Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Hoi!
Vandaag durfde ik het eindelijk aan om op de weegschaal te staan. Het moest gewoon van mezelf. Kan de weegschaal wel blijven ontlopen, maar dan weet ik nooit of het wel goed gaat. En vanochtend gaf hij 2,5 kg minder aan, dan op 2 januari!
Ik heb toch wel even een vreugdedansje gedaan zojuist. Nu snel douchen en een broek halen voor mijn sollicitatie van vanmiddag!
Vandaag durfde ik het eindelijk aan om op de weegschaal te staan. Het moest gewoon van mezelf. Kan de weegschaal wel blijven ontlopen, maar dan weet ik nooit of het wel goed gaat. En vanochtend gaf hij 2,5 kg minder aan, dan op 2 januari!
Ik heb toch wel even een vreugdedansje gedaan zojuist. Nu snel douchen en een broek halen voor mijn sollicitatie van vanmiddag!
Gast- Gast
Succes en 2,5 kg is al best wat
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale, ik vind je er ook niet uitzien als iemand met obesitas..de foto van gisteravond bedoel ik. Ben je niet ook gewoon zwaarder in gewicht doordat je relatief veel spieren hebt?
Gast- Gast
Ja dat klopt ook wel. Zal straks thuis even een foto plaatsen van hoe ik was bij 72,77, 82 en dus 95 kg dan kun je het verschil heel goed zien
Minx- Lady Post-a-lot
Net even snel naar de winkel geweest. Vond dat ik moeilijk in spijkerrokje naar de sollicitatie kon. Heb nu voor het eerst in jaren een spijkerbroek, precies op maat. Ook van onder. Ik ben maar klein. Mocht hij straks niet meer passen, dan kan ik hem altijd nog op marktplaats zetten. Maar tot die tijd heb ik weer een spijkerbroek. Sollicitatie's doen kennelijk vreemde dingen met een mens.
Gast- Gast
Goedzo Gisele, dat je toch op de weegschaal bent gaan staan! En wat fijn van je sollicitatiegesprek! Hoe is het gegaan?
Ik herken dat wel van jou Fairy. Ik sprak laatst met een kennis en we hadden het over afvallen en ik zei zo dat ik toch wel ruim 20 kilo wil afvallen. Het eerst volgende wat zij zegt: Waar moet dat van af dan? Je hebt zulke slanke benen! En je bent toch helemaal niet dik?
Ik ben ook vrij lang waardoor alles goed verdeeld is. Maar inderdaad, BMI en de weegschaal liegen niet
@Inge, ik had rijst met groenten en kip gegeten. Had zilvervliesrijst gemaakt, maar wat is dat spul drooog.. bluh. Maar goed, toch voor een groot deel opgegeten. Ook de groenten waren niet helemaal niet zo lekker gelukt als anders. Geen flauw idee wat er is mis gegaan.
Vandaag mijn eerste werkdag dus, maar wat een gepuzzel om alles mee te krijgen Normaal smeerde ik 4 broodjes en gooide in m'n tas met wat fruit. Dacht daar eigenlijk nooit zo over na. Nu moet ik soms crackers eten, dus moet ik dat meenemen en dan los beleg want anders wordt die cracker zo slof . Ik krijg er vast vanzelf een handigheid in.
Ik herken dat wel van jou Fairy. Ik sprak laatst met een kennis en we hadden het over afvallen en ik zei zo dat ik toch wel ruim 20 kilo wil afvallen. Het eerst volgende wat zij zegt: Waar moet dat van af dan? Je hebt zulke slanke benen! En je bent toch helemaal niet dik?
Ik ben ook vrij lang waardoor alles goed verdeeld is. Maar inderdaad, BMI en de weegschaal liegen niet
@Inge, ik had rijst met groenten en kip gegeten. Had zilvervliesrijst gemaakt, maar wat is dat spul drooog.. bluh. Maar goed, toch voor een groot deel opgegeten. Ook de groenten waren niet helemaal niet zo lekker gelukt als anders. Geen flauw idee wat er is mis gegaan.
Vandaag mijn eerste werkdag dus, maar wat een gepuzzel om alles mee te krijgen Normaal smeerde ik 4 broodjes en gooide in m'n tas met wat fruit. Dacht daar eigenlijk nooit zo over na. Nu moet ik soms crackers eten, dus moet ik dat meenemen en dan los beleg want anders wordt die cracker zo slof . Ik krijg er vast vanzelf een handigheid in.
Gast- Gast
Ohja, en een van mijn weinige spijkerbroeken is dus versleten.. Nu zit ik een beetje in dubio.. Nieuwe kopen of het proberen uit te zingen met rokjes e.d.? Vind het zo zonde geld om dat uit te geven aan een, in mijn geval vaak, dure spijkerbroek.
Gast- Gast
Ik heb het afgelopen jaar eigenlijk geen kleding gekocht en ik ben dan ook niet van plan. In een en twee maten kleiner heb ik nog genoeg dingen liggen. Verder ben ik nu een beetje aan het sparen en wil ik eigenlijk straks in één keer alles nieuw kopen. Dat lijkt me zo leuk! Mijn spijkerbroek gaat het niet halen tot dan, dat weet ik zeker, maar ik kijk wel even onder in mijn kast wat er nog is om de tijd mee door te komen.
Gast- Gast
Naja ik heb één spijkerbroek bewaard die ik straks weer wil passen (ook al is die ook bijna af, maar hij is zo leuk!) en voor de rest heb ik gewoon ook geen broeken. Echt frustrerend.
Ik koop nu ook geen nieuwe kleding, al heb ik wel de neiging om dat te doen. Het is zo zonde om dat te doen als ik het toch maar eventjes aan kan. Zoals de nieuwe zomerkleding van H&M. Die zou ik nu in een XL bestellen, maar zal je net zien dat van de zomer maat L veel mooier zit. Tja.. dan mijn shopverslaving maar even koest zien te houden
Ik koop nu ook geen nieuwe kleding, al heb ik wel de neiging om dat te doen. Het is zo zonde om dat te doen als ik het toch maar eventjes aan kan. Zoals de nieuwe zomerkleding van H&M. Die zou ik nu in een XL bestellen, maar zal je net zien dat van de zomer maat L veel mooier zit. Tja.. dan mijn shopverslaving maar even koest zien te houden
Gast- Gast
Yoyo en anders een goedkopere spijkerbroek bij V&D of C&A bv? Ik had een tijd terug een hele fijne spijkerbroek bij C&A gekocht, van Yessica. was niet duur.
hmz jammer, ik at graag zilvervliesrijst met groente en tartaar of kip altijd. Ik gooide er altijd wel veel kruiden door en vaak een scheutje ketjap / sojasaus (of kikkoman groen = minder zout, niet zo veel koolhydraten) en soms ook wat chilisaus en/of ketchup. Niet veel, maar gewoon een beetje... zodat het wat minder droog is.
Wat je ook zou kunnen doen is een half bouillonblokje met wat water
De kip marineerde ik meestal eerst in knoflook, ketjap/sojasaus, citroensap, peper
Gisele, hoe is je sollicitatie gegaan? Netjes 2,5 kilo er af.
Fairy, vanavond gaan we gewoon lekker eten toch :-) en na vandaag weer gezond ;-)
Ik zie het ook echt niet aan je dat je dat weegt.
hmz jammer, ik at graag zilvervliesrijst met groente en tartaar of kip altijd. Ik gooide er altijd wel veel kruiden door en vaak een scheutje ketjap / sojasaus (of kikkoman groen = minder zout, niet zo veel koolhydraten) en soms ook wat chilisaus en/of ketchup. Niet veel, maar gewoon een beetje... zodat het wat minder droog is.
Wat je ook zou kunnen doen is een half bouillonblokje met wat water
De kip marineerde ik meestal eerst in knoflook, ketjap/sojasaus, citroensap, peper
Gisele, hoe is je sollicitatie gegaan? Netjes 2,5 kilo er af.
Fairy, vanavond gaan we gewoon lekker eten toch :-) en na vandaag weer gezond ;-)
Ik zie het ook echt niet aan je dat je dat weegt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik weet niet waar je in de buurt woont, maar esprit heeft in de bijlmer een outlet zitten waar vrij veel spijkerbroeken hangen en ook in bataviastad kun je vrij goedkoop een nieuwe broek halen.
Ik betaal ook niet heel erg veel voor mijn spijkerbroeken. Vind ik zonde van het geld.
Ik betaal ook niet heel erg veel voor mijn spijkerbroeken. Vind ik zonde van het geld.
Minx- Lady Post-a-lot
Nog een half jaar er zo bij lopen trek ik wel, met de gedachte dat ik dan in één keer een hele stapel nieuwe kleding kan kopen in een maat waar je wel vrolijk van wordt. Het is voor een goed doel. Dan spaar ik het geld dat ik anders nu zou uitgeven liever op tot dan.
Gast- Gast
Zie de verschillen, haal ze zo weer weg hoor
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Fairytale op do 19 jan 2012 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Nou is de bovenste foto ook niet je beste foto natuurlijk :-)
Inge- Ratel
Ik vind de foto met je broers in de tuin, met witte broek, de mooiste..
Gast- Gast
Je kunt zo het verschil wel goed zien ja, maar anders zou ik het ook niet zeggen hoor
Maar die met je broers kan je het goed zien en dat vind ik je ook mooi staan. Op de laatste foto kan ik het niet goed zien door het wijde shirt.
Maar die met je broers kan je het goed zien en dat vind ik je ook mooi staan. Op de laatste foto kan ik het niet goed zien door het wijde shirt.
Gast- Gast
ik heb er nog 1 die smikkell bedoelt en daar is het nog beter op te zien haha. ach ja vanavond lekker eten. mijn kerstpakket is binnen dus ik ga lekker lezen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb net vijf nieuwe broeken besteld op bonprix. Ik hou er maar één van hoor, maar dan weet ik in ieder geval zeker dat er wel 1 bij moet zitten die ik pas!
Gast- Gast
Dat doe je goed, Yoyo!
Ik ben mijn broek continu aan het optrekken. Ben op riemenjacht gegaan, binnen mijn huis, maar ondanks dat ik zeker weet dat ik een zwarte riem heb, kan ik hem helemaal nergens vinden. Zolang ook geen riem gedragen.
Ik ben mijn broek continu aan het optrekken. Ben op riemenjacht gegaan, binnen mijn huis, maar ondanks dat ik zeker weet dat ik een zwarte riem heb, kan ik hem helemaal nergens vinden. Zolang ook geen riem gedragen.
Gast- Gast
hoe was je gesprek??
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:hoe was je gesprek??
Volgens mij is het goed gegaan. Heb op alle vragen kunnen antwoorden, zonder rare stiltes. Ik heb wel één keer een verkeerd woord gebruikt (verbaal i.p.v. non-verbaal ), maar toen had ik net een stottermomentje. Dus misschien is het haar niet opgevallen? Volgende week krijg ik uitslag of ik door mag naar de tweede ronde. Dus duimen maar.
Gast- Gast
Dit speltbrood is volledig biologisch en bevat geen toevoegingen zoals suiker of melkproducten. Het bestaat alleen uit spelt, zout, desem en water.
Zie dat ik dit hier vlak bij kan kopen, maar eens proberen.
Vanavond uit eten geweest was erg lekker, restaurant hield bij het toetje zelfs rekening met ons dieet (haha positieve er van in zien) zonder dat we het verteld hadden.
Heb in het boek al heel veel lekkere recepten gezien dus ik kan helemaal los gaan denk ik zo
Vanavond uit eten geweest was erg lekker, restaurant hield bij het toetje zelfs rekening met ons dieet (haha positieve er van in zien) zonder dat we het verteld hadden.
Heb in het boek al heel veel lekkere recepten gezien dus ik kan helemaal los gaan denk ik zo
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Dit speltbrood is volledig biologisch en bevat geen toevoegingen zoals suiker of melkproducten. Het bestaat alleen uit spelt, zout, desem en water.
+1
Ja dat was wel lief van het restaurant :-D
Ik ga ook het kookboek van Amber kopen, wat een heerlijkheden staan daar in :-D
Inge- Ratel
Ik had die taartrecepten ook door gemaild naar J zijn schoonzusje. Die gaat suiker helemaal verbannen. En aangezien ik die vorig jaar heb leren bakken was ze helemaal enthousiast. Haha daar zondag nog een verjaardag dus stiekem hoop ik dat ze een van de recepten nog even uit probeert voor dan. Morgen ga ik thuis denk ik ook zoiets maken. Haha ouders weten waarschijnlijk niet wat hun gebeurt. Misschien wel eens grappig om hun een vegetarisch gerecht voor te zetten ze worden gek haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairy mag ik die taartrecepten van jou ook misschien?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari