Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slapen met speenketting?

+13
Tania
PapillonRose
Flower_L
Thunder
Chelle
Jazzlyn
Bruintje Beer
Pussycat
Mida4you
Teddyaapje
Liadan
Parisienne
Jilke
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:30

Hier is het iedere keer zoeken naar speentjes die ze met steeds meer kracht uitgooien en daarna weer willen hebben.
Vooral 's nachts in het donker. En overdag is de ander snel wakker als je aan het rommelen bent, dus ook niet zo handig.

Nu heb ik van mijn ouders voor sinterklaas o.a speenkettingen van Bibi gehad, en heb die nu vastzitten op de slaapzakken zodat het speentjes zoeken niet meer nodig is.

Het koord wat eraan zit is vrij kort, het kan niet om hun nek draaien zo ver ik kan bedenken.

Maar kan ik ze er met een gerust hart met laten slapen? Vlg mij man wel, maar ik ben weer een enorme twijfelaar die overal leeuwen en beren ziet...

Wat vinden jullie?

(in het ziekenhuis deden ze spuugdoekjes aan de speen, maar die doekjes trekken ze over hun gezicht, dat vind ik eng en raken ze zelf ook van in paniek)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Jilke za 10 dec 2011 - 2:33

Ikzelf zou het niet aandurven, hooguit in de box als ik er naast zou zitten ofzo. Maar dan is een speen teruggeven net zoveel moeite Wink

Niet eens gezien het nekje, maar wat als hij los gaat en ze hem in de mond/keel steken. Of dat er een kraal los raakt en ze die opeten.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:34

Ik ken die koorden niet, wij hebben er 1 van de Hema, die kan ze inderdaad ook niet om haar nek doen maar er zitten wel kralen aan, dus ze mag er niet mee slapen (we gebruiken m alleen op de fiets onderweg van kdv naar huis, dan is ze moe en wil ze speen). Nu is zij wel al wat ouder natuurlijk. Hier sliep ze toen ze kleiner was vaak in de wagenbak in de woonkamer en dan lag ze met haar gezichtje opzij, muisje tegen de mond die dan gelijk de speen erin hield omdat ie klem zat (deed ze vaak zelf zo). Maar dat gaat niet zo handig in een ledikant denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Parisienne za 10 dec 2011 - 2:36

Ik zou het zelf ook niet aandurven. Hier hebben we ook altijd maar weer dat 'speen-drama', ik ben ze altijd kwijt en moet 's nachts op mijn knieën op de grond zoeken naar spenen. In N.'s bedje liggen daarom zo'n 4 spenen, buiten de speen die ze in haar mond heeft. Ik leg ze altijd op dezelfde plek, vlakbij haar knuffeltje. Zodra ze in bed ligt neemt ze in beide handen een speen. Het komt nu bijna niet meer voor dat ze 's nachts echt alle spenen kwijt is!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 2:37

AmiAmi schreef:Ikzelf zou het niet aandurven, hooguit in de box als ik er naast zou zitten ofzo. Maar dan is een speen teruggeven net zoveel moeite Wink

Niet eens gezien het nekje, maar wat als hij los gaat en ze hem in de mond/keel steken. Of dat er een kraal los raakt en ze die opeten.
Kralen zitten er niet aan, het is deze:

Slapen met speenketting? Images?q=tbn:ANd9GcQfLkvnBXin61O0caosZbPixl9y6RwRAKmdCELabZeD-rUN9qxh

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Liadan za 10 dec 2011 - 2:40

Ik zou het zelf niet doen, net als dat ik geen kleren met touwtjes aan een capuchon ofzo in bed aandoe bij de kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Teddyaapje za 10 dec 2011 - 3:38

T. slaapt altijd met het speenkoord aan zijn speen. Wij hebben een bretel clip van de hema.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Mida4you za 10 dec 2011 - 4:21

Ik zou het zelf persoonlijk niet doen. Wij hebben vanaf het begin een spuugdoek door het ringetje gedaan. Ook kwam het doekje af en toe op haar gezichtje maar ze zijn zo luchtdoorlatend dat ze verder niet in paniek raakte.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 4:29

ik zou niet kunnen bedenken wat er met een kort speenkoord zou kunnen gebeuren als er geen kralen aanzitten, of andere kleine dingen die los kunnen laten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 4:51

Ook ik zou het niet doen.

Mijn zusje had het zelfde probleem, konden 's nachts nooit de speen vinden. Nu heeft ze een glow-in-the-dark speen. laughcry Dat ringetje van de speen licht dan op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Pussycat za 10 dec 2011 - 4:54

Haha handig mama rosa een glow in the dark speen Laughing

Ontopic: Ik zou het ook niet doen. Trouwens ik vind die dingen sowieso niet handig, want mijn dochter weet ze gewoon los te krijgen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 4:58

Ik wist niet eens dat ze bestonden, maar ze schijnen al een paar jaar te bestaan.

Deze zijn het:


http://www.philips.nl/c/avent-nachtfopspenen/25256/cat/nl/#

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Bruintje Beer za 10 dec 2011 - 5:05

Hier slaapt hij wel met een speenkoortdje maar niet zo'n lange als die jij hebt. Wij doen hem vast aan zijn slaapzak en hij kan er echt niet van stikken want het koordje is zo kort. Anders was ik telkens de speen kwijt.

Slapen met speenketting? 12846570415qtv0

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Pussycat za 10 dec 2011 - 5:12

_MamaRosa_ schreef:Ik wist niet eens dat ze bestonden, maar ze schijnen al een paar jaar te bestaan.

Deze zijn het:


http://www.philips.nl/c/avent-nachtfopspenen/25256/cat/nl/#

ooh grappig. Ik wist het ook niet hoor. Maar ja nu al niet meer echt nodig een paar maanden terug zou ik ze misschien gekocht hebben Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Jazzlyn za 10 dec 2011 - 5:42

Ik durfde het ook niet, wij hebben voor L een bakje met speentjes.. stuk of 9 a 10? hij werd en wordt soms zoveel wakker per nacht.. Aangezien ik nachtblind ben, geen succes Laughing ik kan op de tast het bakje vinden en in de ochtend zoeken we ze allemaal weer van de grond Laughing
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Chelle za 10 dec 2011 - 5:45

Ik had voor A ook een glow in the dark speen maar die gaf toch echt geen licht in het donker.. nerd

ontopic, Ik zou ook geen reden weten om de koord die jij hebt niet te gebruiken hoor. Maar snap wel dat je toch twijfelt, zo ben ik ook. Wie weet heb je ergens niet aan gedacht en dat gebeurd dan... Ach...wij vrouwen ook. angel
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Thunder za 10 dec 2011 - 6:22

Ik heb het wel gebruikt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:31

Jazzlyn schreef:Ik durfde het ook niet, wij hebben voor L een bakje met speentjes.. stuk of 9 a 10? hij werd en wordt soms zoveel wakker per nacht.. Aangezien ik nachtblind ben, geen succes Laughing ik kan op de tast het bakje vinden en in de ochtend zoeken we ze allemaal weer van de grond Laughing

+1! Het bakje met speentjes staat op de commode, heb er 2 in de woonkamer liggen en 2 in onze slaapkamer Wink aan spenen geen tekort dus.

Ik vind die speenkoortjes zoiezo niet echt handig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Flower_L za 10 dec 2011 - 7:34

Heb er wel 1 maar nooit gebruikt. zou zelf niet s nachts gebruiken, of tijdens ander slaapje. Misschien alleen in wandelwagen of box wanneer ik erbij ben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  PapillonRose za 10 dec 2011 - 7:42

Ik heb er een paar, maar gebruik ze niet in bedje. Meer voor op de fiets, in de doek en dat soort dingen, zodat ze niet ineens haar speen op straat kan gooien (scheelt dat ze hem sowieso amper nog buiten haar bed krijgt). Ik zou het in bed niet durven. Al zie ik niet direct een reden om het niet te doen als er geen kralen aan zitten, het is meer mijn gevoel denk ik.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Liadan za 10 dec 2011 - 7:48

Ook als er geen kralen aan zitten vind ik het eng. Dat koord zou ook kunnen blijven haken achter een spijl van een bed of strak om een armpje kunnen draaien enz.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Thunder za 10 dec 2011 - 7:50

Liadan schreef:Ook als er geen kralen aan zitten vind ik het eng. Dat koord zou ook kunnen blijven haken achter een spijl van een bed of strak om een armpje kunnen draaien enz.
Dat zou kunnen idd, maar ik heb een ledikant zonder spijlen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:51

Liadan schreef:Ook als er geen kralen aan zitten vind ik het eng. Dat koord zou ook kunnen blijven haken achter een spijl van een bed of strak om een armpje kunnen draaien enz.
Spijl van het bed is het veel te kort voor, en onze spijlen zijn heel breed.

Het zit mij ook niet helemaal lekker, al heb ik vanalles geprobeert, maar echt 'gevaar' kan ik niet vinden.
Denk dat ik inderdaad voor een bakje met voorraad spenen ga, ik ben echt nachtblind en zonder bril zie ik snachts helemaal weinig, dus moet het op de tast kunnen vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:52

Je kan het bakje spenen natuurlijk ook in je eigen slaapkamer zetten! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gast za 10 dec 2011 - 7:54

HeartBeat schreef:Je kan het bakje spenen natuurlijk ook in je eigen slaapkamer zetten! smile
Tuurlijk! Dat is nog slimmer Idea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slapen met speenketting? Empty Re: Slapen met speenketting?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum