Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

4 plaatsers

Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  banjer49 wo 15 jun 2011 - 9:13

gingen vanmiddag ff heen om buurjongen te feliciteren want hij was geslaagd voor zijn examen, kregen we te horen dat ze borstkanker heeft, kwaad aardig, vanmorgen mammografie en echo gehad en gelijk een biopsie gedaan, dinsdag krijgt ze daar de uitslag van te horen, ben er erg van geschrokken stonden beide bijna te huilen in de kamer, ben snel naar huis gegaan, zo vreselijk om te horen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Sjaantje wo 15 jun 2011 - 9:46

Jeetje... dat is even schrikken, zo'n slecht nieuws! Ik weet er niet veel vanaf maar hoop dat ze goed te behandelen is...

Sterkte hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 19:50

Pfff dat is heftig. Ik wens je buurvrouw en jou natuurlijk ook heel veel sterkte. Ik hoop dat ze goed behandeld kan worden. Misschien klinkt het raar, maar borst- en darmkanker zijn de best behandelbare vormen van kanker. Dus ik hoop dat ze weer helemaal geneest...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Happy wo 15 jun 2011 - 19:56

Bah.. Wat een rotziekte is het toch. Heb je goed contact met je buurvrouw Question Niet dat als het niet zo is het minder erg is hoor, Bedoel meer of jullie `close` met elkaar zijn. Ik heb namelijk zelf het afgelopen half jaar mee gemaakt. Zat er boven op. Heel heftig.. Helaas heeft ze de strijd ook niet gewonnen. Wil je heel veel sterkte wensen!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  banjer49 do 16 jun 2011 - 5:47

Happy schreef:Bah.. Wat een rotziekte is het toch. Heb je goed contact met je buurvrouw Question Niet dat als het niet zo is het minder erg is hoor, Bedoel meer of jullie `close` met elkaar zijn. Ik heb namelijk zelf het afgelopen half jaar mee gemaakt. Zat er boven op. Heel heftig.. Helaas heeft ze de strijd ook niet gewonnen. Wil je heel veel sterkte wensen!

ja ik heb heel goed contact met haar, zijn erg close. we zijn er altijd voor elkaar als we het moeiljik hebben, we kunnen bij elkaar uithuilen en troost vinden bij elkaar. ze is al wel wat ouder maar het klikt goed tussen ons.
dinsdag hoort ze meer over hoe en wat, hoop echt dat ik haar tot steun kan zijn, zal alles doen wat mogelijk is voor haar.
wie had er bij jou kanker dan?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Happy do 16 jun 2011 - 7:41

banjer49 schreef:
ja ik heb heel goed contact met haar, zijn erg close. we zijn er altijd voor elkaar als we het moeiljik hebben, we kunnen bij elkaar uithuilen en troost vinden bij elkaar. ze is al wel wat ouder maar het klikt goed tussen ons.
dinsdag hoort ze meer over hoe en wat, hoop echt dat ik haar tot steun kan zijn, zal alles doen wat mogelijk is voor haar.
wie had er bij jou kanker dan?

Ook mijn buurvrouw, Darmkanker, 42 jaar.. Verschrikkelijke periode was het. En nog is het moeilijk. Nogmaals sterkte!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 18:35

Bah, ik vind het echt vreselijk voor je! Het is zo'n rotziekte en ondanks dat je weet dat het vaak voorkomt, staat het toch ver van je af en hoor je het alleen bij anderen. En nu opeens bij jouw buurvrouw. Mijn moeder heeft het ook gehad, maar die is er uiteindelijk gelukkig helemaal bovenop gekomen. Ik hoop dat dat bij jouw buurvrouw ook het geval is! Heel erg veel sterkte en een dikke hug!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  banjer49 di 21 jun 2011 - 7:32

ff een update:
ze is vanmiddag naar ziekenhuis geweest, het is dus toch wel vrij erg, ze gaan haar eerst 6x chemo geven, dan gaan ze een borstbesparende operatie doen en daarna moet ze nog zeven weken 5x per week bestralen ondergaan.
de dokter wilde niet gelijk opereren omdat ze vrij grote borsten heeft, en het dan erg moeilijk leven is met een prothese, maar als die chemo niet werkt zoals het moet werken gaan ze wel alles weg halen.
vind het echt zo erg voor d'r, ze gaat nu dus toch misschien haar haren verliezen wat ze zo erg vond, maar goed dat is niet zo heel erg, als alles maar weer goed komt met haar.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 19:49

Jeetje, heftig hoor... Ik hoop dat het bij een borstbesparende operatie blijft, maar het belangrijkste is inderdaad dat ze gauw weer beter word! Nogmaals heel veel sterkte...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Koffieleut di 21 jun 2011 - 19:58

Wat vreselijk... Wat is het toch een kl*te ziekte! Heel veel sterkte!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker Empty Re: mijn lieve buurvrouw heeft borstkanker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum