Kleertjes wassen
+21
Parisienne
Mida4you
Ayla
koNijntje
SarahKey
Novalee
Flower_L
Liadan
Supertalentje
Happydobby
nillis
Pien
M@niek
Pandora
Linda
Bruintje Beer
Roos
pindaatje
Pussycat
Tania
Clapperdie
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kleertjes wassen
ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
Ik hang netjes alles aan de waslijn en hoef dus amper wat te strijken, en het is zelfde als het uit de droger komt, dan desnoods strijk ik het nog niet haha...ik vind dat zonde van mijn tijd...en heb er ook geen zin in haha
Gast- Gast
staat zo netjes in de kast. Vraag me iedere keer ook af hoor, sta ik spuugdoeken te strijken, spigen ze 1x onder en het ligt weer in de was.Printje schreef:ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
Mag ik vragen waarom je in hemelsnaam washandjes, rompers en badcapes strijkt, de rest kan ik begrijpen maar die dingen? Ik bedoel het neit als kritiek hoor maar vraag het me serieus af.
Gast- Gast
meestal om de dag. Zal straks als ik weer ga werken vast over gaan...Nicci schreef:ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
WANNEER ??
Dan moet je toch echt elke dag strijken? Ik strijk nu al amper iets, behalve blousjes maar die kleine dingen lijkt me helemaal irritant
Gast- Gast
ProudMama schreef:staat zo netjes in de kast. Vraag me iedere keer ook af hoor, sta ik spuugdoeken te strijken, spigen ze 1x onder en het ligt weer in de was.Printje schreef:ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
Mag ik vragen waarom je in hemelsnaam washandjes, rompers en badcapes strijkt, de rest kan ik begrijpen maar die dingen? Ik bedoel het neit als kritiek hoor maar vraag het me serieus af.
hahaha maar er is toch geen hond die dat ziet in de kast hahaha. Mijn kasten zijn wel netjes hoor maar daarvoor ga ik toch echt niet strijken hoor hahaha. Maar knap hoor van je, ik heb er geen tijd en/of zin in.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
heerlijk, die babykast. Als je die open doet allemaal gestreken stapels en een zwitsalgeur...Printje schreef:ProudMama schreef:staat zo netjes in de kast. Vraag me iedere keer ook af hoor, sta ik spuugdoeken te strijken, spigen ze 1x onder en het ligt weer in de was.Printje schreef:ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
hahaha maar er is toch geen hond die dat ziet in de kast hahaha. Mijn kasten zijn wel netjes hoor maar daarvoor ga ik toch echt niet strijken hoor hahaha. Maar knap hoor van je, ik heb er geen tijd en/of zin in.
Gast- Gast
ProudMama schreef:heerlijk, die babykast. Als je die open doet allemaal gestreken stapels en een zwitsalgeur...Printje schreef:ProudMama schreef:staat zo netjes in de kast. Vraag me iedere keer ook af hoor, sta ik spuugdoeken te strijken, spigen ze 1x onder en het ligt weer in de was.Printje schreef:ProudMama schreef:Ik strijk nog alles. Hydrofiele luiers, washanden, rompers, badcapes, kleertjes
Die geur vind ik ook heerlijk, gebruik die builtjes nog steeds maar ook zonder te strijken ligt het bij mij netjes in de kast.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kleertjes wassen
» Kleertjes wassen
» Welk wasmiddel voor wassen kleertjes?
» Kleertjes
» Kleertjes.com
» Kleertjes wassen