Kleertjes.com
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleertjes.com
Is die site bij jullie ook zooooo traag?
Hier loopt de laptop er soms gewoon op vast!
Hier loopt de laptop er soms gewoon op vast!
Gast- Gast
Re: Kleertjes.com
Ja, die site is heel vaak langzaam. Ze hebben de site ook veranderd, ik vind het veel minder overzichtelijk dan eerst.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Begin van de avond heb ik nog er nog een poos op gekeken en nergens last van gehad.
Nu heb ik ook even snel wat pagina`s doorgekeken en ook nergens last van.
Ik vind hem niet zozeer minder overzichtelijk geworden, maar soms staat bepaalde kleding er wel 3/4 keer in als je bijvoorbeeld zoekt op BabyFace-Meisje-86. Sommige kleding geeft hij dan helemaal niet weer... Dat staat dan wel weer onderin in die tabel wat ook bij een bepaald artikel past.
Nu heb ik ook even snel wat pagina`s doorgekeken en ook nergens last van.
Ik vind hem niet zozeer minder overzichtelijk geworden, maar soms staat bepaalde kleding er wel 3/4 keer in als je bijvoorbeeld zoekt op BabyFace-Meisje-86. Sommige kleding geeft hij dan helemaal niet weer... Dat staat dan wel weer onderin in die tabel wat ook bij een bepaald artikel past.
Laatst aangepast door PiP op di 26 jul 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Is bij mij ook vaak heeeeel traag
Dimphna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11
Nu geen last van traagheid maar heb het al wel meegemaakt. Ik denk dat het misschien met de drukte te maken heeft?
Wel wat Pip zegt; sommige artikelen komen tig keer voorbij als je ergens op zoekt, dit vind ik irritant. Eigenlijk vond ik hoe het er eerst uit zag ook fijner.
Wel wat Pip zegt; sommige artikelen komen tig keer voorbij als je ergens op zoekt, dit vind ik irritant. Eigenlijk vond ik hoe het er eerst uit zag ook fijner.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
+1Susan schreef:Ja, die site is heel vaak langzaam. Ze hebben de site ook veranderd, ik vind het veel minder overzichtelijk dan eerst.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Bruintje Beer schreef:+1Susan schreef:Ja, die site is heel vaak langzaam. Ze hebben de site ook veranderd, ik vind het veel minder overzichtelijk dan eerst.
+2.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: