DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Jep! Kon ik wel ff gebruiken!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zusje!
Ik ben weer up to date hoor
Oh ik ben zo benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
Ik ben weer up to date hoor
Oh ik ben zo benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hey Reva!
Zusje, heb je nog steeds contact met hem? Wanneer is hij weer in NL?
Zusje, heb je nog steeds contact met hem? Wanneer is hij weer in NL?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb sinds zaterdagnacht niks meer gehoord maar hij is ook niet meer online geweest op Whatsapp. Geen idee waar hij uithangt . Ik trek het me niet persoonlijk aan hoor maar jammer vind ik het wel. Zijn berichtjes zijn zo leuk en lief . Ik zie hem als het goed is op Skype in de nacht van 1e op 2e kerstdag, dat hebben we zaterdagnacht afgesproken. Volgende week woensdag komt hij terug naar NL als alles goed gaat en dan vertrekt hij wel vrij snel weer voor nog een week. Daarna is hij gewoon weer helemaal terug. Gelukkig heb ik nu veel dingen zoals borrels enzo dus de tijd gaat best snel .
Hoi Reva!
Hoi Reva!
Gast- Gast
Wat leuk! Een skype date! ..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik voel een verhaal aankomen!
Nee vind het echt leuk om te lezen En nee, ik heb geen idee Zusje! Vertel!
Nee vind het echt leuk om te lezen En nee, ik heb geen idee Zusje! Vertel!
Erin- Ratel
Ach ja, het is al mooi dat ik het geduld lijk te hebben en voorlopig ben ik van een aantal vervelende mannen af haha, ik heb van de week zelfs de buurman links laten liggen .
Erin; VEEL en idd hoe gaat het met jou?
Smikkel; was het zo erg? Dit is het spel:
Het bovenste bakje zitten ook nog kerstlampjes in haha . Iedereen heeft een persoonlijke pion en ze zijn allemaal stom geworden whahaha . Maar desalniettemin vinden wij het gewoon grappig .
Niet quoten ajb .
Erin; VEEL en idd hoe gaat het met jou?
Smikkel; was het zo erg? Dit is het spel:
Het bovenste bakje zitten ook nog kerstlampjes in haha . Iedereen heeft een persoonlijke pion en ze zijn allemaal stom geworden whahaha . Maar desalniettemin vinden wij het gewoon grappig .
Niet quoten ajb .
Laatst aangepast door Zusje op ma 19 dec 2011 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ow, wat leuk en winters!
Jullie hebben er echt werk van gemaakt. Wordt vast een topavond.
Edit: wat staat er nou onder dat 'water'?
Uhmm, ja het was heel erg. Nog steeds eigenlijk, maar ik kan weer lopen. Ik heb geen idee hoe ik het de laatste tijd steeds weer voor elkaar krijg. Normaal is het hier altijd redelijk netjes.
Ik vergeet wassen op te hangen, haal alles over hoop, doe van alles tegelijkertijd en probeer het echt wel allemaal bij te houden, maar ik krijg het niet echt op orde. Vreemd.
Jullie hebben er echt werk van gemaakt. Wordt vast een topavond.
Edit: wat staat er nou onder dat 'water'?
Uhmm, ja het was heel erg. Nog steeds eigenlijk, maar ik kan weer lopen. Ik heb geen idee hoe ik het de laatste tijd steeds weer voor elkaar krijg. Normaal is het hier altijd redelijk netjes.
Ik vergeet wassen op te hangen, haal alles over hoop, doe van alles tegelijkertijd en probeer het echt wel allemaal bij te houden, maar ik krijg het niet echt op orde. Vreemd.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 19 dec 2011 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Phoe, ik heb af en toe echt het gevoel alsof ik een achtbaan zit waar geen einde aan komt , maar gelukkig kan ik me hier een beetje vermaken!
Leuk gedaan trouwens!!
Leuk gedaan trouwens!!
Erin- Ratel
Het is een wak, er staat ook WAK in en dat je dan 6 moet gooien of 5 kerstballen moet betalen om er uit te mogen .
Haha ik zie het zo voor me hoe dat bij jou in huis gaat. Ik heb er ook last van, al concentreert het bij mij zich voornamelijk op mijn eettafel. Nu ligt hij weer bezaaid met troep...
Erin; hoezo voel je je zo?
Haha ik zie het zo voor me hoe dat bij jou in huis gaat. Ik heb er ook last van, al concentreert het bij mij zich voornamelijk op mijn eettafel. Nu ligt hij weer bezaaid met troep...
Erin; hoezo voel je je zo?
Gast- Gast
Ik ben benieuwd wat het allemaal is.. Ik zie een batterij en een route A en route B.Reva schreef:Ziet er leuk uit, Zusje!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben benieuwd wat het allemaal is.. Ik zie een batterij en een route A en route B.Reva schreef:Ziet er leuk uit, Zusje!
Haha de batterij is voor de lampjes om het bakje heen . Route A en B inderdaad. Bij de ene route kun je 5 kerstballen winnen maar ook 5 verliezen, de andere is een gewone route. Tis dus maar net of je durft .
Gast- Gast
OMG. Jullie hadden vast veel lol tijdens het makenZusje schreef:Smikkell schreef:Ik ben benieuwd wat het allemaal is.. Ik zie een batterij en een route A en route B.Reva schreef:Ziet er leuk uit, Zusje!
Haha de batterij is voor de lampjes om het bakje heen . Route A en B inderdaad. Bij de ene route kun je 5 kerstballen winnen maar ook 5 verliezen, de andere is een gewone route. Tis dus maar net of je durft .
Gast- Gast
Ja zeker weten . En lachen is het want ik ben zo perfectionistisch en mijn zusje roept steeds 'gooi er gewoon wat lijm op en doe nou maar gewoon' hahaha . Mijn nichtje hielp ook nog mee. Ze had een schattige sneeuwpop gemaakt maar die zie je niet echt op de foto geloof ik. Toen later kwam ze met iets en we vroegen wat het was. 'Het is een huis, voor bij de sneeuwpop', zei ze toen en mijn zusje heel droog 'Is het huis ingestort dan?' hahahaha, toen ging mijn nichtje huilen want het lukte haar niet haha zo zielig maar zo grappig en gemeen te gelijk .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ja zeker weten . En lachen is het want ik ben zo perfectionistisch en mijn zusje roept steeds 'gooi er gewoon wat lijm op en doe nou maar gewoon' hahaha . Mijn nichtje hielp ook nog mee. Ze had een schattige sneeuwpop gemaakt maar die zie je niet echt op de foto geloof ik. Toen later kwam ze met iets en we vroegen wat het was. 'Het is een huis, voor bij de sneeuwpop', zei ze toen en mijn zusje heel droog 'Is het huis ingestort dan?' hahahaha, toen ging mijn nichtje huilen want het lukte haar niet haha zo zielig maar zo grappig en gemeen te gelijk .
Gast- Gast
Ach tijd van het jaar joh! Elk jaar schreeuw ik dat ik geen zin heb in kerst en elk jaar is het weer hartstikke leuk! Dus moet er maar eens mee op houden!
Laatst aangepast door .oOErinOo. op ma 19 dec 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Ja, Erin, houd daar eens mee op!.oOErinOo. schreef:Ach tijd van het jaar joh! Elk jaar schreeuw ik dat ik geen zin heb in kerst en elk jaar is het weer hartstikke leuk! Dus moet er maar eens mee op houden!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn wasmachine gaat zo opstijgen
Uhm, like, WHUT???
Erin- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: