O jee... een date ;)
+20
Herfstblaadjes
Atelier Madame
Davinia
loura
Melis_je
Bay
Jeanette
Jenny010
Esperanza
Sweety
Kaboutertje
Antibes
Mint
Ella
slaatje
Lady4
Linnie1985
Marin
Pussycat
Muppie
24 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: O jee... een date ;)
Muppie schreef:Lizardje schreef:boekenwurm83 schreef:Ik snap dat om elkaar heen gedraai nooit zo goed eigenlijk.
Ik hou van zekerheid en duidelijkheid. En ook al zou ik eigenlijk het gevoel hebben dat de bal bij hem ligt, dan nog zou ik het initatief nemen, puur omdat ik die duidelijkheid wil hebben. Al die spelletjes van 'wie is aan zet' en 'ik laat nog even niks horen anders ben ik te happig' daar heb ik nooit van gehouden. Als ik jou was zou ik hem ook gewoon smsen of bellen en vragen hoe het nou precies zit, want ik kan me niet voorstellen dan je hier blij van word.
Helemaal mee eens. En de meeste mannen die ik ken snappen die regeltjes echt niet.
Ik hou ook helemaal niet van die 'regeltjes' en dat om elkaar heen gedraai hoor!
Maar door het einde van de date had ik er een beetje een raar gevoel over, en wilde ik gewoon eerst even afwachten of hij nog iets van zich zou laten horen. Als hij nooit meer iets had laten horen, zou ik het gevoel gehad hebben dat het hem vooral om de seks te doen was, en dan zou ik er verder geen tijd meer aan verspild hebben.
Ik ben gewoon ook niet het type dat achter mannen aanloopt, en ben vaak (misschien té) afwachtend, en loop liever geen blauwtjes Nu hebben we nog wel af en toe sms-contact, waar ik niks wijzer van wordt en hij blijft me bezig houden in mijn hoofd, dus ik ga hem vandaag of morgen een sms sturen om te vragen hoe zijn vakantie is, en ga ook aangeven dat ik het leuk zou vinden om hem na zijn vakantie weer een keer te zien
Hier spreek je jezelf wel een beetje tegen
Maar als hij je niet ziet zitten om wat voor reden dan ook, dan loop je uiteindelijk sowieso wel een blauwtje. Dus dan kun je dat toch maar beter gelijk weten, dan dat je weken in onzekerheid zit en vervolgens alsnog de deksel op je neus krijgt.
En duidelijkheid vragen vind ik heel iets anders dan achter een man aanlopen. Achter een man aanlopen vind ik pas dat als de man duidelijk is geweest dat hij je niet ziet zitten, en je hem vervolgens toch niet met rust laat. Daar is in jouw geval geen sprake van.
Daar komt bij, mannen snappen die regeltjes van ons vrouwen echt niet! Ze zijn sowieso heel anders in smsen dan wij dat zijn, wij zoeker er veel meer achter.
Ik weet wel bijna zeker dat als jij achteraf aan hem uitlegt hoe jij zijn smsjes geinterpreteerd hebt, dat hij dan zegt, joh had dat dan meteen gezegd! Had je heel wat onzekerheid gescheeld.
Dus als ik jou was zou ik hem als de wiederweerga (schrijf je dat zo?) laten weten dat je graag nog een keer met hem wilt afspreken.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Oke. Ik heb hem net een sms gestuurd;) Heb gevraagd hoe zijn vakantie is en hem nog veel plezier gewenst en gezegd dat ik het leuk zou vinden om hem binnenkort weer te zien. Pfff, dat is eruit haha.
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Nou, gister heb ik hem dus een sms gestuurd en gezegd dat ik het leuk zou vinden om hem binnenkort weer een keer te zien. Kreeg ik gisteravond laat (ik las het vanmorgen) een sms terug: één keer maar?...
Dat was alles haha. Ik heb hem een smsje terug gestuurd dat ik dat niet zei, met een knipoog, en verder heb ik nog niks gehoord. Wat moet ik hier nu van denken...
Dat was alles haha. Ik heb hem een smsje terug gestuurd dat ik dat niet zei, met een knipoog, en verder heb ik nog niks gehoord. Wat moet ik hier nu van denken...
Muppie- Fluisteraar
Dat hij je stiekem toch wel leuk vindt? Leuk hoor!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben zelf met dit soort dingen erg ongeduldig en kan ook niet zo goed tegen onduidelijkheid. Ik zal denk ik niet gaan juichen van zo'n sms, want eigenlijk kom je er nog geen steek verder mee. Jij hebt de bal bij hem gelegd en hij blijft onduidelijk. (Vind ik.) Je kunt het smsje op verschillende manieren opvatten, of hij vind je stiekem wel leuk maar durft/doet niks, of hij vind je wel leuk maar niet leuk genoeg om zijn best te doen, of hij stuurt een zoethoudberichtje en wil verder niks.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Misschien is hij nu voornamelijk met zijn vakantie bezig. Ik zou het tot die tijd zelf even afhouden, je hebt nu immers gezegd dat je hem graag nog een keer zou willen zien. Heeft hij na zijn vakantie nog niets laten horen, nog een smsje stuen of hij in is voor nog een date en dat je dat graag zsm zou willen dan. En dan kan je tijdens die date altijd nog bespreekbaar maken hoe je je hierover voelt. Over de sms vind ik dan altijd zo lastig.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
+1Starla schreef:Ik ben zelf met dit soort dingen erg ongeduldig en kan ook niet zo goed tegen onduidelijkheid. Ik zal denk ik niet gaan juichen van zo'n sms, want eigenlijk kom je er nog geen steek verder mee. Jij hebt de bal bij hem gelegd en hij blijft onduidelijk. (Vind ik.) Je kunt het smsje op verschillende manieren opvatten, of hij vind je stiekem wel leuk maar durft/doet niks, of hij vind je wel leuk maar niet leuk genoeg om zijn best te doen, of hij stuurt een zoethoudberichtje en wil verder niks.
Ik zou hier heel onzeker van worden, je kan het op zoveel verschillende manieren opvatten.
Heb je al wat gehoord?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik ging ook niet echt juichen van zijn sms haha... vond het aanvakelijk wel leuk dat hij zoiets terug stuurde, want hij ging in elk geval op mijn sms in, maar had verwacht dat hij vervolgens nog wel iets zou sturen, maar niet dus...
Zaterdagnacht kreeg ik van hem een standaard nieuwjaars-smsje, en verder helemaal niks meer gehoord. Vandaag komt hij terug van vakantie.
Dus ik wacht het gewoon nog even af, dat hij geen sms-er is is me nu wel duidelijk, maar ik heb hem een vrij duidelijke hint gegeven en nu is het aan hem
Zaterdagnacht kreeg ik van hem een standaard nieuwjaars-smsje, en verder helemaal niks meer gehoord. Vandaag komt hij terug van vakantie.
Dus ik wacht het gewoon nog even af, dat hij geen sms-er is is me nu wel duidelijk, maar ik heb hem een vrij duidelijke hint gegeven en nu is het aan hem
Muppie- Fluisteraar
heb je hem inmiddels nog weer gesproken of gezien?
*ben nieuwsgierig*
*ben nieuwsgierig*
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: