O jee... een date ;)
+20
Herfstblaadjes
Atelier Madame
Davinia
loura
Melis_je
Bay
Jeanette
Jenny010
Esperanza
Sweety
Kaboutertje
Antibes
Mint
Ella
slaatje
Lady4
Linnie1985
Marin
Pussycat
Muppie
24 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: O jee... een date ;)
Haha, dat vind ik ook wel knap van mezelf hoor Maar ik heb geen zin om mezelf voor schut te zetten, en als hij niet meer smst is hij blijkbaar op me afgeknapt...
Ik vind het sowieso best raar als je zo'n hele middag met elkaar hebt doorgebracht, wat ook echt gezellig was, om dan ineens niks meer van je te laten horen, maar goed.
Voel me er toch best een beetje rot over...
Misschien sms ik hem zelf nog wel, maar wacht het eerst nog even af.
Ik vind het sowieso best raar als je zo'n hele middag met elkaar hebt doorgebracht, wat ook echt gezellig was, om dan ineens niks meer van je te laten horen, maar goed.
Voel me er toch best een beetje rot over...
Misschien sms ik hem zelf nog wel, maar wacht het eerst nog even af.
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Mijn ervaring is met jongens... Als ze je leuk vinden dan maken ze er echt werk van en dan hoor je wel degelijk wat van ze! Het kan miss zijn dat dit net een aparte is die niks laat horen.. maar je wel leuk vind hoor. Maar ik denk dat als je gevoel twijfelt dat dat gevoel klopt en hij niet de juiste persoon is. Als het goed zit voel je dat ook en merk je dat zeker ook vanuit de kant van de jongen
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Mijn ervaring is met jongens... Als ze je leuk vinden dan maken ze er echt werk van en dan hoor je wel degelijk wat van ze! Het kan miss zijn dat dit net een aparte is die niks laat horen.. maar je wel leuk vind hoor. Maar ik denk dat als je gevoel twijfelt dat dat gevoel klopt en hij niet de juiste persoon is. Als het goed zit voel je dat ook en merk je dat zeker ook vanuit de kant van de jongen
Zo denk ik er ook over hoor... daarom wacht ik het ook af en probeer ik hem niet te smsen.
Ik weet niet zo goed hoe ik mijn gevoel moet uitleggen, maar het is echt lang geleden dat een jongen me zover heeft gekregen om met hem uit te gaan, normaal sla ik dat soort uitnodigingen altijd af, zeker als ik iemand nog maar 1 keer gezien heb.
En omdat hij de eerste keer in de kroeg zo overdreven beleefd was, had ik hem anders ingeschat dan hij nu lijkt te zijn.
Ik voel me gewoon een beetje beledigd dat hij onderweg naar huis nog aangaf dat hij een erg leuke dag had gehad, en vervolgens na wat er bij mij thuis gebeurd is (of juist niet gebeurd is ) niks meer van zich laat horen.
Muppie- Fluisteraar
Muppie schreef:loura schreef:Mijn ervaring is met jongens... Als ze je leuk vinden dan maken ze er echt werk van en dan hoor je wel degelijk wat van ze! Het kan miss zijn dat dit net een aparte is die niks laat horen.. maar je wel leuk vind hoor. Maar ik denk dat als je gevoel twijfelt dat dat gevoel klopt en hij niet de juiste persoon is. Als het goed zit voel je dat ook en merk je dat zeker ook vanuit de kant van de jongen
Zo denk ik er ook over hoor... daarom wacht ik het ook af en probeer ik hem niet te smsen.
Ik weet niet zo goed hoe ik mijn gevoel moet uitleggen, maar het is echt lang geleden dat een jongen me zover heeft gekregen om met hem uit te gaan, normaal sla ik dat soort uitnodigingen altijd af, zeker als ik iemand nog maar 1 keer gezien heb.
En omdat hij de eerste keer in de kroeg zo overdreven beleefd was, had ik hem anders ingeschat dan hij nu lijkt te zijn.
Ik voel me gewoon een beetje beledigd dat hij onderweg naar huis nog aangaf dat hij een erg leuke dag had gehad, en vervolgens na wat er bij mij thuis gebeurd is (of juist niet gebeurd is ) niks meer van zich laat horen.
Ja want nu heb je echt het idee dat hij alleen maar sex wou.. Ik zou hem nog 1 dag de kans geven en dan bye bye
loura- Ratel
loura schreef:
Ja want nu heb je echt het idee dat hij alleen maar sex wou.. Ik zou hem nog 1 dag de kans geven en dan bye bye
Precies, en het irritante is dat ik meestal wel redelijk kan inschatten als mannen dat als doel hebben... en bij hem had ik dat gevoel helemaal niet.
Ik kom ook best wel eens mannen tegen in de kroeg waarmee ik een keer zoen en waarbij ik zelf verder ook geen verdere bedoelingen heb, maar ik ben daar altijd gewoon duidelijk en eerlijk over (als dat nodig is), dat is wel zo fijn.
In elk geval bedankt voor jullie reacties
Ik hou jullie op de hoogte als ik nog iets van hem hoor
Muppie- Fluisteraar
Hmmm balen van de afloop zeg! Zou er nog wel een smsje aan wagen (echt één) over een dag ofzo, als je dan niks meer hoort dan jammer..
Bij mn vriend heb ik zelf na 2 dagen gesmst, ik baalde zo dat ik niks meer hoorde! Had meneer het dus in zijn hoofd gehaald om pas na een week te sms-en, hij wilde niet stalkerig over komen en dat had hij gehoord ofzo Heb hem maar even duidelijk gemaakt dat zulk soort dingen echt onzin zijn, het gevoel is er of is er niet, klaar. We hebben ook pas na 2 maanden echt sex gehad dus daar ging het sowieso niet alleen maar om, dat scheelde
Bij mn vriend heb ik zelf na 2 dagen gesmst, ik baalde zo dat ik niks meer hoorde! Had meneer het dus in zijn hoofd gehaald om pas na een week te sms-en, hij wilde niet stalkerig over komen en dat had hij gehoord ofzo Heb hem maar even duidelijk gemaakt dat zulk soort dingen echt onzin zijn, het gevoel is er of is er niet, klaar. We hebben ook pas na 2 maanden echt sex gehad dus daar ging het sowieso niet alleen maar om, dat scheelde
Gast- Gast
Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk. Ik zou hem gewoon smsen als je hem leuk vindt. Misschien denkt hij zelf wel dat hij te ver is gegaan en je hem niks vond omdat je hem ´afwees´. En dan zou hij niet terug smsen... Wat dan nog? Dan is dat toch ook geen doodschande? Het is niet dat je je daardoor nergens meer zou kunnen vertonen ofzo . Gewoon smsen, dan weet je het sneller dan dat je gaat zitten afwachten.
Gast- Gast
Zusje schreef:Het is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk. Ik zou hem gewoon smsen als je hem leuk vindt. Misschien denkt hij zelf wel dat hij te ver is gegaan en je hem niks vond omdat je hem ´afwees´. En dan zou hij niet terug smsen... Wat dan nog? Dan is dat toch ook geen doodschande? Het is niet dat je je daardoor nergens meer zou kunnen vertonen ofzo . Gewoon smsen, dan weet je het sneller dan dat je gaat zitten afwachten.
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in... ik heb niks te verliezen Smst hij niet terug, dan niet... en wie weet vindt hij het wel raar dat ik niet meer sms. Morgen ga ik maar eens nadenken over een smsje aan hem
Muppie- Fluisteraar
Als je hem verder leuk vindt zou ik er zeker een smsje tegen aangooien, je hebt inderdaad niets te verliezen. Reageert hij daar niet op, dan weet je inderdaad genoeg.
Succes met smsen vandaag
Succes met smsen vandaag
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
En? Heb je hem nog gesmst of hij jou?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik wilde net de ontwikkelingen komen vertellen
Uiteindelijk heb ik hem gisteravond een smsje gestuurd, gewoon een leuk smsje met hoe het gaat enz. Ik dacht, als hij daarop reageert kan ik daarna altijd nog iets smsen over de date of een eventueel vervolg ofzo...
Ik kreeg toen wel een leuk gewoon smsje terug, en vlak daarna nog een smsje met alleen X erin... daar heb ik nog op geantwoord en verder niks meer terug gehoord.
Nu smste hij vorige week ook al erg weinig, dus dat ben ik inmiddels gewend, maar hij stuurt dus gewoon een 'standaard' smsje, niks meer en niks minder, dus eigenlijk word ik hier nog steeds niet echt wijzer van. Hij geeft me in elk geval niet de indruk dat hij moeite voor me wil doen ofzo
Nu laat ik het initiatief verder echt bij hem, ik heb nu de stap genomen om hem te smsen. Als hij nog contact wil hoor ik het wel, en anders wil hij het blijkbaar hierbij laten.
Uiteindelijk heb ik hem gisteravond een smsje gestuurd, gewoon een leuk smsje met hoe het gaat enz. Ik dacht, als hij daarop reageert kan ik daarna altijd nog iets smsen over de date of een eventueel vervolg ofzo...
Ik kreeg toen wel een leuk gewoon smsje terug, en vlak daarna nog een smsje met alleen X erin... daar heb ik nog op geantwoord en verder niks meer terug gehoord.
Nu smste hij vorige week ook al erg weinig, dus dat ben ik inmiddels gewend, maar hij stuurt dus gewoon een 'standaard' smsje, niks meer en niks minder, dus eigenlijk word ik hier nog steeds niet echt wijzer van. Hij geeft me in elk geval niet de indruk dat hij moeite voor me wil doen ofzo
Nu laat ik het initiatief verder echt bij hem, ik heb nu de stap genomen om hem te smsen. Als hij nog contact wil hoor ik het wel, en anders wil hij het blijkbaar hierbij laten.
Muppie- Fluisteraar
Als hij graag wilt had hij toch wel een afspraak met je gemaakt? Als je elkaar echt leuk vind wil je zo snel mogelijk een nieuwe date. Van beide kanten dus niet alleen van hem maar ook van jou kant. Nu komt het naar mijn idee echt alleen van jou kant.
loura- Ratel
Wat ik wel raar vind... waarom gaat zo'n man dan een etentje doen? Waarom niet gewoon een drankje ofzo. Een etentje zou ik persoonlijk alleen doen als ik iemand heel leuk vind. Maar ja het klinkt niet heel goed.
Ja of je moet hem nog 1 keer vragen of hij nog een date wilt en kijken hoe hij dan reageert. Maar als je zelf al twijfeld zou ik het lekker laten voor wat het is.
Ja of je moet hem nog 1 keer vragen of hij nog een date wilt en kijken hoe hij dan reageert. Maar als je zelf al twijfeld zou ik het lekker laten voor wat het is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dat vind ik dus ook... in de kroeg de eerste keer liet hij overduidelijk blijken dat hij me erg leuk vond, en wilde hij dus uit eten. Ik twijfelde toen omdat ik zo'n date nogal wat vind, maar hij haalde me over.
Nu moet het echt van mijn kant komen en daar heb ik geen zin in. Ik merk aan mezelf dat ik er wel vaak aan denk en dat ik hem wel wat meer dan leuk vind, maar ik ga niet als een hondje achter hem aanlopen...
Als hij alleen op seks hoopte... dan vraag je toch niet iemand op een date met een film en een etentje enzo...?
Nu moet het echt van mijn kant komen en daar heb ik geen zin in. Ik merk aan mezelf dat ik er wel vaak aan denk en dat ik hem wel wat meer dan leuk vind, maar ik ga niet als een hondje achter hem aanlopen...
Als hij alleen op seks hoopte... dan vraag je toch niet iemand op een date met een film en een etentje enzo...?
Muppie- Fluisteraar
Muppie schreef:Dat vind ik dus ook... in de kroeg de eerste keer liet hij overduidelijk blijken dat hij me erg leuk vond, en wilde hij dus uit eten. Ik twijfelde toen omdat ik zo'n date nogal wat vind, maar hij haalde me over.
Ja dat lijkt mij ook, anders doe je wel heel erg veel moeite voor een wip :cyclops:
Ben wel heel erg benieuwd hoe het verder gaat hoor, misschien weet hij ook niet zo goed wat hij er mee aan moet? Maar zie je hem morgenavond nou weer in de kroeg?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Als je hem nog 1 kans geeft door te vragen hoe hij het vond en of hij nog een date ziet zitten of het hierbij wilt laten vind ik niet als een hondje achter iemand aanlopen.
Ik zou het gewoon doen. Misschien durft hij inderdaad ook niet zo goed je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat
Ik zou het gewoon doen. Misschien durft hij inderdaad ook niet zo goed je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Misschien wacht hij wel tot jij hem vraagt omdat hij jou de vorige keer gevraagd heeft? Gedoe he, meteen duidelijkheid is veel fijner.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Misschien denkt ie wel dat jij niet geïnteresseerd ben? Hij moest je overhalen om met hem te daten, vervolgens wil je geen sex en dan laat je nog eens niets horen en na paar dagen stuur je een standaard smsje. Sja, wie weet vatten mannen dat anders op en denkt hij dat jij hem niet wilt?
Wat ik overigens helemaal van jou snap hoor
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Davinia schreef:Misschien denkt ie wel dat jij niet geïnteresseerd ben? Hij moest je overhalen om met hem te daten, vervolgens wil je geen sex en dan laat je nog eens niets horen en na paar dagen stuur je een standaard smsje. Sja, wie weet vatten mannen dat anders op en denkt hij dat jij hem niet wilt?
Hmmm, ik had er nog niet bij stil gestaan dat mannen ook zo moeilijk kunnen denken als vrouwen haha!
Het zou kunnen dat ik hem morgenavond in de kroeg ga tegenkomen, ik ga daar sowieso heen, maar hij komt daar niet zo vaak (die ene keer was de eerste keer dat ik hem daar zag).
Dat ga ik eerst afwachten en als hij er niet is waag ik er nog 1 smsje aan Hij gaat zondag op vakantie en wens hem dan een fijne vakantie, en ik wil dan ook iets in het smsje zetten dat ik het jammer vind dat ik weinig meer van hem hoor, of zoiets
Muppie- Fluisteraar
Hoe gaat het nu?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Davinia schreef:Misschien denkt ie wel dat jij niet geïnteresseerd ben? Hij moest je overhalen om met hem te daten, vervolgens wil je geen sex en dan laat je nog eens niets horen en na paar dagen stuur je een standaard smsje. Sja, wie weet vatten mannen dat anders op en denkt hij dat jij hem niet wilt?
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Waarom ben je niet gewoon eerlijk? Dat schept meer duidelijkheid en dan hoef je minder voor hem in te vullen... Ik zou gewoon smsen of je hem nog ziet in de kroeg, dat je dat leuk lijkt... Zoiets.
Gast- Gast
Vrijdag was hij niet in de kroeg, maar ik kreeg rond 2 uur 's nachts wel een smsje van hem, of ik ook 'aan het uitgaan was'. Ik heb daar de volgende ochtend pas op geantwoord en zaterdag hebben we nog een aantal smsjes naar elkaar gestuurd.
Tja, waarom ik niet gewoon eerlijk ben... ik vond eigenlijk een beetje dat de bal bij hem lag, nadat hij mij zondag nogal het idee gaf dat het hem alleen om seks te doen was.
Maar ik denk dat ik hem van de week nog wel een smsje stuur, en misschien moet ik dan maar gewoon zeggen hoe ik erover denk, aangezien hij hier zelf niet echt duidelijk in is.
Hij is nu trouwens op vakantie tot na de jaarwisseling.
Tja, waarom ik niet gewoon eerlijk ben... ik vond eigenlijk een beetje dat de bal bij hem lag, nadat hij mij zondag nogal het idee gaf dat het hem alleen om seks te doen was.
Maar ik denk dat ik hem van de week nog wel een smsje stuur, en misschien moet ik dan maar gewoon zeggen hoe ik erover denk, aangezien hij hier zelf niet echt duidelijk in is.
Hij is nu trouwens op vakantie tot na de jaarwisseling.
Muppie- Fluisteraar
Ik snap dat om elkaar heen gedraai nooit zo goed eigenlijk.
Ik hou van zekerheid en duidelijkheid. En ook al zou ik eigenlijk het gevoel hebben dat de bal bij hem ligt, dan nog zou ik het initatief nemen, puur omdat ik die duidelijkheid wil hebben. Al die spelletjes van 'wie is aan zet' en 'ik laat nog even niks horen anders ben ik te happig' daar heb ik nooit van gehouden. Als ik jou was zou ik hem ook gewoon smsen of bellen en vragen hoe het nou precies zit, want ik kan me niet voorstellen dan je hier blij van word.
Ik hou van zekerheid en duidelijkheid. En ook al zou ik eigenlijk het gevoel hebben dat de bal bij hem ligt, dan nog zou ik het initatief nemen, puur omdat ik die duidelijkheid wil hebben. Al die spelletjes van 'wie is aan zet' en 'ik laat nog even niks horen anders ben ik te happig' daar heb ik nooit van gehouden. Als ik jou was zou ik hem ook gewoon smsen of bellen en vragen hoe het nou precies zit, want ik kan me niet voorstellen dan je hier blij van word.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
boekenwurm83 schreef:Ik snap dat om elkaar heen gedraai nooit zo goed eigenlijk.
Helemaal mee eens. En de meeste mannen die ik ken snappen die regeltjes echt niet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Lizardje schreef:boekenwurm83 schreef:Ik snap dat om elkaar heen gedraai nooit zo goed eigenlijk.
Helemaal mee eens. En de meeste mannen die ik ken snappen die regeltjes echt niet.
Ik hou ook helemaal niet van die 'regeltjes' en dat om elkaar heen gedraai hoor!
Maar door het einde van de date had ik er een beetje een raar gevoel over, en wilde ik gewoon eerst even afwachten of hij nog iets van zich zou laten horen. Als hij nooit meer iets had laten horen, zou ik het gevoel gehad hebben dat het hem vooral om de seks te doen was, en dan zou ik er verder geen tijd meer aan verspild hebben.
Ik ben gewoon ook niet het type dat achter mannen aanloopt, en ben vaak (misschien té) afwachtend, en loop liever geen blauwtjes
Nu hebben we nog wel af en toe sms-contact, waar ik niks wijzer van wordt en hij blijft me bezig houden in mijn hoofd, dus ik ga hem vandaag of morgen een sms sturen om te vragen hoe zijn vakantie is, en ga ook aangeven dat ik het leuk zou vinden om hem na zijn vakantie weer een keer te zien
Muppie- Fluisteraar
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: