DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
We kunnen ook gewoon iets anders kijken en iets anders maken dan muffins. Pannenkoeken met spek bijvoorbeeld.June schreef:Nou, dan wil ik het des te liever met jou kijken. Het lijkt me helemaal niks, maar iedereen praat erover. Kunnen we dat mooi kijken terwijl we muffins bakken
Gast- Gast
June schreef:Nou, dan wil ik het des te liever met jou kijken. Het lijkt me helemaal niks, maar iedereen praat erover. Kunnen we dat mooi kijken terwijl we muffins bakken
Het leek mij ook niks, tot hij op tv kwam en ik het een kans besloot te geven. Sindsdien ben ik verkocht. Ik heb 1 nu al drie keer gezien en 3 twee keer, zondag naar de bios voor 4
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:We kunnen ook gewoon iets anders kijken en iets anders maken dan muffins. Pannenkoeken met spek bijvoorbeeld.June schreef:Nou, dan wil ik het des te liever met jou kijken. Het lijkt me helemaal niks, maar iedereen praat erover. Kunnen we dat mooi kijken terwijl we muffins bakken
Voooor. Pannenkoeken met spek
Oh, nu wil ik pannenkoeken met spek.
Ik moet echt oppassen, anders ben ik dadelijk wel dik.
Gast- Gast
Als heel veel mensen iets leuk vinden, dan vind ik het per definitie al niet leuk (meer).
Wat een rare zin eigenlijk, iets per definitie al niets vinden...
Wat een rare zin eigenlijk, iets per definitie al niets vinden...
Gast- Gast
Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Nee, ik wil dus geen marathon van iets wat me niks lijkt .
Gast- Gast
Zo dacht ik eerst ook smikkell, echt geef het een kans. Al kijk je alleen maar deel één daarna verlang je toch naar meer :p
Toet- Lady Post-a-lot
Dat wordt een lange zitJune schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Ik ben al zo snel afgeleid.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ga mijn dieet morgen ook even wat strakker handhaven.
Ik ga dit weekend maar weer wat lezen in Amber, dan ben ik daarna weer in shock en overtuigd van het feit dat ik heus wel gelukkig kan zijn, als ik maar beter eet!
Gast- Gast
Toet schreef:Zo dacht ik eerst ook smikkell, echt geef het een kans. Al kijk je alleen maar deel ééndaarna verlang je toch naar meer:p
Als het zo verslavend is, is dat óók een reden om er niet aan te beginnen voor mij!
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Jij begon over een date
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:June schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Jij begon over een date
Boehoe, huilen. We kunnen ook gewoon nog een keer een chocomeldate houden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toet schreef:Zo dacht ik eerst ook smikkell, echt geef het een kans. Al kijk je alleen maar deel ééndaarna verlang je toch naar meer:p
Als het zo verslavend is, is dat óók een reden om er niet aan te beginnen voor mij!
Het zijn maar 5 films in totaal, 10 uur ongeveer. Deel 4 is nu pas in de bioscoop
Toet- Lady Post-a-lot
Klopt. Lezen uit Amber werkt hier ook meestal wel. Maar daar staat niets over pannenkoeken met spek.June schreef:Smikkell schreef:Ik ga mijn dieet morgen ook even wat strakker handhaven.
Ik ga dit weekend maar weer wat lezen in Amber, dan ben ik daarna weer in shock en overtuigd van het feit dat ik heus wel gelukkig kan zijn, als ik maar beter eet!
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:June schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Jij begon over een date
Wel uit een pannetje dan.
Toet- Lady Post-a-lot
Haha, sowieso uit een pannetje.
Smik: Amber heeft ook niet overal verstand van. Zij weet niet dat pannenkoeken met spek fantastisch is.
Ohh, eigenlijk ben ik nog erger. Ik vind pannenkoeken met spek én stroop helemaal
Smik: Amber heeft ook niet overal verstand van. Zij weet niet dat pannenkoeken met spek fantastisch is.
Ohh, eigenlijk ben ik nog erger. Ik vind pannenkoeken met spek én stroop helemaal
Gast- Gast
Of jullie bakken muffins, terwijl ik twilight kijk?
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Of jullie bakken muffins, terwijl ik twilight kijk?
Nee, pannenkoeken met spek. Wel opletten hè.
Gast- Gast
Die moet sowieso nog. We zijn straks al weer een jaar verder. Was dat niet februari/maart?June schreef:Toet schreef:June schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Jij begon over een date
Gast- Gast
Nou, 10 uur lang muffins bakken zeg...June schreef:Toet schreef:Of jullie bakken muffins, terwijl ik twilight kijk?
Nee, pannenkoeken met spek. Wel opletten hè.
Dan kunnen we ze wel invriezen voor het grote Yes-feest, ooit!
Gast- Gast
June schreef:Toet schreef:June schreef:Toet schreef:Shame on you dudes! Ik mag trouwens niks zeggen, heb 1 ook een paar weken terug pas voor het eerst gezien maar nu denk ik er iedere dag aan. Zullen we een keer marathon doen?
Jij begon over een date
Gast- Gast
Ik bedenk net dat ik dronken friet heb gehaald in een overvolle snackbar. Ik schaam me nu echt dood
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: