dan vries ik wat over is gewoon in. Alhoewel vers wel lekkerder is inderdaad maar ik vind het ook zonde om hetgeen wat over is weg te gooien.
@ Nicci, op brood heb ik het nog nooit op. Wie weet ga ik dat ook eens proberen.
@ Truttebol, het is toch handig om in te vriezen wat over is en het is gemakkelijk als je eens geen zin hebt om te koken of inderdaad als je alleen moet eten.
Dan vries ik wat over is gewoon in. Alhoewel vers wel lekkerder is inderdaad maar ik vind het ook zonde om hetgeen wat over is weg te gooien.
@ Nicci, op brood heb ik het nog nooit op. Wie weet ga ik dat ook eens proberen.
@ Truttebol, het is toch handig om in te vriezen wat over is en het is gemakkelijk als je eens geen zin hebt om te koken of inderdaad als je alleen moet eten.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe het eigenlijk altijd, toevallig afgelopen vrijdag nog. Mijn vriend vind het niet lekker, dus als ik het maak dan maak ik vaak voor 2 keer, vries ik de helft in en dan heb ik een keer iets makkelijks als hij er niet is.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Stamppot andijvie invriezen?
» Originele Stamppot-recepten!
» Snelle vraag; Stamppot Rauwe Andijvie!
» Stamppot sla
» Stamppot
» Originele Stamppot-recepten!
» Snelle vraag; Stamppot Rauwe Andijvie!
» Stamppot sla
» Stamppot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: