Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschijnselen van het stoppen met de pil?

+9
Flower_L
Annie24
Lejow
Ugly Betty
Le Chat Noir
Jelin
Minx
Roos
slaatje
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Verschijnselen van het stoppen met de pil? - Pagina 2 Empty Re: Verschijnselen van het stoppen met de pil?

Bericht  Annemie do 15 dec 2011 - 8:37

Nee, niet echt, was blij dat ik niet meer zwanger was, ik zou graag een tweede kindje willen, maar een tweede zwangerschap zie ik niet zitten, ook al kan die totaal anders zijn, maarja je moet er toch zwanger voor zijn om een tweede kindje te krijgen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschijnselen van het stoppen met de pil? - Pagina 2 Empty Re: Verschijnselen van het stoppen met de pil?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 9:02

Vervelend zeg.. Sad

En of het een andere zwangerschap gaat worden, moet je inderdaad maar afwachten dan. Kan me voorstellen dat je twijfelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschijnselen van het stoppen met de pil? - Pagina 2 Empty Re: Verschijnselen van het stoppen met de pil?

Bericht  JD do 15 dec 2011 - 11:32

ik ben nu sinds eind oktober gestopt.

Het leuke bijwerking is dat ik weinig tot geen last meer heb van hoofdpijn. Ik had altijd elke week flinke stevige hoofdpijn aanvallen, en nu sinds het stoppen nog geen 1x gehad....heerlijk!

Minder puntje is dat ik sinds het stoppen he-lemaal van top tot teen onder de uitslag zit. Geen pukkeltjes, maar flinke jeukbulten over mijn hele lichaam. De rode bultjes zijn nu weg, en helaas zijn dit, tot mijn grote ergernis, allemaal witte pigmentvlekjes geworden.... Cry Dus ik heb over mijn hele lichaam, behalve mijn gezicht (godzijdank) honderden witte pigmentvlekjes....ik ben net een dalmatier, maar dan omgekeerd.... trekt niet meer weg volgens de HA, en kan volgens hem komen door hormoonveranderingen, dus het stoppen met de pil.....

Verder hier geen zwangerschapsachtige kwaaltjes....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschijnselen van het stoppen met de pil? - Pagina 2 Empty Re: Verschijnselen van het stoppen met de pil?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum