Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

+3
JD
Liadan
Flower_L
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Flower_L za 10 dec 2011 - 7:42

...welke zouden dat dan zijn?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:43

Gezelligheid/sfeer/leuke activiteiten
Zo veel mogelijk vaste leidsters
Goed overleg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Liadan za 10 dec 2011 - 7:45

- gevoel dat ik heb als ik in het kinderdagverblijf ben, dat moet goed zijn.
- vaste leidsters
- pedagogisch beleidsplan (volgens welke methode wordt gewerkt)

En dan zijn er nog een heleboel andere dingen die ik belangrijk vind, dus eigenlijk kan ik er geen 3 opnoemen...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  JD za 10 dec 2011 - 7:46

1. Mijn gevoel. Ik zou het eerst op mn gevoel en eerste indruk afgaan.
2. Het pedagogisch beleid. Watt is het ziektebeleid, hoe worden de kinderen gecorrigeerd, werken ze volgens pedagogen etc.
3. Praktische eisen wat betreft openingtijden,vlakbij huis
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Parisienne za 10 dec 2011 - 8:01

JaneDoe schreef:1. Mijn gevoel. Ik zou het eerst op mn gevoel en eerste indruk afgaan.
2. Het pedagogisch beleid. Watt is het ziektebeleid, hoe worden de kinderen gecorrigeerd, werken ze volgens pedagogen etc.
3. Praktische eisen wat betreft openingtijden,vlakbij huis
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 8:02

- Veiligheid, dat er geen vreemden het terrein op kunnen en kinderen niet zomaar meegegeven worden aan iemand die zegt dat hij/ zij familie is, voldoende personeel om dat ook waar te kunnen maken

- Beleid/ voortzetten van de lijn van opvoeding van thuis, beetje dezelfde regels

- Christelijke identiteit van de organisatie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Darius za 10 dec 2011 - 8:10

o, dan hoor ik toch wel weer wat verschillen.....

Op 1: de dichtsbijzijnde. Toen we Laurens opgaven voor het kdv was ik 12 weken zwanger en woonde ik nog helemaal ergens anders. Dus we hebben de dichtsbijzijnde gekozen in onze buurt, zodat het plekje rond was. Met de gedachte dat als het niet beviel, we hem daar ook weer weg kunnen halen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Printje za 10 dec 2011 - 8:12

- Werken vanuit een visie, het liefste die wat aansluit bij de Jenaplangedachte waar mijn zoontje hierna heen gaat. Ieder kind is uniek en bijzonder en heeft zijn eigen vaardigheden. Ik vind het belangrijk dat een kind vanuit dat principe benaderd worden. Daarbij respect voor alles wat leeft etc.
- Het gevoel wat ik krijg als ik binnenstap, zegt een medewerkster iets als je binnenkomt, hoe ziet de groep eruit etc.
- Veiligheid; kunnen er zomaar mensen het dagverblijf in etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Fearie za 10 dec 2011 - 8:22

- veiligheid, qua deurbeleid enzo. Bij onze kdv hangt een camera en moet je op de bel van de groep drukken voordat je binnen gelaten wordt. Ook moet er doorgegeven worden wie er onze zoon op komt halen anders mijn vriend of ik het niet zijn.

- vriendelijkheid van de leidsters, we hebben vaste leidsters die erg leuk met onze zoon omgaan en de rest van de kinderen op de groep

- dichtbij, onze kdv zit dichtbij en dat was toch ook wel belangrijk

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 9:03

- Veiligheid
- Pedagogisch beleid: veel keuzevrijheid en ruimte voor de kindjes, prikkelarme omgeving voor de baby's, keuze om deel te nemen aan activiteiten, veel leidsters etcetera
- Goed gevoel bij de leidsters

Ik vind alledrie heel belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen.. Empty Re: Wanneer je drie belangrijkste eisen keuze kdv moet noemen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum