Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buikpijn na stoppen met de pil

3 plaatsers

Ga naar beneden

Buikpijn na stoppen met de pil Empty Buikpijn na stoppen met de pil

Bericht  Aimee do 23 mei 2013 - 7:20

Niet helemaal een zwangerschap en mama's onderwerp, maar ik vond hem nergens anders echt passen en de meeste die hier mee schrijven zijn ook wel eens gestopt met de pil dus ben benieuwd of iemand het herkend.
1 Mei ben ik gestopt met de pil, ergens vorige week begon ik steken te krijgen links en rechts onder in mijn buik. Ik dacht eerst mijn eisprong, maar ik heb er nu nog steeds last van. Dus al ruim een week flinke steken in (ik denk) mijn eierstokken, aan beide kanten. Inmiddels straalt het ook door naar mijn rug en begint het steeds meer op menstruatiepijn te lijken (bij een 'ideale' cyclus zou ik pas 29 mei ongesteld moeten worden).
Iemand die het herkent?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn na stoppen met de pil Empty Re: Buikpijn na stoppen met de pil

Bericht  Annemie do 23 mei 2013 - 7:23

Ja, ik ben er toen zelfs mee naar de ha geweest, hij zei toen dat het idd de eisprong was, ik had er wel 1 tot 1,5 week last van en dat elke maand weer tot ik zwanger was.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn na stoppen met de pil Empty Re: Buikpijn na stoppen met de pil

Bericht  Coco do 23 mei 2013 - 7:24

Ja, ik herken het heel goed. Ik had echt een soort bandenpijn. Alsof mijn baarmoeder werd mishandelt ofzo. Was behoorlijk vervelend. Ik was direct zwanger dus het was bij mij alleen die keer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn na stoppen met de pil Empty Re: Buikpijn na stoppen met de pil

Bericht  Aimee do 23 mei 2013 - 7:44

Coco ik moet een beetje lachen om het mishandelen van je baarmoeder Laughing maar ik vind het idd ook behoorlijk vervelend! Ik hoop niet dat dit nu elke maand zonder pil zo gaat zijn.
Maar als het toch mijn eisprong is, dan springt hij toch pas als de buikpijn over is? Dat zou dan wel weer ideaal zijn, want dan zou ik volgende week op vakantie waars. niet ongesteld worden...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buikpijn na stoppen met de pil Empty Re: Buikpijn na stoppen met de pil

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum