DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Nog geen kerstboom
Ik had de wekker nog wel vroeg gezet, maar ik werd veeeeul te laat wakker. Gelukkig wel nog (net) optijd op het schoolplein.
Morgen weer een poging..
Ik had de wekker nog wel vroeg gezet, maar ik werd veeeeul te laat wakker. Gelukkig wel nog (net) optijd op het schoolplein.
Morgen weer een poging..
Gast- Gast
Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Arme Smikk, ze moet en zal! Ikea had toch ook een goede actie, al weet ik niet meer hoe ver dat van je vandaan is. Maar je schijnt geweldig te zijn met dingen te vervoeren op de fiets dus dat moet ook wel lukken!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkel jammer dat je te laat was. Hopelijk lukt het je nog.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, daar wilde ik vanmorgen ook heen gaan. Ik bedenk me alleen dat ik morgen ook met Pompoen heb afgesproken volgens mij..oOErinOo. schreef:Arme Smikk, ze moet en zal! Ikea had toch ook een goede actie, al weet ik niet meer hoe ver dat van je vandaan is. Maar je schijnt geweldig te zijn met dingen te vervoeren op de fiets dus dat moet ook wel lukken!
Gast- Gast
En heeft die een auto? Ik zou een puppyface trekken en hopen dat met je meewilt
Erin- Ratel
Ja, het was echt zo'n gezellig vandaag. Uiteindelijk ging er nog een extra kindje mee, maar dat was wel prima. Ze zijn alleemaal heel zoet geweest. Er gingen bergen appels en crackers doorheen en we hebben leuke spelletjes gespeeld. De oudsten deden alsof ze een band zaten. Ik heb hardop gelachen en genoten.Zusje schreef:Jammer Smikkie... Was het wel leuk met de kids vandaag?
Gast- Gast
Ja, maar nee, we gaan lekker thee drinken en kletsen bij de openhaard.oOErinOo. schreef:En heeft die een auto? Ik zou een puppyface trekken en hopen dat met je meewilt
Ik heb donderdag ook onverwacht heel de dag geen plannen, dus dan neem ik donderdagavond als uiterste.
Gast- Gast
Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Voor spierpijn? Paaldansen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ow, ik hou daar zo van! En alle was weg kunnen stijken (grote gezinnen hebben veel was ) en nog een heerlijke maaltijd op tafel gezet en een opgeruimd huis achter gelaten. Ik ben goeeeeehoeeeed!Zusje schreef:Klinkt als een heerlijke dag .
Gast- Gast
Ja, daar krijg je gegarandeerd spierpijn van!Toet schreef:Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Gast- Gast
Oh ja je kindjes van 6,6,7, etc he! Zo leuk hoe je dat zei !
Mooi dat jullie er allemaal van genoten hebben!
Mooi dat jullie er allemaal van genoten hebben!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ja, daar krijg je gegarandeerd spierpijn van!Toet schreef:Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Ik wil super graag op paaldansles, alleen de dichtsbijzijnde sportschool is 30 km rijden, weet nog niet of ik dat er voor over heb. Dan heb je wel een uur les voor 10 euro..
Toet- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, Smikkie. Jammer van de kerstboom, gelukkig duurt het nog anderhalve week voor het kerst is.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wie heeft de tip TEGEN spierpijn! Want spierpijn heb ik al..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo, dat ik zeker goed betaaldbaar. Ben je dan verplicht om wekelijks te komen? Hoevaak wil je zoiets doen. Ik weet dat er een aantal forummers aan paaldansen doen.Toet schreef:Smikkell schreef:Ja, daar krijg je gegarandeerd spierpijn van!Toet schreef:Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Ik wil super graag op paaldansles, alleen de dichtsbijzijnde sportschool is 30 km rijden, weet nog niet of ik dat er voor over heb. Dan heb je wel een uur les voor 10 euro..
Gast- Gast
Burn schreef:Wie heeft de tip TEGEN spierpijn! Want spierpijn heb ik al..
Morgen nog een keer doen wat je vandaag hebt gedaan (dus waardoor je die spierpijn hebt). Heb je nu niks aan, maar morgen wel.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ah, dat ik echt kort. Twee jaar geleden had ik mijn boom tot maart en dit jaar heeft hij er volgens mij ook lang gestaan.. (ik weet zo weinig van begin dit jaar )Evy schreef:Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, Smikkie. Jammer van de kerstboom, gelukkig duurt het nog anderhalve week voor het kerst is.
Ik heb net bij de AH wel iets voor in de boom gekocht, maar daar hadden ze geen bomen.
Gast- Gast
Inderdaad blijven bewegen en misschien dat een warm bad helpt?Evy schreef:Burn schreef:Wie heeft de tip TEGEN spierpijn! Want spierpijn heb ik al..
Morgen nog een keer doen wat je vandaag hebt gedaan (dus waardoor je die spierpijn hebt). Heb je nu niks aan, maar morgen wel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik hou daar zo van! En alle was weg kunnen stijken (grote gezinnen hebben veel was ) en nog een heerlijke maaltijd op tafel gezet en een opgeruimd huis achter gelaten. Ik ben goeeeeehoeeeed!Zusje schreef:Klinkt als een heerlijke dag .
Goed joh, wat zullen ze blij zijn met je!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, dat ik zeker goed betaaldbaar. Ben je dan verplicht om wekelijks te komen? Hoevaak wil je zoiets doen. Ik weet dat er een aantal forummers aan paaldansen doen.Toet schreef:Smikkell schreef:Ja, daar krijg je gegarandeerd spierpijn van!Toet schreef:Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Nee dat ben je niet verplicht, je kunt een strippenkaart kopen die een half jaar geldig is waarmee je 5 lessen kan volgen. Dus het is wel ideaal, je hoeft nergens lid van te worden.
Toet- Lady Post-a-lot
JaZusje schreef:Smikkell schreef:Ow, ik hou daar zo van! En alle was weg kunnen stijken (grote gezinnen hebben veel was ) en nog een heerlijke maaltijd op tafel gezet en een opgeruimd huis achter gelaten. Ik ben goeeeeehoeeeed!Zusje schreef:Klinkt als een heerlijke dag .
Goed joh, wat zullen ze blij zijn met je!
Hoe was jouw dag? Nog iets van Hem gehoord?
Gast- Gast
Hooelang rijd je er over?Toet schreef:Smikkell schreef:Zo, dat ik zeker goed betaaldbaar. Ben je dan verplicht om wekelijks te komen? Hoevaak wil je zoiets doen. Ik weet dat er een aantal forummers aan paaldansen doen.Toet schreef:Smikkell schreef:Ja, daar krijg je gegarandeerd spierpijn van!Toet schreef:Burn schreef:Wie heeft DE tip voor spierpijn?
Nee dat ben je niet verplicht, je kunt een strippenkaart kopen die een half jaar geldig is waarmee je 5 lessen kan volgen. Dus het is wel ideaal, je hoeft nergens lid van te worden.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: