DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik heb zoooooooo'n zin in vanavond. Huisje bezichtigen!
Ben alleen bang dat het te duur wordt en dat de wooncoperatie het niet goedkeurt...
Ben alleen bang dat het te duur wordt en dat de wooncoperatie het niet goedkeurt...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
haha VC dan snap ik het helemaal
Rush gezellig
Rush gezellig
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Heb zojuist besloten vanmiddag even naar de stad te gaan, dan neem ik mijn zoontje wel mee. Vind ie zo gezellig ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hahahaha. M'n vriend heeft gelukkig wel gezegd dat ik dat heel moeilijk vind..Ibbeltje schreef:
Rush gezellig
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wc eend oh wat leuk! Ik zal duimen!
VC slim plan :d
Ik ga zo eens even wat doen hier denk ik.
VC slim plan :d
Ik ga zo eens even wat doen hier denk ik.
Het heeft een energie label F en geen centrale verwarming...weet niet wat zoiets moet gaan kosten in de maand
Zwerver- Ratel
Rush schreef:Hahahaha. M'n vriend heeft gelukkig wel gezegd dat ik dat heel moeilijk vind..Ibbeltje schreef:
Rush gezellig
Moeilijk om te koken of koken met je schoonmoeder?
Energie label F komt waarschijnlijk omdat er geen CV aanwezig is. Dan stook je op gas vermoed ik. Toen ik 17 was stookte ik ook gas!
Rush- Lady Post-a-lot
oeh dat klinkt alsof je in de winter maandelijks veel kwijt bent ... en kan de woningcoörporatie daar ook niet iets aan doen? Want met een F raken ze het niet snel kwijt lijkt me.
VC, wat leuk ga je nog kijken voor iets speciaals?
VC, wat leuk ga je nog kijken voor iets speciaals?
Gast- Gast
Rush schreef:Energie label F komt waarschijnlijk omdat er geen CV aanwezig is. Dan stook je op gas vermoed ik. Toen ik 17 was stookte ik ook gas!
En stoken is duur!! Wij hadden destijds ook enkele beglazing nou dat wat echt niet te doen. We hadden een gaskachel alleen in de woonkamer. Slaapkamer was ijskoud in de winter en het halletje naar de badkamer ook (we hadden alles beneden overigens). In de badkamer hing wel zo'n verwarmingselement.
Maar nee voor mij gewoon cv graag.
Niet quoten graag.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op di 13 dec 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
@ Lily; ik moet nieuwe katoen hebben en deo en tandenstokers. Niet echt iets spannends dus
Moeilijk om iets nieuws te doen, iets wat ik niet ken. Dus hun manier van koken waarbij komt dat ik niet zo`n keukenprinses ben inderdaad.Ibbeltje schreef:Rush schreef:Hahahaha. M'n vriend heeft gelukkig wel gezegd dat ik dat heel moeilijk vind..Ibbeltje schreef:
Rush gezellig
Moeilijk om te koken of koken met je schoonmoeder?
Maar m`n schoonmoeder begreep het wel, want zowel m`n vriend als m`n schoonvader zijn zo dat ze geen tot weinig opdrachten geven, ze zeggen niet wat je moet doen en als je het zelf niet ziet of niet snapt, dan doen ze het zelf wel met een kop als onweer. Z`n vader moest wel lachen dat hij dat precies hetzelfde heeft, dus z`n moeder snapt precies hoe ik me soms voel.
Dus ze zou me wel helpen, gelukkig. Maar dat neemt niet weg dat ik nieuwe dingen heel moeilijk vind omdat ik faalangst heb.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja ik ben daar ook een beetje bang voor. Er woont nu een oudere vrouw die smiddags naar klaverjassen gaat, dus is niet heel jong meer gok ik zo.
Ik ga aan haar vragen wat zij kwijt is per maand, we checken het glas inderdaad en tja verder kunnen wij niet zoveel eisen denk ik. Misschien dat er binnenkort centrale verwarming in komt, maar is afwachten
Ik ga aan haar vragen wat zij kwijt is per maand, we checken het glas inderdaad en tja verder kunnen wij niet zoveel eisen denk ik. Misschien dat er binnenkort centrale verwarming in komt, maar is afwachten
Zwerver- Ratel
Ja, als er ook nog enkel glas is wordt het wel heel duur. Wij hadden wel dubbelglas toen, met een gaskachel dus.Ibbeltje schreef:Rush schreef:Energie label F komt waarschijnlijk omdat er geen CV aanwezig is. Dan stook je op gas vermoed ik. Toen ik 17 was stookte ik ook gas!
En stoken is duur!! Wij hadden destijds ook enkele beglazing nou dat wat echt niet te doen. We hadden een gaskachel alleen in de woonkamer. Slaapkamer was ijskoud in de winter en het halletje naar de badkamer ook (we hadden alles beneden overigens). In de badkamer hing wel zo'n verwarmingselement.
Maar nee voor mij gewoon cv graag.
We hebben nu enkel glas en gewoon CV, en dat valt wel mee qua kosten, maar dubbelglas is gewoon een must eigenlijk!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=18931
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: