Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

3 plaatsers

Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  mauwmauw di 12 apr 2011 - 8:07

kan dit samen,V krijgt door zijn flessen 3,5 schep nutriton,maar door de fles met rijstebloem doe ik dit niet,met als gevolg dat hij hier wel mee spuugt.kan ik bij de rijstebloem desnoods 1 of 1,5 schep nutriton doen?of word het dan erg dik?


Laatst aangepast door mauwmauw op wo 13 apr 2011 - 19:15; in totaal 1 keer bewerkt
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:08

Dat zou ik niet doen.
Ik denk dat het dan erg dik wordt en wellicht ook nog eens erg zwaar op de maag ligt.

Kun je dan niet de rijstebloem eraf laten? EN alleen de nutriton er doorheen doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  Flemy di 12 apr 2011 - 8:10

Waarom geef je dan rijstebloem?
Het lijkt mij een beetje te veel van het goede..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:11

Ik zou er wel nutriton doorheen doen en minder rijstebloem... Rijstebloem wordt weer dun in de maag dus het loopt er na een uur net zo hard weer uit als gewone voeding

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 8:11

Ik heb vanmiddag toevallig rijstebloem met flesvoeding gemengd waar ook al Nutriton doorzat, en kreeg een raar waterig klontenpapje...

Maar de Nutriton kun je in principe weglaten als je pap maakt. Nutriton is puur om melk te verdikken en dat heb je in pap echt niet nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:14

Ik zie trouwens net dat hij bijna 6 maanden is. Hier zijn we een week voordat hij 6 maanden was begonnen met een bordje pap 's ochtends van fijne granen groeiontbijt van bambix. Hier doe ik ook 3,5 schep nutriton door de melk en dan nog 6 eetlepels bambix (dan moet het wel echt met een lepel want die blijft er recht op in staan Wink )

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:16

Maple schreef:Ik heb vanmiddag toevallig rijstebloem met flesvoeding gemengd waar ook al Nutriton doorzat, en kreeg een raar waterig klontenpapje...

Maar de Nutriton kun je in principe weglaten als je pap maakt. Nutriton is puur om melk te verdikken en dat heb je in pap echt niet nodig.

Bij rijstebloem heb je bij reflux-klanten de nutriton echt wel nodig omdat de rijstebloem weer dun wordt in de maag. Die fout heb ik hier al een keer gemaakt en ik kon de tapijtreiniger weer huren... Met fijne granenpap gaat het beter

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  mauwmauw di 12 apr 2011 - 8:39

ekjir@M schreef:
Maple schreef:Ik heb vanmiddag toevallig rijstebloem met flesvoeding gemengd waar ook al Nutriton doorzat, en kreeg een raar waterig klontenpapje...

Maar de Nutriton kun je in principe weglaten als je pap maakt. Nutriton is puur om melk te verdikken en dat heb je in pap echt niet nodig.

Bij rijstebloem heb je bij reflux-klanten de nutriton echt wel nodig omdat de rijstebloem weer dun wordt in de maag. Die fout heb ik hier al een keer gemaakt en ik kon de tapijtreiniger weer huren... Met fijne granenpap gaat het beter
hij is nooit onderzocht op reflux maar ik denk wel dat hij het heeft,een milde vorm dat dan wel denk ik,heeft er na mijn weten niet veel last van behalve het spugen.
ja ik ga ook als hij op nutrilon 2 zit de fijn granen gebruiken,denk alleen morgen nog de standaard 1 en dat ie dan wel leeg is.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  ekjir@M di 12 apr 2011 - 8:45

Vanaf dat wij zijn begonnen met de fijne granen pap spuugt hij tot de middagvoeding eigenlijk niet. De rijstebloem zijn wij niet aan gegaan omdat het in z'n maag weer dunner wordt en rijst ook verstoppend werkt.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  mauwmauw wo 13 apr 2011 - 19:17

heb even de titel aangepast,want nu varian 6 maanden is wil ik hem bambix fijn granen s'ochtens gaan geven,maar ik wist niet zeker of hier ook nutriton door moet,wil het eerst nog even uit een fles geven.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton Empty Re: rijstebloem en nutriton en bambix fijn granen en nutriton

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum