gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
+85
RYW
Thary
pantuf
miss piggy
yes1984
_Femme
Jmdb
Filoria
ekiaam87
Annemie
pitbullgup
Sarah1985
-Ieniemienie-
Angela_1986
Jerry
maiadebij
Olijfje
Mamasapje
Pomodori
_Lacey_
Cato
Annoek
Mysterious
**_pearl_**
Bosjesvrouw
Fayebella
Rovine
Flippin' Bitch
Luthien
Shisha
Minx
Funk
VeryCherry
SarahKey
Highway
NoorA
mickey
Aimee
Cherique
xxjojootjexx
Engeltje23
Tinkie
Darius
Fiebje
Summerlovin
Beachgirl
smooch
Zininzon
Ugly Betty
Lejow
Merai
Blond
nic_nac
Rumble
moeke
Nana
chipa
Flemy
Roxi3
Inge
Ambivalence
me1987
minoessepoes
Caroow
Guus
Catwoman79
Jeanette
sheila123
Phileine
Sterre
MamaCa
SparklingEyes
Parisienne
Huppekee
Dora
nina
2lingmama
PapillonRose
Zwerver
Mamsie
Toet
Susan
Makamba
Fiwen
JD
89 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: gekste/meest aparte naam die je ooit hebt gehoord...
[quote="Razz88"]Jezebel... afschuwlijk.. [/quote
Dit vind ik ook echt een afschuwelijke naam. Maar meer afschuwelijk dan dat ik 'm raar vind, het is "gewoon" een bijbelse naam.
Dit vind ik ook echt een afschuwelijke naam. Maar meer afschuwelijk dan dat ik 'm raar vind, het is "gewoon" een bijbelse naam.
Gast- Gast
[quote="Darcy"]
Ja maar toch vind ik het ook een vreemde naam ook..aangezien ik deze naam nog nooit gehoord heb.Razz88 schreef:Jezebel... afschuwlijk.. [/quote
Gast- Gast
Ik bedenk me er nu nog een een jongen en die heet joost van zijn voornaam niets bijzonders zou je zeggen alleen in combinatie met zijn achternaam is het vrij bijzonder zijn achternaam zijn nl de laatste 4 letters van zijn voornaam.
(ivm met privacy ff zo omschreven)
(ivm met privacy ff zo omschreven)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goh deze mensen maken me echt nieuwsgierig!!!!Mamasapje schreef:
Verder qua rare/aparte namen... mijn 2e dochtertje heeft een aparte naam. Komt <5 x voor ( naar ik weet is ze de enige die zo heet met die schrijfwijze in NL)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
_Nera_ schreef:Er schiet mij nog wat te binnen. Een gynaecoloog waar ik een paar keer onder behandeling ben geweest heet dr. Mijnheer. Wanneer ze zich voorstelt krijg je deze combi: mevrouw Mijnheer. ook wel grappig haha.
O dit doet me er aan denken dat ik een vrouw ken die 'de Heer' heet dus dat wordt; Mevrouw de Heer... Ook 'n bijzondere combi haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
danielledeliefste schreef:Bedoel je dat je je kind zo wilt noemen? IK snap de zin niet zo goed: 'Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam' Of wil je zelf die naam graag?Marin schreef:Lejow schreef:Marin schreef:Ik ken een Pup.
Broers of zussen die Kitten, Lam, Kalf of kuiken heten?
Of zijn ouders fan van bier en hebben ze de B verwisseld met een p?
Ik las net op een ander forum dat er iemand is bevallen van een meisje, genaamd Marin. Moest gelijk aan jou denken
Aww wat lief. Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam. Vind ik zo mooi en stoer.
*misschien doe ik nu wel dom hoor*
Voor een eventuele dochter bedoelde ik. Weet echter niet of ik 't als eerste of tweede naam zou willen.
Gast- Gast
Ja ik vind 't ook een hele mooie naam!Marin schreef:danielledeliefste schreef:Bedoel je dat je je kind zo wilt noemen? IK snap de zin niet zo goed: 'Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam' Of wil je zelf die naam graag?Marin schreef:Lejow schreef:Marin schreef:Ik ken een Pup.
Broers of zussen die Kitten, Lam, Kalf of kuiken heten?
Of zijn ouders fan van bier en hebben ze de B verwisseld met een p?
Ik las net op een ander forum dat er iemand is bevallen van een meisje, genaamd Marin. Moest gelijk aan jou denken
Aww wat lief. Die wil ik ook nog steeds heel graag als meisjesnaam. Vind ik zo mooi en stoer.
*misschien doe ik nu wel dom hoor*
Voor een eventuele dochter bedoelde ik. Weet echter niet of ik 't als eerste of tweede naam zou willen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Lilith schreef:Gek, want daar moeten er toch zeker zo'n 100 van rondlopen. Ik geloof er geen klap van.Annoek schreef:Susan schreef:Lilith schreef:Dat geloof ik niet. Dat is weer zo'n 'twee dorpjes verderop woont de tante van mijn slager en die had een dochter die' verhaal.**_pearl_** schreef:2 dorpjes van me vandaan woont een tweeling met de namen PERR en SILL ...........
ja samen persill je weet wel dat wasmiddel
En dan zou het Per en Sil zijn, dat klopt namelijk nog wel, dat zijn twee bestaande en best veel voorkomende namen.
Kick is trouwens geen nieuwe naam, maar juist een hele oude.
Ik geloof het ook nooit dat mensen echt een Anna Nas, Bo ter Ham of een een Mien Billekes-Jeuken kennen, het zijn echt van die broodje aap-verhalen die blijkbaar voor sommige mensen net wat leuker zijn als je ze in de eerste persoon vertelt.
Wat wel echt is: een oogarts in Bronovo die I.C. Notting heet, dat vind ik dan wel weer grappig.
Mien billekes-jeucken woont hier in de buurt dus ze heet wel zeker zo
Nouja het is toch echt zo. Ik geloofde het ook nooit maarja als je het in het echt ziet ..
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Ok ik zit nu Minute to Win It te kijken, wat op zich al vrij ernstig is..
Is er een deelneemster die haar kind Bulletje heeft genoemd. Naar het beest van Henny Huisman in de Mini Playbackshow.
EPIC FAIL.
Is er een deelneemster die haar kind Bulletje heeft genoemd. Naar het beest van Henny Huisman in de Mini Playbackshow.
EPIC FAIL.
Gast- Gast
Whahahaha ja ik zit ik vol verbijstering te kijken! Arm kind!Marin schreef:Ok ik zit nu Minute to Win It te kijken, wat op zich al vrij ernstig is..
EPIC FAIL.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Marin schreef:Ok ik zit nu Minute to Win It te kijken, wat op zich al vrij ernstig is..
EPIC FAIL.
Ging dit niet over de hond??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
sheila123 schreef:maiadebij schreef:Wij hadden een jongen op school die heette "Jarig". Ook leuk als je je voorsteld "hoi ik ben Jarig". Dan wordt je natuurlijk meteen gefeliciteerd.
Mijn buurman heet zo en je schrijft ook jarig.
Gister had ik een trouwerij en heete een kind zilver
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Marin schreef:Ok ik zit nu Minute to Win It te kijken, wat op zich al vrij ernstig is..
EPIC FAIL.
Ging dit niet over de hond??
Het ging inderdaad over de zoon Dat snap ik écht niet. De andere drie kinderen hadden wel redelijk normale namen geloof ik.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat echt ronduit zielig al die rare namen beer, bikkel, rotonde (??) BULLETJE. Misschien wil 1 van deze kinderen als volwassene wél iets van zn leven maken. Je zal daar altijd raar op worden aangekeken.
Gast- Gast
[quote="Darcy"]
Heet het kindje van Johnny Heitinga niet zo?
Razz88 schreef:Jezebel... afschuwlijk.. [/quote
Gast- Gast
Wat vinden jullie van Dymphie?
Toen ik een vriendin vertelde dat ik iemand ken die zo heette, was haar reactie: 'Vonden die ouders het niet leuk om een kind te krijgen?'.
Verder ken ik een tweeling die Tiamo en Dito heten (Ik hou van jou, ik ook van jou).
Alleen worden zij altijd andersom genoemd, dus met Dito als eerste, hahaha.
Toen ik een vriendin vertelde dat ik iemand ken die zo heette, was haar reactie: 'Vonden die ouders het niet leuk om een kind te krijgen?'.
Verder ken ik een tweeling die Tiamo en Dito heten (Ik hou van jou, ik ook van jou).
Alleen worden zij altijd andersom genoemd, dus met Dito als eerste, hahaha.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
[quote="Hazeltje"]
Jep!
Darcy schreef:Razz88 schreef:Jezebel... afschuwlijk.. [/quote
Jep!
Gast- Gast
Net bij Life4You een mevrouw die Klazina Adriana Bouter heet.
Inderdaad.. K.A. Bouter dus..
Inderdaad.. K.A. Bouter dus..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
_Donnaa schreef:Hahaha, er zijn nog meer variaties op.. Die mensen uit m`n post hadden nog twee kids moeten nemen..Coco schreef:Dijn82 schreef:
Léon en Noèl.
Haha, wij hadden eerst A.ron en N.ora voor de kinderen, waren we echt 2 maanden lang van overtuigd. En toen pas ontdekte ik dat het dus het omgekeerde van elkaar is. Gelukkig nog net op tijd (2 weken voor de bevalling). Echt ontzettend stom.
Zo kwam ik vanavond mensen tegen die hun kinderen Rohan en Norah genoemd hebben. Vind het mooie namen, maar zou het niet combineren inderdaad.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Highway schreef:Ergens ooit gelezen over een tweeling die geboren was: Maxx en Xxam.
Niet een hele gekke naam maar hij werd gek door de uitspraak: Kledders. Ik had vroeger een vriendinnetje Kledders, zo noemde iedereen haar, ook haar ouders (Kleeeeedurhss)
Jaren later bleek dit Gladys te moeten voorstellen, zo schreef je het gelukkig ook maar de ouders konden het zelf niet zeggen
Bij mij op de basisschool zat een meisje met de naam Gitte. Ze werd door iedereen Gieter genoemd.
Gast- Gast
Shisha schreef:Mijn oude huisarts heet T.ija...
Dat kan ook verwarrend zijn voor een arts! Tija - TIA.
Gast- Gast
Bulletje vond ik echt zielig! Dymph vind ik wel een normale naam trouwens, maar ik ben opgegroeid met een meisje dat zo heet.
Op m'n werk zag ik dat een mevrouw als achternaam J.oris-Linssen heeft (zonder puntje dus), net als de naam van die presentator!
Op m'n werk zag ik dat een mevrouw als achternaam J.oris-Linssen heeft (zonder puntje dus), net als de naam van die presentator!
Gast- Gast
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Leukste tip die je ooit gehoord hebt...
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
» Ooit gehoord van monolid eye?
» Raarste/gekste wat je hebt meegemaakt op je werk!
» Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?
» De meest rare, vreemde kindernamen ooit!
Pagina 11 van 14
Permissies van dit forum: