Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huiskamer met minder prikkels (foto's)

+22
Coccinelle
Rovine
woezel
Jade
Darius
PluDan
Antibes
loesje
LotteK
SarahKey
Viva
Linda
frolic
Rush
LMCurious
studiebol
Poisongirl
Flower_L
Tania
Supertalentje
Pussycat
Susan
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Huiskamer met minder prikkels (foto's) - Pagina 3 Empty Re: Huiskamer met minder prikkels (foto's)

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 7:47

Wat een verbetering zeg, ik was al zo benieuwd naar de foto's, echt geweldig ! Je weet dat ik jullie super ouders vind maar ik wil het graag nog een keer tegen je zeggen. Esra en Yrsa boffen met zo'n papa en mama die er alles aan doen om hun leven zo makkelijk mogelijk te maken, en Esra zo goed mogelijk te ondersteunen. Dikke knuffel hug hug

Over het rolgordijn, ook ik zou voor wit gaan, lekker rustig bij de rest van de meubels. En die glijbaan in de huiskamer I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Huiskamer met minder prikkels (foto's) - Pagina 3 Empty Re: Huiskamer met minder prikkels (foto's)

Bericht  *Troela* do 15 dec 2011 - 10:22

Wat ontzettend knap dat jullie je zo inzetten voor E!! Er zijn veel ouders die het niet zo goed oppikken als jullie doen!

Misschien nog een tip, weet niet of er ruimte voor is. Maar misschien als jullie ergens een beetje plaats hebben een terugtrek hoekje voor E. Zodat hij zich even een beetje af kan sluiten/ontspannen. Soort snoezel idee.
Wat wij vaak gebruiken zijn die sfeerlampen die steeds van kleur veranderen en die dan op muur richten. Evt dat rode relax stoeltje ( door de kap wat afgeschermt). Weet niet of het iets is voor E, maar misschien kan je er nu of als hij ouder is iets aan hebben.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 10:29

We kunnen wel zo'n hoekje creëren, maar we zijn er nog net over uit of we daar een relaxhoekje van maken of een (kleine) verschoningsruimte, omdat we daar ook geen vaste plek voor hebben beneden en op de wc vind ik het te klein en te koud om te verschonen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Troela* do 15 dec 2011 - 10:33

Je kan ook afwachten hoe E nu gaat reageren met minder prikkels, misschien is hij daar al genoeg mee geholpen. Of misschien een combi maken, relaxhoekje waar je ook makkelijk een verschoningskussen bij kan pakken. Het is nu vooral zoeken wat voor E het beste werkt, maar heb er echt respect voor hoe snel jullie het hebben opgepakt.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:19

Wat een verschil :-)

lastig welke kleur rolgordijn het leukste is.. Wit staat denk ik het mooist in het geheel maar ook ik heb een wit rolgordijn en die van mij is ook verkleurd. Je ziet het niet, maar kan hem dus niet meer lager hangen..nu heb ik nog gordijnen maar als je dat niet hebt is het niet mooi natuurlijk. Een grijze is wel mooi bij de rode banken maar dan zou ik verder ook wat grijs terug laten komen, door bijv een kussentje op de bank met grijs/wit. Of wil je dat ook allemaal niet meer?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 11:33

Mooi geworden! Straalt veel meer rust uit nu smile ik zou trouwens ook voor een wit rolgordijn gaan.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 11:54

De vorige huiskamer was trouwens in het echt wel iets gezelliger en minder rommelig dan op de voorfoto's, we waren echt al begonnen, de bank staat ook raar, die ene kast is leeg en er liggen overal spullen. Ik had eigenlijk eerder foto's moeten maken, maar dat is er niet van gekomen.

Maar goed, het is evengoed een hele verbetering.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 3:09

Susan, merk je nou ook verschil voor Ez.ra?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: