Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
Ik zag dit bericht net voorbij komen, dus plaats het maar even voor de zekerheid hier:
Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar babyketting
(Novum) - De Hema waarschuwt donderdag voor een speenketting waar kleine kinderen in kunnen stikken. Het koordje kan loslaten, waardoor de kralen van de ketting vrijkomen en in de mond kunnen worden gestopt, staat in een advertentie in de landelijke dagbladen.
Het gaat om speenkettingen die vanaf juli 2010 zijn verkocht. De Hema adviseert deze kettingen onmiddellijk buiten bereik van kleine kinderen te houden en terug te brengen naar het dichtstbijzijnde filiaal. De koper krijgt dan zijn geld terug.
http://binnenland.nieuws.nl/638856/hema_waarschuwt_voor_verstikkingsgevaar_babyketting
Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar babyketting
(Novum) - De Hema waarschuwt donderdag voor een speenketting waar kleine kinderen in kunnen stikken. Het koordje kan loslaten, waardoor de kralen van de ketting vrijkomen en in de mond kunnen worden gestopt, staat in een advertentie in de landelijke dagbladen.
Het gaat om speenkettingen die vanaf juli 2010 zijn verkocht. De Hema adviseert deze kettingen onmiddellijk buiten bereik van kleine kinderen te houden en terug te brengen naar het dichtstbijzijnde filiaal. De koper krijgt dan zijn geld terug.
http://binnenland.nieuws.nl/638856/hema_waarschuwt_voor_verstikkingsgevaar_babyketting
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
ben ik even blij dat mijn zoontje duimt want ik was van plan zo'n ding te kopen een aantal maanden terug.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting
Ik heb er dus wel één... die ik vanmiddag terug ga brangen. Jammer... want ik vond hem zo leuk. Maar veiligheid boven alles!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» V&D waarschuwt voor onveilige kinderkleding
» Bijenkorf waarschuwt voor onveilige babyshirts
» Tip: driewieler bij de HEMA voor 20 euro
» Medicijnkastje voor baby?
» Wie o wie heeft deze Hema knuffel voor ons?
» Bijenkorf waarschuwt voor onveilige babyshirts
» Tip: driewieler bij de HEMA voor 20 euro
» Medicijnkastje voor baby?
» Wie o wie heeft deze Hema knuffel voor ons?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: