DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Ok tof!!
Reva, je werd gemist!
Hoi Toet!
Reva, je werd gemist!
Hoi Toet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Heey. Zijn jij en Evy nog naar het strand geweest??Toet schreef:Hoi.
Nee, ik kon eerst de hele nacht niet slapen en ben toen vanmorgen een keer in slaap gevallen tot 1 uur
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat jammer..Toet schreef:Smikkell schreef:Heey. Zijn jij en Evy nog naar het strand geweest??Toet schreef:Hoi.
Nee, ik kon eerst de hele nacht niet slapen en ben toen vanmorgen een keer in slaap gevallen tot 1 uur
Gast- Gast
Ja dat was wel jammer, maar ik had de slaap ook echt nodig. We daten nog wel een andere keer.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Goeiemorgen meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen VC. Weer fris en fruitig voor een stormachtige dag?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ben helemaal wakker gewaaid toen ik mijn zoontje naar school ging brengen, we hielden elkaars hand vast omdat we bijna omwaaiden. En ik kan nog steeds niet goed lopen
Blijf vandaag lekker binnen, de hele dag haken
Jij nog plannen?
Blijf vandaag lekker binnen, de hele dag haken
Jij nog plannen?
Beetje doelloos thuis zitten en vanmiddag een gesprek bij Randstad. Eens kijken wat ze mij kunnen aanbieden.
Wel vervelend dat het zo waait, maar eigenlijk kan ik daar best wel van genieten haha. Maar je zoontje is niet gaan vliegen vandaag?
Wel vervelend dat het zo waait, maar eigenlijk kan ik daar best wel van genieten haha. Maar je zoontje is niet gaan vliegen vandaag?
silly-one- Ratel
Ik vind het ook nooit zo erg als het waait, behalve als het daar bij ook regent als een malle
Vrees dat ik eerder de lucht in ga dan mijn zoontje, ik vang veel meer wind, whahaha.
Vrees dat ik eerder de lucht in ga dan mijn zoontje, ik vang veel meer wind, whahaha.
Je zoontje is lichter en kan zo worden opgetild ( spreek uit ervaring haha).
Wind en regen is inderdaad een vreselijke combinatie, maar zoals het nu buiten is vind ik eigenlijk wel wat hebben. Lekker windje en het regent nu niet. Ach van mij mag de winter komen haha.
Wind en regen is inderdaad een vreselijke combinatie, maar zoals het nu buiten is vind ik eigenlijk wel wat hebben. Lekker windje en het regent nu niet. Ach van mij mag de winter komen haha.
silly-one- Ratel
Whahaha, van mij nog niet, ik wil eerst nieuwe schoenen hebben, ze zijn kapot bij de naad, dus ik krijg constant natte voeten
Ik ben al zooo vaak omgewaaid, echt vreselijk
Ik ben al zooo vaak omgewaaid, echt vreselijk
goedemorgen Lily,
Nieuwe schoenen wat is dat haha. Ik loop al winters op sneakers van esprit dus van die lage haha. Ieder jaar neem ik me voor om sneeuwboots te kopen met die strenge winters en mijn plannen voor wintersport en ik doe het iedere keer niet haha.
Nieuwe schoenen wat is dat haha. Ik loop al winters op sneakers van esprit dus van die lage haha. Ieder jaar neem ik me voor om sneeuwboots te kopen met die strenge winters en mijn plannen voor wintersport en ik doe het iedere keer niet haha.
silly-one- Ratel
Ik wil heel heel heel graag nieuwe Undergrounds, maar die zijn ontzettend duur
Hey Lily, hoe ging het gister bij je ouders?
Hey Lily, hoe ging het gister bij je ouders?
ja eigenlijk wel goed. Ik had bij de action die boekjes van opa en oma gekocht die ze in kunnen vullen dus ze pakten het uit en m`n moeder en zusje vonden het heel erg leuk en m`n paps was ff in shock haha. Maar na 10 minuten hattie al weer praatjes voor 10 dus dat komt wel goed Vooral m`n zusje werd helemaal gek haha. Maar die heeft ook altijd geroepen als jij zwanger wordt dan wordt ik peettante!
Gast- Gast
Wat fijn Lily!
Goedemorgen.
Goedemorgen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat leuk lily dat ze zo enthousiast zijn. Vooral dat je zus zo gaat springen. Ik kan eigenlijk niet echt herinneren hoe ik reageerde toen mijn oudste zus zwanger was. Behalve dat ik hard heb geroepen 'Nu wordt ik Tante trut' haha.
silly-one- Ratel
Wat een leuk idee zo Lily!!
Ik was zaterdag op een kerstmarkt en daar waren hele schattige babysokjes als kerstboomversiering. Vond het bijna jammer dat we niets te vertellen hadden, haha.
Ik was zaterdag op een kerstmarkt en daar waren hele schattige babysokjes als kerstboomversiering. Vond het bijna jammer dat we niets te vertellen hadden, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hoi,
Dat lijkt me echt naar om omgewaaid te worden. Weet nog wel dat ik als kind in de wind kon 'hangen'. Heb net ook even angstvallig naar buiten gekeken, moet buiten (!) paardrijden vandaag.
Dat lijkt me echt naar om omgewaaid te worden. Weet nog wel dat ik als kind in de wind kon 'hangen'. Heb net ook even angstvallig naar buiten gekeken, moet buiten (!) paardrijden vandaag.
Laatst aangepast door Flippin' Bitch op ma 12 dec 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Thanks en bij m`n schoonouders hadden we zo`n knuffeldoekje gegeven met een kaartje eraan van: Mag ik een keer komen slapen? Dat vonden ze ook erg leuk
Ja de tantes gaan we nog vragen of ze troeteltantes willen worden maar dan geven we er een troetelbeertje bij.
FB, dat is moeilijk. Kunnen ze ook geen indicatie geven wanneer je uitzicht hebt op dat contract?
Ja de tantes gaan we nog vragen of ze troeteltantes willen worden maar dan geven we er een troetelbeertje bij.
FB, dat is moeilijk. Kunnen ze ook geen indicatie geven wanneer je uitzicht hebt op dat contract?
Gast- Gast
Wat fijn Lily
Ik zou het even afwachten FB, het gaat tenslotte wel om het contract dat je graag wil hebben
Ik zou het even afwachten FB, het gaat tenslotte wel om het contract dat je graag wil hebben
hoi!
Is het bij jullie ook zulk vreselijk weer?
Is het bij jullie ook zulk vreselijk weer?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier waait het alleen heel hard.
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40