Wat in de tas stoppen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat in de tas stoppen?
Als kraamcadeautje heb ik een tas met naam, voor naar het kinderdagverblijf. Nu wil ik hier graag nog wat indoen. Zat zelf te denken aan 1 of 2 van die kleine nijntje boekjes (eventueel met thema school), en een tuitbeker, of oefenbeker ofzo. Zodat dat ook mee naar de opvang kan.
Wat kan ik er nog meer instoppen wat handig is en niet duur (paar euro)?
Of nog wat algemene dingen die leuk zijn om erin te doen?
Wat kan ik er nog meer instoppen wat handig is en niet duur (paar euro)?
Of nog wat algemene dingen die leuk zijn om erin te doen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Wat in de tas stoppen?
een beker ofzo neem je toch niet mee naar de opvang, die hebben ze daar wel. Wij gebruiken zo'n oppasboekje, maar ik weet niet of je die op het KDV ook gebruikt, die zou je er eventueel ook bij kunnen doen. Als je dan toch voor een beker kiest, zou ik gaan voor een rietjesbeker of een beker met neusuitsparing, tuitbeker is echt een ramp voor de mondmotoriek.
Gast- Gast
Ik zie ouders wel eens zo'n beker meenemen, dus dacht dat dit overal was. Geen tuitbeker dus
Zijn nijntjeboekjes wel leuk?
Zijn nijntjeboekjes wel leuk?
Jilke- Prater
boekjes zijn altijd goed, volgens mij hebben alle kinderen wel een fase waarin ze gek zijn op boekjes!
Gast- Gast
Bekers idd gebruiken ze bij ons van het dagverblijf. Een boekjes krijg je ook van ons om het dagritme en gebeurtenissen in te schrijven en Nijntje boeken zijn altijd leuk, maar denk dat ze er thuis meer aan hebben
Verder een speen of zo? Al hebben ze die misschien al genoeg...een tutdoekje of knuffeltje of zo?
Verder een speen of zo? Al hebben ze die misschien al genoeg...een tutdoekje of knuffeltje of zo?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
speen zou ik niet doen, wij zaten hier met een lading aan gekregen spenen, terwijl ons meisje geen speen wilden. Knuffeltjes en tutteldoekjes hebben wij een kist vol van.
Boekjes zijn inderdaad wel meer voor thuis, anders voor mee naar de opvang zou ik niet weten, onze dochter krijgt alleen luiers (gastouder) en billendoekjes mee en toen ze nog kleiner was zat er ook voeding en en fles in de tas, verder namen we niks mee.
Boekjes zijn inderdaad wel meer voor thuis, anders voor mee naar de opvang zou ik niet weten, onze dochter krijgt alleen luiers (gastouder) en billendoekjes mee en toen ze nog kleiner was zat er ook voeding en en fles in de tas, verder namen we niks mee.
Gast- Gast
Hier op het dagverblijf bieden ze de rest ook aan....of een torentje voor de melkpoeder in te doen....eeen fles?
Verder heb je niet veel idd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Hier op het dagverblijf bieden ze de rest ook aan....of een torentje voor de melkpoeder in te doen....eeen fles?
Zo'n torentje kun je er inderdaad ook indoen. Tenzij ze borstvoeding gaat geven natuurlijk .
Van die nijntjeboekjes zijn heel erg leuk en het is toch sowieso heel leuk om te geven, ook al gaat het niet mee naar de opvang?
En zo'n 'oppasboekje' is ook een goed idee.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dan doe ik er een paar nijntje boekjes in. Voor thuis dan idd
Jilke- Prater
wat een leuk idee!
misschien kun je er ook een leuk trommeltje in doen voor koekjes/snoepjes als ze een dagje weg gaan kan dat ook in de tas.
ik neem namelijk altijd wat te eten mee als ik met D. weg ga.
misschien kun je er ook een leuk trommeltje in doen voor koekjes/snoepjes als ze een dagje weg gaan kan dat ook in de tas.
ik neem namelijk altijd wat te eten mee als ik met D. weg ga.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» stoppen met de pil
» Stoppen met de pil
» Nachtvoedingen stoppen..
» Ik wil stoppen met BV
» Stoppen met ... ?
» Stoppen met de pil
» Nachtvoedingen stoppen..