DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Youandi schreef:Smikkell schreef:Denk dat je daarvoor in het biechttopic moet zijn.Youandi schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met het biechtje met die 'zwangere' buik? Iemand iets van gehoord?
Had gekund, maar hier zitten én de nachtburgemeester én de oprichtster van het forum, dus hier ben ik extra dicht bij de bron....
Ik kijk echt zelden in het biechttopic en zie ook niet helemaal wat ik hieraan zou kunnen bijdragen?Youandi schreef:Zonde voor mijn lichaam? Mwoah... Ik kan het hebben, al zeg ik het zelf. En hij is niet gefrituurd
Dat je iets kunt hebben wil niet zeggen dat het gezond voor je lijf is natuurlijk. Die vergissing maakte ik vroeger ook vaak haha
Enne, mijn kerstboom is klaar yay!
Ik ben ook maar dom aan het zwetsen, excuses
Dat klopt, dat het niet echt gezond is. Daar moet ik me eens wat bewuster op gaan richten, want ik loop nu richting de 30 en volgens mijn moeder wordt dan alles anders...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk niet dat jouw aderen beter tegen vet kunnen dan die van mij hoor
Ow, en ook niet dat jouw maag beter tegen te veel eten kan dan die van mij..
Daar heb je gelijk in. Ik voel me schuldig tegenover mijn eigen lichaam nu
Gast- Gast
Ik voel een verhaaltje aankomen
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ga nog even Friends kijken met mijn vriend
Fijne avond verder!
Fijne avond verder!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
YIA, schuldig voelen is nou ook weer niet nodig.
Ik heb na vijf jaar de inhoud van mijn keukenkastjes omgewisseld, maar ik kan er maar niet aan wennen en zit steeds in het verkeerde kastje!
Maaaaaaaaaaaaaar... ik heb nu wel een pot thee!
Ik heb na vijf jaar de inhoud van mijn keukenkastjes omgewisseld, maar ik kan er maar niet aan wennen en zit steeds in het verkeerde kastje!
Maaaaaaaaaaaaaar... ik heb nu wel een pot thee!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, foto? Ben je tevreden?
En hoe staat het met je stoelen?
Jaaa ik ben zeer tevreden . Elk jaar wilde ik niet alleen de boom optuigen maar nu zit ik te genieten... Had een aanbod voor hulp liggen van een zeer leuke jongen maar ik hoef het niet, ik hoef hem niet . Heb gezellig kerstmuziek opstaan, wat vodka (wel verdient na mijn eerste zelfstandige dag vandaag!) en geniet . De stoelen staan er (4 stuks) en twijfel nog steeds of ik niet 6 zal doen. Ik moet ff alle papierzooi hier opruimen en dan maak ik een foto voor je. Van de kerstboom ben ik een foto aan het uploaden. Ik ga deze week lekker aan de bak in mijn huis. Vandaag wilde ik de kerstboom en dat is me gelukt. Nu even kijken of ik nog een was zal draaien. Even bedenken hoe laat ik morgen wil beginnen .
Gast- Gast
Youandi, ik bedoel het niet als persoonlijke aanval hoor maar ik zie in mijn familie heel erg wat het met je lichaam doet als je er niet goed voor zorgt... Het kan sowieso geen kwaad na te denken over de dingen die je eet en drinkt...
Erin, als ik mijn foto geupload heb ga ik kijken of ik wat kan schrijven .
Gast- Gast
Fijn dat je dit jaar op deze manier toch geniet van het alleen optuigen van de boom. Het kán alleen ook echt wel leuk zijn hoor.. Dat je de hulp niet hebt aangenomen komt vast omdat je nog maar een iemand wilZusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, foto? Ben je tevreden?
En hoe staat het met je stoelen?
Jaaa ik ben zeer tevreden . Elk jaar wilde ik niet alleen de boom optuigen maar nu zit ik te genieten... Had een aanbod voor hulp liggen van een zeer leuke jongen maar ik hoef het niet, ik hoef hem niet . Heb gezellig kerstmuziek opstaan, wat vodka (wel verdient na mijn eerste zelfstandige dag vandaag!) en geniet . De stoelen staan er (4 stuks) en twijfel nog steeds of ik niet 6 zal doen. Ik moet ff alle papierzooi hier opruimen en dan maak ik een foto voor je. Van de kerstboom ben ik een foto aan het uploaden. Ik ga deze week lekker aan de bak in mijn huis. Vandaag wilde ik de kerstboom en dat is me gelukt. Nu even kijken of ik nog een was zal draaien. Even bedenken hoe laat ik morgen wil beginnen .
Wanneer er 6 stoelen passen aan je tafel zonder dat ze krab staan, vind ik 6 altijd leuker. Ben benieuwd naar de foto.
Wat goed dat je aan de bak gaat in huis. Wat wil je allemaal gaan doen? Ik heb deze week veel afspraken staan, dus kom deze week niet aan verven hier, maar geniet zo van alle vorderingen en het bezig zijn. Ik wil het liefst de muur ook nog hebben staan voor Januari.
Gast- Gast
Ja kan me voorstellen dat je er van geniet. Het is gewoon leuk vorderingen te zien in je huisje. Tot nu toe heb ik me daar alleen nooit zo mee bezig gehouden. Nu ga ik dat wel proberen. Zit te denken om te gaan kijken voor plakplastic omdat het gewoon goedkoper is dan nieuwe deurtjes enzo maar het toch wat vrolijkheid geeft. Mss wat bijpassende stickers hier en daar. Dan heb ik het over de keuken trouwens en die wil ik dan ook eens goed schoon maken...
De stoelen krab bahaha. Ik wil altijd nog eens krabcakes maken, over krab gesproken... Maar eh, ja ik twijfel er dus over. Zal eens een foto maken van 3 stoelen naast elkaar. Ben benieuwd naar jouw mening.
En het klopt, ik heb de nachbushaltejongen om die reden niet meer gevraagd. Hij weet ook hoe of wat. Ik heb heel eerlijk met hem zitten kletsen de afgelopen dagen, eigenlijk best gezellig . Ik vind het niet erg om alleen te zijn trouwens, vaak niet. Maar met het optuigen van de kerstboom vind ik gezelschap meestal toch wel leuker. Zo heb ik het twee keer met buitenlandse vriendinnen gedaan en 1 keer met 1 buitenlandse vriendin. Het is dus niet dat het perse met een vriendje moet hoor want de meeste vriendjes die ik had vonden het sowieso maar niks .
De stoelen krab bahaha. Ik wil altijd nog eens krabcakes maken, over krab gesproken... Maar eh, ja ik twijfel er dus over. Zal eens een foto maken van 3 stoelen naast elkaar. Ben benieuwd naar jouw mening.
En het klopt, ik heb de nachbushaltejongen om die reden niet meer gevraagd. Hij weet ook hoe of wat. Ik heb heel eerlijk met hem zitten kletsen de afgelopen dagen, eigenlijk best gezellig . Ik vind het niet erg om alleen te zijn trouwens, vaak niet. Maar met het optuigen van de kerstboom vind ik gezelschap meestal toch wel leuker. Zo heb ik het twee keer met buitenlandse vriendinnen gedaan en 1 keer met 1 buitenlandse vriendin. Het is dus niet dat het perse met een vriendje moet hoor want de meeste vriendjes die ik had vonden het sowieso maar niks .
Gast- Gast
Zusje schreef:Youandi, ik bedoel het niet als persoonlijke aanval hoor maar ik zie in mijn familie heel erg wat het met je lichaam doet als je er niet goed voor zorgt... Het kan sowieso geen kwaad na te denken over de dingen die je eet en drinkt...
Dat zie ik ook niet als een aanval hoor. Ik begrijp je maar al te goed. Ik sta er echt nauwelijks bij stil, dus het is goed dat het gezegd wordt.
Gast- Gast
Whaha, heb je nog contact met die nachtbus jongen dan?Zusje schreef:Ja kan me voorstellen dat je er van geniet. Het is gewoon leuk vorderingen te zien in je huisje. Tot nu toe heb ik me daar alleen nooit zo mee bezig gehouden. Nu ga ik dat wel proberen. Zit te denken om te gaan kijken voor plakplastic omdat het gewoon goedkoper is dan nieuwe deurtjes enzo maar het toch wat vrolijkheid geeft. Mss wat bijpassende stickers hier en daar. Dan heb ik het over de keuken trouwens en die wil ik dan ook eens goed schoon maken...
Ik doe echt alles het liefst alleen. Op therapie hebben we daar ook regelmatig over gehad. Blijkbaar ben je gek als je graag alleen bent, heel boos op en bang voor de buitenwereld, weet je niet hoe het ook anders kan of baal je gewoon dat je niemand hebt om het mee samen te doen. De optie dat ik het gewoon echt heel fijn vind alleen is blijkbaar geen optie.
Stuur maar een foto via WA. Ik beoordeel wel even.
Als ik bij jou vandaan kom neem ik me altijd voor om wat minder aan mijn spullen te hechten en minder geld in mijn huis te stoppen. Om wat meer mensen toe te laten in mijn huis en mijn geld meer te gaan besteden aan sociale dingen. Maar mijn huis is nu eenmaal mijn hobby. Misschien ik een beetje minder en jij een beetje meer. Mooie tussenweg!
Gast- Gast
Hmm ja ik denk dat ik 1 vlinder naar de andere kant zet. Nu is het net niet wat ik wil. De vlinders staan voor mensen die ik mis deze kerst.
Gast- Gast
Ik vind hem ook mooi, helemaal omdat de foto zo licht is. Zijn die ballen donkerpaars?Youandi schreef:Ziet er mooi uit, Zusje! Die vlinders maken het net even wat anders
Gast- Gast
Wat een mooie gedachte.Zusje schreef:Hmm ja ik denk dat ik 1 vlinder naar de andere kant zet. Nu is het net niet wat ik wil. De vlinders staan voor mensen die ik mis deze kerst.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat een mooie gedachte.Zusje schreef:Hmm ja ik denk dat ik 1 vlinder naar de andere kant zet. Nu is het net niet wat ik wil. De vlinders staan voor mensen die ik mis deze kerst.
Vind ik ook!
Vlinders staan ook voor hoop en toekomst. Ik heb mijn zus een paar maanden geleden een hele mooie vlinderslinger gegeven, zodat ze, als ze er naar kijkt, wordt gewezen op de nieuwe toekomst die ze heeft gekregen na haar ziekte.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Whaha, heb je nog contact met die nachtbus jongen dan?
Ik doe echt alles het liefst alleen. Op therapie hebben we daar ook regelmatig over gehad. Blijkbaar ben je gek als je graag alleen bent, heel boos op en bang voor de buitenwereld, weet je niet hoe het ook anders kan of baal je gewoon dat je niemand hebt om het mee samen te doen. De optie dat ik het gewoon echt heel fijn vind alleen is blijkbaar geen optie.
Stuur maar een foto via WA. Ik beoordeel wel even.
Als ik bij jou vandaan kom neem ik me altijd voor om wat minder aan mijn spullen te hechten en minder geld in mijn huis te stoppen. Om wat meer mensen toe te laten in mijn huis en mijn geld meer te gaan besteden aan sociale dingen. Maar mijn huis is nu eenmaal mijn hobby. Misschien ik een beetje minder en jij een beetje meer. Mooie tussenweg!
Haha neem je je dat specifiek voor als je bij mij weggaat joh? Wat grappig om te lezen . Ik lees vaker dit soort dingen van je en ik vind er op zich niks vreemds aan dat je graag dingen alleen doet. Zolang jij je er goed bij voelt is dat toch geen probleem. Waarom moet alles altijd precies in een straatje vallen... Daarbij merk ik nooit iets raars aan je ofzo. Het is niet dat je niet sociaal bent of niet weet hoe je je moet gedragen. Het is altijd supergezellig juist .
Contact is er wel maar niet veel hoor. Heb hem volgens mij in september voor het laatst echt gezien ofzo... Enige contact dat ik hem is via fb.
Gast- Gast
Youandi schreef:Smikkell schreef:Wat een mooie gedachte.Zusje schreef:Hmm ja ik denk dat ik 1 vlinder naar de andere kant zet. Nu is het net niet wat ik wil. De vlinders staan voor mensen die ik mis deze kerst.
Vind ik ook!
Vlinders staan ook voor hoop en toekomst. Ik heb mijn zus een paar maanden geleden een hele mooie vlinderslinger gegeven, zodat ze, als ze er naar kijkt, wordt gewezen op de nieuwe toekomst die ze heeft gekregen na haar ziekte.
Dat wist ik niet, wat mooi zeg. Ja, ik weet niet hoe ik er zo opgekomen ben. Het eerste vlindertje, klein, je ziet hem bijna niet maar hij zit onder de piek, staat voor mijn neefje en dat was de eerste die ik had en die gedachte bij kreeg. Laatst was ik in Engeland en kwam ik ook vlinders tegen waar ik er toen 3 van heb gekocht met deze gedachte. Ik vind het fijn om stil te staan bij de mensen die zo belangrijk zijn geweest in mijn leven. Ik ben blij dat ik ze in mijn leven gehad heb.
Smik, de ballen zijn wit en ijsblauw.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind hem ook mooi, helemaal omdat de foto zo licht is. Zijn die ballen donkerpaars?Youandi schreef:Ziet er mooi uit, Zusje! Die vlinders maken het net even wat anders
+1 Wat mooi !! Die vlinders! Wauw!
Erin- Ratel
Het is toch de jongen van toen Feline er was?
Ja, ik vind mezelf ook niet raar en ook best sociaal en gezellig en lief voor de mensen om me heen. Ik ben gewoon ook graag alleen. Tegenover dagen met vrienden en drukte heb ik alleen ook rustige dagen thuis nodig, zonder mensen en in mijn eigen wereld. Zolang ik daar een tussenweg in kan vinden en deze ook aanhoudt vind ik het best heb ik besloten. Wanneer dit uit balans raakt, zoals begin dit jaar, dan wordt het wel een probleem.
Edit: ja, ik heb dat eigenlijk alleen als ik bij jou weg ga.
Ja, ik vind mezelf ook niet raar en ook best sociaal en gezellig en lief voor de mensen om me heen. Ik ben gewoon ook graag alleen. Tegenover dagen met vrienden en drukte heb ik alleen ook rustige dagen thuis nodig, zonder mensen en in mijn eigen wereld. Zolang ik daar een tussenweg in kan vinden en deze ook aanhoudt vind ik het best heb ik besloten. Wanneer dit uit balans raakt, zoals begin dit jaar, dan wordt het wel een probleem.
Edit: ja, ik heb dat eigenlijk alleen als ik bij jou weg ga.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 12 dec 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het echt een prachtige gedachte en heel mooi dat je dat op deze manier kunt uiten.
Gast- Gast
Slaap lekker!
Erin- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: