DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ja de auto was van m`n ex en total loss. Hij krijgt een hele dikke vergoeding natuurlijk en ik in verhouding niet zoveel, maar toch genoeg om blij van te worden haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou das toch hartstikke lekker
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Auto total loss, maar die was van m`n ex dus daar zie ik geen geld van terug. Mijn pink was gebroken en ik heb enkele dagen niet kunnen werken. Daar hebben ze een leuk bedrag voor opgesteld.Smikkell schreef:Had je veel schade dan?Rush schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! M`n moeder belde net dat ik een brief heb van het gerecht! Ik ben begin dit jaar aangereden door een dronken vent die niet verzekerd was en de schadevergoeding is nu bepaald en die gast heeft thank god al betaald. Ik krijg het hopelijk voor de jaarwisseling nog uitbetaald!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja zeker goed nieuws zo voor het eind van het jaar!VeryCherry schreef:Nou das toch hartstikke lekker
Rush- Lady Post-a-lot
Nou gelukkig ben je er goed vanaf gekomen! En extra money is altijd mooi meegenomen!
Ik ga zo even in het haaktopic kijken! Ik ga straks ook eventjes naar de stad. Ik hoorde dat je met katoen veel beter kunt haken, dus dat moeten we maar eventjes halen. Kijken of het hiermee beter gaat lukken, want tot zover lukt het nog niet echt!
Ik ga zo even in het haaktopic kijken! Ik ga straks ook eventjes naar de stad. Ik hoorde dat je met katoen veel beter kunt haken, dus dat moeten we maar eventjes halen. Kijken of het hiermee beter gaat lukken, want tot zover lukt het nog niet echt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik haak met beide fijn, ik heb het alleen wel geleerd met katoen omdat dat steviger is en niet pluist
En Rush, nu maakt het niet meer uit dat je los bent gegaan met kerstcadeaus
Hahahaha, true! Maar dan moet ik het wel snel krijgenVeryCherry schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Ik haak met beide fijn, ik heb het alleen wel geleerd met katoen omdat dat steviger is en niet pluist
Ja dat is echt het probleem bij mij. En ik doe het denk ik veel te strak
Met welke naald heb jij het geleerd/ ben je begonnen?
Erin- Ratel
Maar is zo'n schadevergoeding dan niet om de gemaakte schade te vergoeden? De kosten aan de auto, dokterskosten of de dagen dat je niet hebt kunnen werken enz.?Rush schreef:Hahahaha, true! Maar dan moet ik het wel snel krijgenVeryCherry schreef:
Gast- Gast
Hey ladies!!
Erin- Ratel
Hoe zou je dat willen doen?Smikkell schreef:Maar is zo'n schadevergoeding dan niet om de gemaakte schade te vergoeden? De kosten aan de auto, dokterskosten of de dagen dat je niet hebt kunnen werken enz.?Rush schreef:Hahahaha, true! Maar dan moet ik het wel snel krijgenVeryCherry schreef:
Een rechter bepaald de geleden schade en dat bedrag krijg je uitgekeerd.
Als je je auto total loss rijdt is er niemand die zegt dat je van het uitgekeerde bedrag een andere auto moet kopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat en stilte hier...
Erin- Ratel
Ik heb het geleerd met een 2.5 naald en ik haakte veel en veel te strak. Toen is 3,5 geprobeerd en steeds proeflapjes maken en nu haak ik zo strak en gelijkmatig als ik wil
Goedemiddag!
Hebben we hier toevallig nog echte schoonmaakwonders in het dagcafé? Want ik heb net mijn douche en vloer ingespoten... Hoelang moet het trekken, zodat het me niet teveel moeite kost om het er weer af te halen?
Hebben we hier toevallig nog echte schoonmaakwonders in het dagcafé? Want ik heb net mijn douche en vloer ingespoten... Hoelang moet het trekken, zodat het me niet teveel moeite kost om het er weer af te halen?
Gast- Gast
Ligt eraan met wat je het hebt ingespoten Maura, ik laat het meestal een kwartiertje intrekken
Oh dat kan je wel een kwartiertje laten zitten. Stinkt inderdaad als een malle. Kan je niet ergens de ramen/deur openzetten dat je jezelf niet vergast?
hier ook ongeveer 10min dat we het laten intrekken.
Pfff ik wordt hier gek van de hik ....
Pfff ik wordt hier gek van de hik ....
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Oh dat kan je wel een kwartiertje laten zitten. Stinkt inderdaad als een malle. Kan je niet ergens de ramen/deur openzetten dat je jezelf niet vergast?
De badkamer is een afgesloten hok, maar heb de alle deuren opengezet. Nu maar hopen dat het heel mooi schoon wordt.
Gast- Gast
Ik vind het altijd heerlijk als het hele huis naar schoonmaakmiddel ruikt!Maura schreef:VeryCherry schreef:Oh dat kan je wel een kwartiertje laten zitten. Stinkt inderdaad als een malle. Kan je niet ergens de ramen/deur openzetten dat je jezelf niet vergast?
De badkamer is een afgesloten hok, maar heb de alle deuren opengezet. Nu maar hopen dat het heel mooi schoon wordt.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik vind het altijd heerlijk als het hele huis naar schoonmaakmiddel ruikt!Maura schreef:VeryCherry schreef:Oh dat kan je wel een kwartiertje laten zitten. Stinkt inderdaad als een malle. Kan je niet ergens de ramen/deur openzetten dat je jezelf niet vergast?
Dat vind ik straks ook wel. Ik heb eerst de keuken uitgeboend met Cif en vervolgens de badkamer bewerkt met Cif en Chloor en dat stinkt nu even. Maar straks als het toilet weer gereinigd is en ik heb afgestoft met Ajax Bloemenfestijn. Dan ben ik gelukkig en blij dat alles weer zo lekker fris ruikt en alles schoon is. Je moet er alleen even doorheen.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: