DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Het is toch de jongen van toen Feline er was?
Ja, ik vind mezelf ook niet raar en ook best sociaal en gezellig en lief voor de mensen om me heen. Ik ben gewoon ook graag alleen. Tegenover dagen met vrienden en drukte heb ik alleen ook rustige dagen thuis nodig, zonder mensen en in mijn eigen wereld. Zolang ik daar een tussenweg in kan vinden en deze ook aanhoudt vind ik het best heb ik besloten. Wanneer dit uit balans raakt, zoals begin dit jaar, dan wordt het wel een probleem.
Edit: ja, ik heb dat eigenlijk alleen als ik bij jou weg ga.
Hahahahaha neeeeeeeeeeee niet BertJan Oh oh oh als Feline dit zou lezen plast ze in haar broek . Nee het was op een avond dat ik met A. zoende terwijl hij net daarvoor met H. had gezoend. Dat biechtte hij wel op en vroeg of ik met hem mee naar huis wilde gaan (hij was best dronken). Toen ik uiteindelijk toe zei stond hij 5 minuten later weer met H. te zoenen. Ik ben toen pissig weggelopen en leerde een jongen kennen bij de nachtbushalte. Ik dacht dat hij 23 was ofzo (we waren aan de praat geraakt). Hij wist mij te vertellen dat hij hij waarschijnlijk ouder was dan ik hahaha. Grappig, ik was toch de oudste maar veel scheelde het niet. Dat we er beide zo jong uitzien, schiep natuurlijk gelijk een band .
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik binnenkort nog maar een naam en een verhaal hoef te onthouden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben blij dat ik binnenkort nog maar een naam en een verhaal hoef te onthouden
Zal mijn uiterste best doen om het waar te maken .
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik ben blij dat ik binnenkort nog maar een naam en een verhaal hoef te onthouden
Zal mijn uiterste best doen om het waar te maken .
Zit even stiekem mee te lezen. En inderdaad, één naam en verhaal is wel zo makkelijk. Hoop voor je dat het wat gaat worden.
Gast- Gast
Ik ook!
Maar ja daar gaan mijn verhalen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oh how cute is that!!
Ik vind het wel leuk!
Ik vind het wel leuk!
Erin- Ratel
Ik was echt zo'n verschrikkelijk playmobil kind, een van de dingen uit mijn jeugd waar ik goede herinneringen aan heb. Daarnaast houd ik ook nog eens van kerst en vooral van kerstbomen, dus ik vind het een prima idee.
Het liefst zou ik alles van playmobil kopen
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ik ook!
Ah, hier heb je er nog eentje voor het slapen gaan
http://candywendy.wordpress.com/2011/12/13/mijn-tweede-liefde/
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik weet wat ik morgen ga kopen
En ik meen het serieus.
Aaaaw die is lief!
Gast- Gast
Zusje schreef:.oOErinOo. schreef:Ik ook!
Ah, hier heb je er nog eentje voor het slapen gaan
http://candywendy.wordpress.com/2011/12/13/mijn-tweede-liefde/
Eindelijk!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Waarom moet ik mijn geboortedatum invullen als ik hem bestel?
Hahahaha! Zo boekte ik eens iets bij GoGo omdat het daar goedkoper was dan bij Sunweb... Kreeg ik de melding dat ik mss liever bij Sunweb wilde boeken gezien mijn leeftijd. En bedankt .
Hij is online! Ik ga lekker naar bed met mijn telefoon .
Trusten meiden!
Gast- Gast
Ik heb smakelijk gelachen om je verhaal! Ik kan bijna niet wachten op het vervolg
Miss Candy!
Miss Candy!
Erin- Ratel
ik ban mezelf van internet en van alles wat me nieuwe ideeen geeft, tot ik mijn lijst met staande ideeen en de lijst met alles van ik moet doen af heb!
Gast- Gast
Wat moet je nog allemaal doen dan! Kunnen we het hier neerzetten en afstrepen?
Erin- Ratel
Ook flauw, ga je weg nét op het moment dat ik binnenkom.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja je kunt niet alles hebben hé?
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:Ja je kunt niet alles hebben hé?
Tja, maar dat betekend natuurlijk nog niet dat je dat niet wil!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, het zijn vooral allemaal creatieve projecten die ik nog wil doen. Dingen die ik wil breien, haken, maken. Dingen voor in huis, dingen die ik nog wil bouwen of naaien of... Er komt geen eind aan en de ideeen komen sneller binnen dan dat ik ze kan maken. Daarnaast heb ik ook eerst materialen nodig..oOErinOo. schreef:Wat moet je nog allemaal doen dan! Kunnen we het hier neerzetten en afstrepen?
Maar tussen mijn vorige post en deze heb ik een reactie op mijn blog gekregen en nu zit ik op de blog van die vrouw en zit ik me al weer te verlekkeren en ideeen op te schijven en op te slaan. Ik heb er serieus al weer 13 ideeen bij sinds mijn vorige post!
Gast- Gast
Whahahaha! Ja dat is wel lastig he! Het gaat dan maar door in je hoofd hé? Oh dat is leuk en als ik dit nou even snel afmaak dan ....
Het is dat ik de laatste tijd zo ongeduldig ben met dingen maar vind het ook leuk om te 'knutselen'. Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met breien (heb ik net besloten). En dan met name baby dingen. Waar schrijf je vooral over als ik trouwens vragen mag?
Het is dat ik de laatste tijd zo ongeduldig ben met dingen maar vind het ook leuk om te 'knutselen'. Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met breien (heb ik net besloten). En dan met name baby dingen. Waar schrijf je vooral over als ik trouwens vragen mag?
Erin- Ratel
Avond.
Ik schrijf weinig. Mijn blog gaat vooral over dit soort projecten en interieur. Veel foto´s dus!
En dat zijn ook de blogs die ik volg..
Ik schrijf weinig. Mijn blog gaat vooral over dit soort projecten en interieur. Veel foto´s dus!
En dat zijn ook de blogs die ik volg..
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: