Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting Empty Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

Bericht  TukTuk wo 20 apr 2011 - 19:12

Ik zag dit bericht net voorbij komen, dus plaats het maar even voor de zekerheid hier:

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar babyketting

(Novum) - De Hema waarschuwt donderdag voor een speenketting waar kleine kinderen in kunnen stikken. Het koordje kan loslaten, waardoor de kralen van de ketting vrijkomen en in de mond kunnen worden gestopt, staat in een advertentie in de landelijke dagbladen.

Het gaat om speenkettingen die vanaf juli 2010 zijn verkocht. De Hema adviseert deze kettingen onmiddellijk buiten bereik van kleine kinderen te houden en terug te brengen naar het dichtstbijzijnde filiaal. De koper krijgt dan zijn geld terug.

http://binnenland.nieuws.nl/638856/hema_waarschuwt_voor_verstikkingsgevaar_babyketting
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting Empty Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

Bericht  loesje wo 20 apr 2011 - 21:49

ben ik even blij dat mijn zoontje duimt want ik was van plan zo'n ding te kopen een aantal maanden terug.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting Empty Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 23:25

Ik vond het al linke dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting Empty Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:48

Ik heb er dus wel één... die ik vanmiddag terug ga brangen. Jammer... want ik vond hem zo leuk. Maar veiligheid boven alles!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting Empty Re: Hema waarschuwt voor verstikkingsgevaar baby speenketting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum