Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Wat een vervelend verhaal. Er komt zoveel meer bij kijken dat alleen die extra kilo's lijkt mij. Fijn dat het nu, en vlak voor je huwelijk, toch weer een heel eind goed gekomen is. Over doorzettingsvermogen gesprokenInge schreef:Slapen op mijn werk lukt nog niet :-)
Jawel mijn ouders en vriend wel.
Internist wilde er niet aan dat ik aankwam van de medicatie want geen officiële bijwerking!
Afvallen zolang ik de medicatie slikte lukte ook niet, enkele pogingen gedaan!
Uiteindelijk na 3jaar en +36kilo wilde de arts het onderzoeken en bleek ik oa door de medicatie aan te komen van koolhydraten! Naja heel medisch verhaal!
Vorig jaar mocht ik stoppen met de medicatie en sindsdien aan het afvallen
Ben jij nog steeds hele nachten wakker smikk? :-(
En ja, nog steeds!
Gast- Gast
Ja komt ook veel meer bij kijken! Op een gegeven moment zat ik gewoon in een negatieve spiraal en dacht "ach ben toch al dik, wat maakt het uit"
In die periode verhuisde ik ook vanuit mijn vertrouwde omgeving naar het dorp waar ik nu woon, weg bij vrienden etc! Dus voelde mij echt wel ongelukkig!
Ook waren er nog onverwerkte dingen uit het verleden die opspeelde! Naja alles bij elkaar zorgde er voor dat het niet zo ging!
Ik voelde mij niet zo veel waard + voelde mij erg onzeker en dat stond ook in de weg om mensen te leren kennen in mijn nieuwe omgeving of überhaupt nieuwe mensen ontmoeten!
Uiteindelijk toch de stap gewaagd en een meeting in Zwolle gehad, 1 hele goede vriendin aan over gehouden en verder nog een groepje leuke meiden!
Kan sinds tijdje zeggen dat ik gelukkig ben en mij thuis Voel in deze omgeving!
Huwelijk in aantocht zal daar ook aan bijdragen :-) nog iets minder dan 6 maanden :-p
Wat een openbaring midden in de nacht haha
Vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt! Gaat het verder wel iets beter met je of nog niet echt?
In die periode verhuisde ik ook vanuit mijn vertrouwde omgeving naar het dorp waar ik nu woon, weg bij vrienden etc! Dus voelde mij echt wel ongelukkig!
Ook waren er nog onverwerkte dingen uit het verleden die opspeelde! Naja alles bij elkaar zorgde er voor dat het niet zo ging!
Ik voelde mij niet zo veel waard + voelde mij erg onzeker en dat stond ook in de weg om mensen te leren kennen in mijn nieuwe omgeving of überhaupt nieuwe mensen ontmoeten!
Uiteindelijk toch de stap gewaagd en een meeting in Zwolle gehad, 1 hele goede vriendin aan over gehouden en verder nog een groepje leuke meiden!
Kan sinds tijdje zeggen dat ik gelukkig ben en mij thuis Voel in deze omgeving!
Huwelijk in aantocht zal daar ook aan bijdragen :-) nog iets minder dan 6 maanden :-p
Wat een openbaring midden in de nacht haha
Vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt! Gaat het verder wel iets beter met je of nog niet echt?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
En goedemorgen ik ben inmiddels weer wakker. Lang niet opgestaan op dit tijdstip maar moet er aan gaan wennen. Zo gesprek voor mijn stage en dan naar een vriendin toe die jarig is. Vanaf volgende week stage lopen. Vind het aan de ene kant spannend maar ben er ook wel blij mee. Tijdstip waarop ik weg moet is alleen wat minder. Je moet toch iets te zeuren hebben hè haha.
Verder ben ik eindelijk ongesteld wat een gestress was dat zeg. Zo bij de ah nog even een flesje water halen en ik ben er klaar voor
Hou op moment aan mijn ringen te zien veel vocht vast
Verder ben ik eindelijk ongesteld wat een gestress was dat zeg. Zo bij de ah nog even een flesje water halen en ik ben er klaar voor
Hou op moment aan mijn ringen te zien veel vocht vast
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Succes
Feliciteer H namens mij :-)
Hier hele nacht niet geslapen :-( slaapdienst
Naja nog tot 11u werken
Smikk Thanks voor de waardevolle inzichten die ik vannacht kreeg / typte
Feliciteer H namens mij :-)
Hier hele nacht niet geslapen :-( slaapdienst
Naja nog tot 11u werken
Smikk Thanks voor de waardevolle inzichten die ik vannacht kreeg / typte
Inge- Ratel
Dat is niet fijn. Haha zal haar even feliciteren. Haha ik had weer een mooie discussie te lezen tijdens mijn amber proof ontbijtje haha. En geloof het of niet de trein heeft weer eens vertraging ben blij dat ik zo'n 40 minuten speling heb.
J. Begrijpt er trouwens niets meer van als ik Inge zeg haha dan is het welke, die met het korte haar of s..... En als ik dan zeg nee mijn nichtje volgt hij het helemaal niet meer haha
J. Begrijpt er trouwens niets meer van als ik Inge zeg haha dan is het welke, die met het korte haar of s..... En als ik dan zeg nee mijn nichtje volgt hij het helemaal niet meer haha
Minx- Lady Post-a-lot
Men wat is er veel bijgeschreven, ik had echt ff de tijd nodig om bij te lezen!!
Smikkel, ik ga zo ff kijken of je geld gestort is en dan doe ik het boek vandaag nog op de post:-)
Fairy, succes met je gesprek op stage!
Inge, hoe doe je dat met je trouwjurk nu je zoveel bent afgevallen? Wacht je op je streef gewicht voor je er een gaat uitzoeken? Leuk hoor dat je gaat trouwen, extra leuk om dat in een slank lichaam te doen!! Hoe vind je vriend je nieuwe figuur?
Ik vind het jammer dat er wat meiden weggaan uit dit topic, ik voel niet zoveel voor een gesloten facebookpagina, ik ben wel bereid om langs de off topic berichten te lezen;-)
Verder gaat het hier wel goed! Ik heb een goed ritme te pakken van eten,sporten, en 2 dagen werken. Ik was een beetje bang dat ik op mijn vrije dagen zou gaan snaaien, maar dit doe ik niet gelukkig:-) Vanaf volgende week werk ik weer meer hoop ik, dan kan ik weer invallen, nu moet ik wachten op mijn verklaring omtrent het gedrag(lang leve het onderwijs, haha).
Vandaag weer aan de studie en aan het eind van de dag even sporten:-) Heerlijk!
Fijne dag allemaal...
Smikkel, ik ga zo ff kijken of je geld gestort is en dan doe ik het boek vandaag nog op de post:-)
Fairy, succes met je gesprek op stage!
Inge, hoe doe je dat met je trouwjurk nu je zoveel bent afgevallen? Wacht je op je streef gewicht voor je er een gaat uitzoeken? Leuk hoor dat je gaat trouwen, extra leuk om dat in een slank lichaam te doen!! Hoe vind je vriend je nieuwe figuur?
Ik vind het jammer dat er wat meiden weggaan uit dit topic, ik voel niet zoveel voor een gesloten facebookpagina, ik ben wel bereid om langs de off topic berichten te lezen;-)
Verder gaat het hier wel goed! Ik heb een goed ritme te pakken van eten,sporten, en 2 dagen werken. Ik was een beetje bang dat ik op mijn vrije dagen zou gaan snaaien, maar dit doe ik niet gelukkig:-) Vanaf volgende week werk ik weer meer hoop ik, dan kan ik weer invallen, nu moet ik wachten op mijn verklaring omtrent het gedrag(lang leve het onderwijs, haha).
Vandaag weer aan de studie en aan het eind van de dag even sporten:-) Heerlijk!
Fijne dag allemaal...
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
.. Daarom vind ik het erg lastig om te blijven varieren met salades en broodbeleg.Inge schreef:Liz, ik weet niet precies wat je had gezegd over je werk, aangezien het is weggehaald. Maar vervelend dat je ergens tegen aan loopt.
Zelf werk ik met jongeren en heb de jongeren verteld dat ik shakes op doktersadvies doe, dit omdat ze er anders weinig van snappen en gaan denken "jij niet eten, dan hoef ik ook niet te eten". Dit na overleg met collega's. De jongeren op mijn werk zijn wel elke keer heel geinteresseerd er in en vragen elke dag wat ik nu toch weer eet/drink :-)
Laatst aangepast door Liz op di 17 jan 2012 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Had het gelezen. Zit daar nog een bepaalde gedachte achter dan??
Minx- Lady Post-a-lot
...Fairytale schreef:Had het gelezen. Zit daar nog een bepaalde gedachte achter dan??
Liz- Prater
Broodrooster schreef:En de ouders breien zelf de luiers?
Haha bijna wel.
Liz- Prater
Wat een gedoe zeg. Fijn dat er ook nog zoiets bestaat als vrijheid van meningsuiting jullie worden dus bijna gedwongen tot zoet beleg op brood heel bizar.
Op mijn stage word er ook anderhalf uur Pilates gegeven. En ze vinden het heel normaal dat de stagiere daar aan mee doet dus ik heb straks gewoon een uur tot anderhalf uur sport onder mijn stagetijd hoe relaxt. Dan nog proberen om het spinnen er op zaterdag bij te krijgen en ik heb een prima verdeling van mijn sport in de week
Op mijn stage word er ook anderhalf uur Pilates gegeven. En ze vinden het heel normaal dat de stagiere daar aan mee doet dus ik heb straks gewoon een uur tot anderhalf uur sport onder mijn stagetijd hoe relaxt. Dan nog proberen om het spinnen er op zaterdag bij te krijgen en ik heb een prima verdeling van mijn sport in de week
Minx- Lady Post-a-lot
Liz jij werkt op een ander 'soort' kinderdagverblijf toch? Lijkt me erg lastig om met de regeltjes om te gaan als je er zelf niet helemaal achter staat..
Gast- Gast
Zelda schreef:Liz jij werkt op een ander 'soort' kinderdagverblijf toch? Lijkt me erg lastig om met de regeltjes om te gaan als je er zelf niet helemaal achter staat..
Ja klopt, is ook heel lastig. Maar de banen liggen niet voor het oprapen en hier heb ik vaste uren dus dan hou ik het nog maar even vol tot ik iets anders heb.
Ik heb het meeste weer weg gehaald ivm herkenbaarheid!
Liz- Prater
Liz heb het weer gemist.
Puk, mijn jurk heb ik al gekocht. Gekocht toen ik rond de 88 kilo woog. Weeg nu 4 kilo minder. Heb mijn jurk een maat kleiner besteld en de jurk kan 2 maten ingenomen worden. Ik mag niet minder dan 70 gaan wegen, het liefst. dus hoop rond de 75-70 te wegen wanneer ik ga trouwen :-)
Vriend vind het super knap en zegt regelmatig hoe fantastisch hij het vind. Maar hij vond het ook mooi zoals ik was, alleen zei ook wel dat dat niet gezond was natuurlijk. Hij vind het prima als ik zo blijf zoals ik ben of als ik rond de 80 zit :-)
haha
Mooi is dat :-)
Puk, mijn jurk heb ik al gekocht. Gekocht toen ik rond de 88 kilo woog. Weeg nu 4 kilo minder. Heb mijn jurk een maat kleiner besteld en de jurk kan 2 maten ingenomen worden. Ik mag niet minder dan 70 gaan wegen, het liefst. dus hoop rond de 75-70 te wegen wanneer ik ga trouwen :-)
Vriend vind het super knap en zegt regelmatig hoe fantastisch hij het vind. Maar hij vond het ook mooi zoals ik was, alleen zei ook wel dat dat niet gezond was natuurlijk. Hij vind het prima als ik zo blijf zoals ik ben of als ik rond de 80 zit :-)
Fairytale schreef:Dat is niet fijn. Haha zal haar even feliciteren. Haha ik had weer een mooie discussie te lezen tijdens mijn amber proof ontbijtje haha. En geloof het of niet de trein heeft weer eens vertraging ben blij dat ik zo'n 40 minuten speling heb.
haha
Mooi is dat :-)
Inge- Ratel
Ik heb gisteren een heerlijke maaltijdsalade gemaakt, werd er goed vol van en best gezond moet ik zeggen. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Inge, vallen mensen die je een tijdje niet hebt gezien niet achterover??
Gast- Gast
Rush, pakketje ontvangen. thanks
Ik ga dat komende zondag ondervinden :-)
Gedeelte van mijn familie heb ik vorig jaar op mijn zusjes verjaardag voor het laatst gezien, 37 kilo zwaarder dus :-)
Maar idd sommige mensen vallen stijl achterover.
Even via foto's voorbeeldje :-)
Schaam.
Start cambridge 4-10
november
December
Januari
Ik ga dat komende zondag ondervinden :-)
Gedeelte van mijn familie heb ik vorig jaar op mijn zusjes verjaardag voor het laatst gezien, 37 kilo zwaarder dus :-)
Maar idd sommige mensen vallen stijl achterover.
Even via foto's voorbeeldje :-)
Schaam.
Start cambridge 4-10
november
December
Januari
Inge- Ratel
Ja super Inge, ik zag je berichtje!
Super trouwens die foto`s, echt een succesverhaal!
Super trouwens die foto`s, echt een succesverhaal!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Te leuk, die foto's!
Nu baal ik dat ik geen foto heb gemaakt aan het begin
Nu baal ik dat ik geen foto heb gemaakt aan het begin
Gast- Gast
Thanks
Reva, jammer. Is wel echt super om te bekijken. Hoeveel ben jij nu kwijt?
Inge- Ratel
Inge schreef:Thanks
Inge, ik vind het zo knap van je! Je ziet er goed uit!
Ik heb ook geen foto's gemaakt.. Zou opzich nog wel kunnen. Heb niet mijn maten gemeten, dat is wel jammer!
Gast- Gast
Inge schreef:Thanks
Kan me voorstellen dat die foto's erg leuk zijn. Ik heb wel foto's wat het ongeveer te zien is, maar niet die bewust zijn gemaakt. **
Laatst aangepast door Reva op di 17 jan 2012 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow, super Reva.
Hoeveel wil je er nog af?
Zou echt een foto maken hoor.
Ik baal echt dat ik geen foto heb van vorig jaar januari, toen ik begon
Hoeveel wil je er nog af?
thanksYoyo schreef:Inge schreef:Thanks
Inge, ik vind het zo knap van je! Je ziet er goed uit!
Ik heb ook geen foto's gemaakt.. Zou opzich nog wel kunnen. Heb niet mijn maten gemeten, dat is wel jammer!
Zou echt een foto maken hoor.
Ik baal echt dat ik geen foto heb van vorig jaar januari, toen ik begon
Inge- Ratel
De dag waarop gezond eten niet zo gezond was. De saus voor over de koolraap wilde niet binden, hetzelfde met de jus, mijn Cordonblue was verbrand, want van overmaat van ramp... Toen ik de koolraap wilde afgieten, viel de pan uit mijn handen en was mijn keuken een ware zwembad voor koolraap. Owja, en het was ook nog niet te eten ook nog niet.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!