Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huiskamer met minder prikkels (foto's)

+22
Coccinelle
Rovine
woezel
Jade
Darius
PluDan
Antibes
loesje
LotteK
SarahKey
Viva
Linda
frolic
Rush
LMCurious
studiebol
Poisongirl
Flower_L
Tania
Supertalentje
Pussycat
Susan
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Huiskamer met minder prikkels (foto's) - Pagina 2 Empty Re: Huiskamer met minder prikkels (foto's)

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 2:18

LMCurious schreef:
Susan schreef:Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik heb nog wel een vraag om advies: dat groene rolgordijn is nog van de vorige bewoners en we gaan dit weekend een nieuw rolgordijn kopen dat beter bij deze kamer past. Nu is het rolgordijn dat we willen er in twee kleuren: wit en grijs. Wat zouden jullie kiezen? Ik vind wit wel rustiger, maar misschien wordt het dan wel erg wit.

zeker weten wit, denk dat grijs juist minder mooi past bij de rest. En juist doordat jullie wel dat rood terug laten komen, maakt wat meer wit niet zoveel uit vind ik.
Ik zou ook voor wit gaan. Ik vind grijs juist niet mooi bij rood!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Huiskamer met minder prikkels (foto's) - Pagina 2 Empty Re: Huiskamer met minder prikkels (foto's)

Bericht  Viva do 15 dec 2011 - 2:18

Haha, ik zag de 2e foto en dacht dat dat de na foto was, schrok me rot!
Maar nee, veel rustiger zo!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  LMCurious do 15 dec 2011 - 2:23

Rush schreef:
frolic schreef:
Ik woon ook in een binnenspeeltuin , geen probleem mee
Ik ben wel benieuwd naar de andere mama huiskamers eigenlijk.

ik heb er een topic voor geopend...haha...frolic, van jou speelgoedwinkel/binnenspeeltuin wil ik ook foto's zien hoor!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey do 15 dec 2011 - 2:34

Wauw dat is mooi opgeknapt!
Vond de voor foto's ook erg druk en rommelig, laat staan een autistisch kindje.

Vind het een gezellig woonkamer nu met al dat leuke kinder speelgoed I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 2:39

Grijs. Wij hadden een wit rolgordijn, maar dat vergeelde door de zon. Vliegenpoepjes in de zomer zie je gelijk, ik vond het drama. Hebben nu lichtdoorlatende luxaflex in grijs, erg mooi.

Wat een verschil Susan, en wat straalt het rust uit. Heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  LotteK do 15 dec 2011 - 2:46

Wat een verschil! Het is een erg mooie en rustige huiskamer geworden. Wat fijn zeg!!
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  loesje do 15 dec 2011 - 3:06

wat een verschil :shock: maar ik vind het wel mooier geworden maar persoonlijk vind ik het nog wat druk. Ik zou de glijbaan niet in de kamer zetten.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 3:26

Ze spelen ontzettend veel met de glijbaan, dus die laat ik lekker staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Linda do 15 dec 2011 - 3:28

Susan schreef:Ze spelen ontzettend veel met de glijbaan, dus die laat ik lekker staan.

Heel verstandig!
Man zei hier onlangs ook dat hij dat graag wil voor onze dochter als ze wat groter is. Is toch juist super leuk!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:28

Waar heb je de glijbaan gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 3:30

Ikea.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:31

Thnx!

Gast
Gast

Bericht  Antibes do 15 dec 2011 - 3:32

Wauw, wat een verschil zeg! Maar wat een drukte ook eerst! Ik vind het ook nog steeds zelf erg druk in de hoek van het speelgoed, daar zou ik wellicht de losse troep van keukentje/bovenop kast nog in twee dozen op kast doen ofzo.. Maar nogmaals, wat een verbetering is dit sowieso al!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  PluDan do 15 dec 2011 - 3:43

Zo, dat is een enorm verschil Susan!
Waar heb je de tv nu dan?
Volgens mij zag ik die op de 1e foto's wel maar daarna niet meer?
Jullie kinderen boffen maar met zulke lieve ouders!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Darius do 15 dec 2011 - 3:50

Ik vraag me ook af waar de tv staat. Ik heb er namelijk een hekel aan dat alle zitopstelling zo ingedeeld zijn, dat ze tv in het middelpunt staat. Alles draait om de tv zeg maar.

Misschien is het ook wel wat voor Ezra om foto's te maken van het speelgoed (of plaatjes) en dat op de dozen te plakken zodat hij weet wat waar hoort?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:51

Op de derde foto van de na foto's zie je een stukje van de televisie, gewoon in de woonkamer.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 3:54

De spulletjes van het keukentje liggen meestal in het keukentje, maar die worden dan wel weer tevoorschijn gehaald. Er is nog wel ruimte in de kist van het Playmobil en daar wil ik het Playmobil-zwembad ook in opbergen (die je nu op de kast ziet), maar ik kan niet al het Playmobil erin doen. Ezra heeft ook een Playmobil-school gekregen en die past niet in die kast, dus die komt er waarschijnlijk bovenop te staan. Je kunt nou eenmaal niet alles opbergen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade do 15 dec 2011 - 4:00

Susan schreef:De spulletjes van het keukentje liggen meestal in het keukentje, maar die worden dan wel weer tevoorschijn gehaald. Er is nog wel ruimte in de kist van het Playmobil en daar wil ik het Playmobil-zwembad ook in opbergen (die je nu op de kast ziet), maar ik kan niet al het Playmobil erin doen. Ezra heeft ook een Playmobil-school gekregen en die past niet in die kast, dus die komt er waarschijnlijk bovenop te staan. Je kunt nou eenmaal niet alles opbergen.

Ach, over een paar jaar wordt het vanzelf minder!

Ik vind het een ontzettende verbetering! Ik hoop dat het voor E.zra ook helpt! Jullie zijn geweldige ouders voor E en Y.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  woezel do 15 dec 2011 - 4:28

Mooi hoor, en wat gaaf dat glijbaantje. Zouden de jongens hier ook wel leuk vinden.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Rovine do 15 dec 2011 - 4:34

woezel schreef:Mooi hoor, en wat gaaf dat glijbaantje. Zouden de jongens hier ook wel leuk vinden.

Dat was ook het eerste wat ik dacht; WHOA EEN GLIJBAAN!. Dat zou ik vroeger echt fantastisch gevonden hebben. Glijbaan. Zomaar in de woonkamer. Wauw.

Maar het is inderdaad erg netjes geworden!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Coccinelle do 15 dec 2011 - 4:40

Vind het erg mooi geworden. Ik zou trouwens voor een wit gordijn gaan.

De donkere vloer die er eerst in lag, was dat echt parket?

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose do 15 dec 2011 - 4:56

Wat een verandering! Dat hebben jullie mooi gedaan Susan, ziet er veel rustiger uit maar nog wel sfeervol. Vind het ook heel knap dat jullie alles doen wat in jullie macht ligt om E.zra te ondersteunen bij zijn autisme. Hij boft echt met zulke ouders hug

Wat rolgordijnen betreft denk ik dat het allebei wel zou staan. Zelf zou ik wel voor grijs gaan omdat me dat een mooie onderbreking van het wit lijkt.

En wat de indoor speeltuin betreft waar ik over las, ik heb er hier ook eentje Embarassed Vind ik totaal niet erg, ze moet lekker kunnen spelen vind ik. Niet dat dat niet mogelijk is als het allemaal wat meer in één hoekje staat en als je meer opbergt, maar ik vind het wel fijn dat ze altijd overal bij kan en ik vind het ook we gezellig zo. Past ook wel bij de woonkamer, dat is toch al een kleurexplosie hier.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan do 15 dec 2011 - 5:07

Nee, die oude vloer was ook laminaat. Was nog van de vorige bewoners, toen wij hier kwamen wonen was ik net zwanger van Yrsa en toen had de huiskamer niet echt prioriteit. Ik vond het nooit zo'n fijne vloer, te donker en te dof, zelfs na tien keer dweilen. Bovendien ging alles altijd in die kieren zitten, zand en kruimels enzo, dus met stofzuigen was het ook niet zo fijn. Mijn tante wilde het graag hebben voor in haar vakantiehuisje, dus we hebben het niet weggegooid, ik ben blij dat we er nog iemand blij mee hebben kunnen maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan do 15 dec 2011 - 5:52

Wauw wat een verandering! En wat een heerlijke woonkamer om in te spelen voor de kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annie24 do 15 dec 2011 - 7:04

Een hele verbetering vind ik. Het is nu echt een rustige woonkamer in vergelijking met hoe het eerst was.

Ons huis is net zo groot/klein (uit 1912 is ons huisje) en ook wij hebben een rustige woonkamer. De muren zijn gebroken wit. We hebben een houten vloer, zwarte bank en houten meubels. Verder hangt er niets op de muur en hebben we op enkele dingen na vrij weinig op het dressoir enzo staan. De woonkamer was al niet echt vol, maar ook Y. had/heeft snel last van teveel prikkels, dus hebben we na zijn ziekenhuisopname veel weggehaald in de woonkamer. Net zoals zijn slaapkamer. Die is helemaal wit, met 1 grijze muur. Verder niets, al willen we er na de kerst wel iets van kleur in gaan brengen, maar hoe we dat gaan doen weten we nog niet precies.

Maar mooi hoor!!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: