DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Echt??? You made my day! Ik heb echt een heel slecht humeur dus ik kan wel een goed verhaal gebruiken!
Succes met de boom!
Succes met de boom!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Avond
Ben mijn keukenkastjes aan het schoonmaken, lekker schoon en fris voor het nieuwe jaar. Je moet er maar zin in hebben haha.
Ben mijn keukenkastjes aan het schoonmaken, lekker schoon en fris voor het nieuwe jaar. Je moet er maar zin in hebben haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
meiden, ik schaam me maar ik deel het toch even met jullie, ik ben weer begonnen met roken, na 8 jaar gestopt te zijn. ik hoop dat t tijdelijk is, heb zoveel stress en het is er een beetje ingeslopen
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Neeeeee, Shy! Wat zonde! Is dat de slechte invloed van Maura?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Neeeeee, Shy! Wat zonde! Is dat de slechte invloed van Maura?
Wel zonde meid, na al die jaren!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik kan nu zeker nergens een kerstboom kopen? Of.. volgens mij hebben ze wel kerstbomen bij de AH..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan nu zeker nergens een kerstboom kopen? Of.. volgens mij hebben ze wel kerstbomen bij de AH..
Of bij de Gamma!
Alex- Ratel
Is die nu nog open?Evy schreef:Smikkell schreef:Ik kan nu zeker nergens een kerstboom kopen? Of.. volgens mij hebben ze wel kerstbomen bij de AH..
Of bij de Gamma!
Gast- Gast
AH heeft kerstbomen. Gamma ed. is denk ik tot 21.00 uur open.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Smikkell schreef:Is die nu nog open?Evy schreef:Smikkell schreef:Ik kan nu zeker nergens een kerstboom kopen? Of.. volgens mij hebben ze wel kerstbomen bij de AH..
Of bij de Gamma!
Hier is die tot 21.00 uur open, ik weet niet hoe dat bij jou is.
Alex- Ratel
De bouwmarkt vlak bij mijn huis sluit over 9 minuten. Nu kan ik daar wel in 9 minuten zijn, maar of ik binnen 9 minuten ook een boom kan kiezen en afrekenenSerpentijn schreef:AH heeft kerstbomen. Gamma ed. is denk ik tot 21.00 uur open.
De AH is tot 23.00 uur open.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 dec 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je maar binnen bent. Je kunt dan niet een half uur blijven hangen om te kiezen, maar 't is niet zo dat je vóór 21:00 uur buiten moet zijn.Smikkell schreef:De bouwmarkt vlak bij mijn huis sluit over 9 minuten. Nu kan ik daar wel in 9 minuten zijn, maar of ik binnen 9 minuten ook een boom kan kiezen en afrekenenSerpentijn schreef:AH heeft kerstbomen. Gamma ed. is denk ik tot 21.00 uur open.
Gast- Gast
Ik wil er al twee weken een, maar het komt er niet van en nu heb ik de hele avond geen plannen dus dacht anders doe ik het nu even. Maar het gaat hem niet worden denk ik.Youandi schreef:Dat ga je niet meer redden, vrees ik.
Waarom moet je er NU eentje dan?
Zouden ze bij IKEA nog bomen hebben?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Waar is Reva eigenlijk?
Geen idee! Ze reageert ook niet op WA en ik stuurde niet eens een kusje
Alex- Ratel
Nu nog maar 6 minuten. Ik verschuif de plannen maar naar morgenochtend. Sta ik gewoon vroeg opVergeet-me-nietje schreef:Als je maar binnen bent. Je kunt dan niet een half uur blijven hangen om te kiezen, maar 't is niet zo dat je vóór 21:00 uur buiten moet zijn.Smikkell schreef:De bouwmarkt vlak bij mijn huis sluit over 9 minuten. Nu kan ik daar wel in 9 minuten zijn, maar of ik binnen 9 minuten ook een boom kan kiezen en afrekenenSerpentijn schreef:AH heeft kerstbomen. Gamma ed. is denk ik tot 21.00 uur open.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 dec 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zouden ze bij IKEA nog bomen hebben?
Ik denk het wel. Op de site van IKEA staat dat de bomen in Haarlem uitverkocht zijn, dus bij jou in de buurt zouden ze er nog moeten zijn.
Alex- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: