Gastouder vs KDV
+9
CCC
myloon
JD
Pien
Jazzlyn
Darius
Tania
Ugly Betty
Lejow
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gastouder vs KDV
SarahKey schreef:Snoepy87 schreef:Dat verschilt per gastouder of je luiers e.d. moet meenemen.
Dat van verhaal van Jazzlyn vind ik erg vreemd. Als dat ook gezien word door het bureau of GGD dan zal ze daar zeker een aantekening van krijgen.
Verder is een max van 6 kindjes.
Max 5 kinderen t/m 4 jaar ( inclusief eigen kinderen)
Max 4 kinderen van 0 en 1 jaar ( 2 van 0, 2 van 1) ( inclusief eigen kinderen)
Maar hier zit het probleem, dit word niet gezien. GGD komt 1 keer per jaar langs en dan meestal op afspraak.
Bureau komt ook niet vaak langs.
In principe komt het GGD niet op afspraak langs, alleen de eerste keer of tijdens vakanties.
En ook als je een goed GOB hebt zal die niet altijd op afspraak langs komen maar ook eens spontaan.
Verder kan dat natuurlijk net zo goed op een KDV gebeuren..
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:SarahKey schreef:Snoepy87 schreef:Dat verschilt per gastouder of je luiers e.d. moet meenemen.
Dat van verhaal van Jazzlyn vind ik erg vreemd. Als dat ook gezien word door het bureau of GGD dan zal ze daar zeker een aantekening van krijgen.
Verder is een max van 6 kindjes.
Max 5 kinderen t/m 4 jaar ( inclusief eigen kinderen)
Max 4 kinderen van 0 en 1 jaar ( 2 van 0, 2 van 1) ( inclusief eigen kinderen)
Maar hier zit het probleem, dit word niet gezien. GGD komt 1 keer per jaar langs en dan meestal op afspraak.
Bureau komt ook niet vaak langs.
In principe komt het GGD niet op afspraak langs, alleen de eerste keer of tijdens vakanties.
En ook als je een goed GOB hebt zal die niet altijd op afspraak langs komen maar ook eens spontaan.
Verder kan dat natuurlijk net zo goed op een KDV gebeuren..
Van het bureau komen ze hier ook spontaan, maar dat is lang niet elke maand. Ik heb een half jaar toen kindjes opgevangen en heb ze 1 keer op de stoep gehad. Bij het gastgezin waar ik in huis heb ik ze nog nooit gezien en ruim een jaar daar opgepast.
GGD komt hier wel op afspraak, naja je weet welke dag of week ze langs kunnen komen.
KDV zijn toch meer mensen die op je letten. Collega's, leidinggevende die elke week langs komt.
En toch lees je de meeste rare dingen van een KDV en niet van een gastouder.
Maar goed zo zijn er overal wel rotte appelen in het vak
Maar goed zo zijn er overal wel rotte appelen in het vak
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: