DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Dudes, ik ben niet meer dronken.
Hoe komt dat?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ik denk het van niet.June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Jij bent te beroerd om op mijn uitgebreide bericht aan jou te antwoorden.
Gast- Gast
Dus je vindt dat brillen mensen eigenlijk lelijk maken?ProudMama schreef:ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
haal drank. SnelEvy schreef:June schreef:Dudes, ik ben niet meer dronken.
Hoe komt dat?
Gast- Gast
Evy schreef:June schreef:Dudes, ik ben niet meer dronken.
Hoe komt dat?
Omdat ik om half negen een uur ben gaan slapen. Ik had om half acht mijn laatste biertje gedronken. Dan ben ik nu écht niet meer dronken!
Gast- Gast
ProudMama schreef:ik vond mijn qoute beter. :merry:Smikkell schreef:Ah, ik wilde net alles nog even teruglezen.Reva schreef:Druk whatsapp verkeer, maar ik ben bij hoor!
Smikk, licor kost spaargeld, june is nog steeds ladderzat en ook afhankelijk, merai is weg, bruce durft niet meer, megara en zininzon moeten een kamer nemen en evy lacht gewoonlijk weer om alles. Ow en PM heeft gelukkig een leuke bril.
Ow, je vergeet er eentje. Reva is een God.
Ik ook, maar je bent nog steeds mooi en nee je kan me niet ompraten! Met je zebra print!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Doe eens lief. Ik sta toch ook niet met een brandende hooivork voor je deur.Smikkell schreef:Ik denk het van niet.June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Gast- Gast
nee, lelijke mensen dragen leuke brillen op foto's zodat er iets positiefs gezegt kan worden.Smikkell schreef:Dus je vindt dat brillen mensen eigenlijk lelijk maken?ProudMama schreef:ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
Die preek bewaar ik wel tot dat jij hier op de bank zit en dan ga ik net zo lang door tot je huilt.June schreef:Smikkell schreef:Ik denk het van niet.June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Jij bent te beroerd om op mijn uitgebreide bericht aan jou te antwoorden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:haal drank. SnelEvy schreef:June schreef:Dudes, ik ben niet meer dronken.
Hoe komt dat?
Gast- Gast
HALLOOOOOOOO
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.Megara schreef:Doe eens lief. Ik sta toch ook niet met een brandende hooivork voor je deur.Smikkell schreef:Ik denk het van niet.June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Gast- Gast
Ow, dat is het. Ik heb ook een bril.ProudMama schreef:nee, lelijke mensen dragen leuke brillen op foto's zodat er iets positiefs gezegt kan worden.Smikkell schreef:Dus je vindt dat brillen mensen eigenlijk lelijk maken?ProudMama schreef:ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
Zolang tot onze date?June schreef:Smikkell, zwaktebod. Je weet dat je er nog duizend uur over na moet denken.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Toet, ben je volwassen geworden? Nu moet ik wel aan Flodder denken bij je naam...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.
Ahw dat weet ik al niet eens meer in detail. Mocht ik je toen gekwetst hebben dan spijt me dat wel.
Was inderdaad wel een kinderachtige actie.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Toet, ben je volwassen geworden? Nu moet ik wel aan Flodder denken bij je naam...
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahaha! Toetje is nu een grote Toet.ProudMama schreef:Toet, ben je volwassen geworden? Nu moet ik wel aan Flodder denken bij je naam...
Hoi Toet.
Gast- Gast
ik heb geen bril. Da's een blootkijker. Sttttt...Smikkell schreef:Ow, dat is het. Ik heb ook een bril.ProudMama schreef:nee, lelijke mensen dragen leuke brillen op foto's zodat er iets positiefs gezegt kan worden.Smikkell schreef:Dus je vindt dat brillen mensen eigenlijk lelijk maken?ProudMama schreef:ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zolang tot onze date?June schreef:Smikkell, zwaktebod. Je weet dat je er nog duizend uur over na moet denken.
Als jij zolang nodig hebt wel .
Gast- Gast
ProudMama schreef:ik heb geen bril. Da's een blootkijker. Sttttt...Smikkell schreef:Ow, dat is het. Ik heb ook een bril.ProudMama schreef:nee, lelijke mensen dragen leuke brillen op foto's zodat er iets positiefs gezegt kan worden.Smikkell schreef:Dus je vindt dat brillen mensen eigenlijk lelijk maken?ProudMama schreef:ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: