Nog meer mensen werkzaam via het uitzendbureau?
Pagina 1 van 1
Nog meer mensen werkzaam via het uitzendbureau?
Ik werk via meerdere oproepinstanties (3 momenteel)
Soms ontzettend lastig om te plannen, als je ergens een dienst aangenomen hebt gelijk de rest op de hoogte brengen dat je niet meer kan.
Gaat altijd goed, behalve nu dan!
Net een andere afspraak, zie ik ineens dat ik ook automatisch ingepland wordt via een ander uitzendbureau.
Ze hebben een automatisch plan systeem en als je beschikbaar staat dan wordt je ook in gepland. Opzich heel fijn. Alleen als ik dan even geen telefoon of internet bij me heb, dan kan het maar zo zijn dat ik donderdag moet werken.
Nu moet je de diensten dan nog wel accepteren, maar nu hebben ze mijn gegevens ook al doorgestuurd naar hun klant. En ik had ze nog niet eens geaccepteerd.....
Jullie ook wel eens van dat soort lastige dingen?
Soms ontzettend lastig om te plannen, als je ergens een dienst aangenomen hebt gelijk de rest op de hoogte brengen dat je niet meer kan.
Gaat altijd goed, behalve nu dan!
Net een andere afspraak, zie ik ineens dat ik ook automatisch ingepland wordt via een ander uitzendbureau.
Ze hebben een automatisch plan systeem en als je beschikbaar staat dan wordt je ook in gepland. Opzich heel fijn. Alleen als ik dan even geen telefoon of internet bij me heb, dan kan het maar zo zijn dat ik donderdag moet werken.
Nu moet je de diensten dan nog wel accepteren, maar nu hebben ze mijn gegevens ook al doorgestuurd naar hun klant. En ik had ze nog niet eens geaccepteerd.....
Jullie ook wel eens van dat soort lastige dingen?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Meer mensen last van MSN op BB?
» Meer mensen met HSP ?
» Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?
» Meer mensen buikgriep?
» Zijn er meer mensen met een nieuwe zorgverzekering?
» Meer mensen met HSP ?
» Nog meer mensen die inval werk spannend vinden?
» Meer mensen buikgriep?
» Zijn er meer mensen met een nieuwe zorgverzekering?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: