Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

+2
Caribbeanlover
Pompoen
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 23:09

Ik kwam op mijn facebook dit berichtje tegen: http://www.politie.nl/nieuws/2012/december/5/03-amersfoort-vermiste-vrouw.html en schrok me wezenloos. Het komt namelijk precies overeen met het signalement van mijn buurvrouw, álles klopt, leeftijd, auto, tennissen. Bovendien heb ik mijn buurman gisteren steeds voor het raam zien staan en was vanmorgen volgens mij zijn dochter er en de auto staat inderdaad niet voor de deur. Ze zijn nu niet thuis dus ik kan het niet navragen, maar ik weet het eigenlijk gewoon zeker. Mijn buurvrouw is wel 75, maar superactief, ze ging wekelijks een aantal keer tennissen en ik vind het echt níks voor haar om niet op te komen dagen dus er moet haast wel iets ergs gebeurt zijn! Ben zó geschrokken! Heb de neiging de hele tijd naar het raam te lopen om te kijken of die auto per ongeluk daar staat!

Ik baal ook wel een beetje dat ik niks kan beteken de komende dagen, ik moet zo naar Nieuwegein en blijf daar waarschijnlijk in ieder geval t/m morgen en hoogstwaarschijnlijk overmorgen omdat mijn man geopereerd word. Ik kan elk moment gebeld worden dat ik weg moet.

Weten jullie of ze ook de afloop op de site van de politie zetten?
Willen de mensen in de omgeving Amersfoort dit misschien ook delen op facebook etc.?

Verder weet ik niet wat ik ermee wil. Moet het gewoon even kwijt, ben echt een beetje van de leg ervan.


Laatst aangepast door Pompoen op di 4 dec 2012 - 23:25; in totaal 2 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 23:11

Was erg zeg. Waarom praat je in een ''was'' vorm? Je weet nog helemaal niks en hopelijk is er niks aan de hand.

Sterkte iig en houdt ons op de hoogte.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 23:12

Ik lees net op twitter een berichtje dat "de vermiste vrouw in verwarde toestand is aangetroffen" in een totaal verkeerde wijk. Maar Politie Eemland Zuid heeft geen andere berichten getweet over een vermiste vrouw dan die ene. Pfff ik hoop het maar en dat het niet ernstig is verder. Het was ijskoud vannacht en ze was dus niet thuis!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Pompoen di 4 dec 2012 - 23:12

Caribbeanlover schreef:Was erg zeg. Waarom praat je in een ''was'' vorm? Je weet nog helemaal niks en hopelijk is er niks aan de hand.

Sterkte iig en houdt ons op de hoogte.

Niet bewust, gewoon omdat ze nu niet hier is. Zie mijn andere berichtje, volgens mij is ze gevonden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 23:29

Ik hoop het dat zij het is idd, maar dan is er een andere vrouw vermist wat ook erg is natuurlijk.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Marin di 4 dec 2012 - 23:36

Bah akelig. Hopen dat zij dan diegene is die gevonden is. .
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 23:36

Jeetje Pompoen, daar schrik je ontzettend van natuurlijk. Ik hoop echt dat de vrouw die op twittert genoemd wordt inderdaad de vermiste vrouw is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Gast wo 5 dec 2012 - 0:38

De afloop plaatsen ze ook altijd, weet ik uit eigen ervaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Travelgurly wo 5 dec 2012 - 0:43

Zo dat is inderdaad schrikken, zeker als je denkt die persoon te kennen. Blij dat ze gevonden is. Ben benieuwd of het echt je buurvrouw is.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Eris wo 5 dec 2012 - 2:10

Kan me goed voorstellen dat je daardoor van slag bent. Ik hoop van harte dat de vrouw die gevonden is jouw buurvrouw is en dat het goed afloopt. Sterkte!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Jerry wo 5 dec 2012 - 6:17

Caribbeanlover schreef:Ik hoop het dat zij het is idd, maar dan is er een andere vrouw vermist wat ook erg is natuurlijk.

Huh? Deze snap ik niet...


Kun je niet even bij de buren aanbellen? Of hebben jullie niet zo'n burenband?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Pompoen wo 5 dec 2012 - 9:01

Ik heb wel aangebeld maar ze waren er niet op dat moment. Eigenlijk denk ik dat ze op weg naar haar toe waren want vlak daarna kwamen die berichten. Ik moest daarna helaas zelf weg want mijn man werd overgebracht naar het ziekenhuis in Nieuwegein en daar ben ik ook nog steeds. Maar ik weet het eigenlijk wel vrijwel zeker dat zij het was. Hopelijk weet ik binnenkort meer over de rest van de afloop. Maar dat duurt nog wel even.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 dec 2012 - 10:56

Pompoen schreef:Ik lees net op twitter een berichtje dat "de vermiste vrouw in verwarde toestand is aangetroffen" in een totaal verkeerde wijk. Maar Politie Eemland Zuid heeft geen andere berichten getweet over een vermiste vrouw dan die ene. Pfff ik hoop het maar en dat het niet ernstig is verder. Het was ijskoud vannacht en ze was dus niet thuis!



Jerry, dit bedoel ik. Ook al is er geen andere vrouw als vermist opgegeven, dan kan het toch ook een ander zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Pompoen wo 5 dec 2012 - 10:59

Nee dat kan niet want ze hebben het over dé vermiste vrouw en doelen daarbij op het voorgaande berichtje waarin de vermiste vrouw met signalement van mijn buurvrouw genoemd word.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!  Empty Re: Mijn buurvrouw is waarschijnlijk vermist!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum