Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afloop date

5 plaatsers

Ga naar beneden

Afloop date Empty Afloop date

Bericht  Plien wo 2 mei 2012 - 0:50

Gister heb ik een date gehad. We hadden 's middag afgesproken en uiteindelijk was ik om middernacht weer thuis. Zijn begonnen met een wandeling in de stad, daarna nog een terrasje gepakt, lekker gegeten en de avond geëindigd met een goed gesprek. Het klikte gewoon. Tijdens onze wandeling is er meerdere keren een moment geweest waarop de spanning tussen ons merkbaar was en een zoen echt "in de lucht hing". Toch is het van zoenen niet gekomen. Er is namelijk iets dat tussen ons in staat volgens hem: een zus van mij heeft een relatie met zijn broer. Door een feestje hebben wij elkaar leren en toen bleek dat wij heel veel gemeen habben. Heb hem toen uitnodigd om eens met z'n tweetjes af te spreken.

Tijdens het eten gisteravond hadden wij het over flirten en relaties. Hij zei dat hij mij voordat hij mij ooit gezien had, al in een hokje had geplaatst voor alleen vriendschap vanwege het feit dat zijn broer een relatie heeft met mijn zus. Heb toen aangegeven dat ik hier anders in sta, zie dat niet als een probleem. Hij zei daarnaast dat hij het niet doorhad als er met hem geflirt werd en dat hij misschien die middag wel blind was geweest. Daarop kwam hij terug op een eerder moment waarop we net niet met elkaar gezoend hebben. Ikzelf ben deze dag met het idee op pad gegaan dat het een gezellige dag zou worden en dat we wel zouden zien waar het schip strandt. Tijdens één van de vele gesprekken begon hij zomaar vanuit het niets over mijn auto, was blijkbaar een test, want volgens hem zou ik via een paar aanwijzingen uiteindelijk wel weten waarom hij zomaar overging op een ander onderwerp. Ben er nog steeds niet over uit.

Wat het voor mijn gevoel heel dubbel maakt, is dat hij helemaal aan het eind heeft gezegd dat ik misschien wel een uitzondering ben op zijn regel van "niks beginnen met de zus van mijn schoonzus" en dat hij snel nog een keer wil afspreken. Toen ik in bed lag kreeg ik nog een bedankje voor de fantastische dag.

Naar mijn idee wordt het nu allemaal heel zwaar op de hand, terwijl ik eerst zoiets had van we maken er een leuke dag van en zien het wel. Weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet.

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Atelier Madame wo 2 mei 2012 - 0:58

Maar wat is precies het probleem dan volgens hem? Je bent toch geen ex ofzo? Je zus en zijn broer hebben een relatie met elkaar? Dat zou toch hetzelfde zijn als twee goede vrienden binnen een vriendengroep iets beginnen? Als het verkeerd loopt zitten jullie nog wel af en toe met elkaar opgescheept, idem als die relatie met broer en zus kapot zou lopen, maar vind het een beetje een raar argument.

Als het goed klikt zou ik de stoute schoenen aantrekken en hem uitnodigen voor een tweede date. Daarbij ook gelijk duidelijk aangeven wat jouw intenties zijn en dat je van hem ook wel graag zou willen weten wat zijn intenties zijn.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Ibbeltje wo 2 mei 2012 - 0:59

Jammer dat hij zo denkt over relatie wbt je zus en zijn broer. Mijn broer heeft 2 vrienden= broers en die gaan ook met 2 zussen. 1 stel is al getrouwd en de andere gaat bijna trouwen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Kylie wo 2 mei 2012 - 1:06

In mijn familie zijn er ook 2 tantes die getrouwd zijn met 2 broers. Helemaal niks vreemds hier, juist wel grappig zelfs!

Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou kunnen. Naast het evt ongemak als een van de 2 relaties zou uitgaan. Maar daar zou ik me echt niet door laten tegenhouden hoor.
Kylie
Kylie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  klavertje wo 2 mei 2012 - 6:26

hier ook, de broer van mijn vader is getrouwd met de zus van mijn moeder!
best leuk hoor.. we hadden dezelfde opa's en oma's en mede hierdoor een hele hechte band.
hoop voor je dat het goedkomt!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 6:58

Levert die relatie van jouw zus en zijn broer zo veel problemen op dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Plien do 3 mei 2012 - 3:31

Voor zover ik weet levert de relatie tussen mijn zus en zijn broer geen problemen op.
Hij heeft alleen met zijn broers de ongeschreven regel opgesteld dat je niet met de zus van de vriendin van een broer gaat. Ze hebben die situatie eerder meegemaakt en dat is vervelend afgelopen. Kreeg gister een smsje waarin hij mij bedankte voor de leuke dag en dat ik hem aan het denken heb gezet, maar niet op de manier zoals ik dacht dat hij zou denken.

Hierbij houdt het dus helaas op.

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 3:56

Wat jammer zeg en een beetje flauw. Maar goed, ze hebben een vervelende situatie gehad en deze afspraak. In mijn leven gaat familie eigenlijk ook wel altijd voor. Maar als mijn gevoelens erg sterk waren geweest had ik het mss wel in de groep gegooid en met mijn familie besproken. Jammer dat het zo is afgelopen meis...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afloop date Empty Re: Afloop date

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum