DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Evy schreef:ProudMama schreef:Toet, ben je volwassen geworden? Nu moet ik wel aan Flodder denken bij je naam...
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde!
Daar komt ie eigenlijk ook vandaan Alleen Toet was op het oude forum bezet dus toen nam ik toetje. Nu was ik me al maanden aan mijn oude naam aan het ergeren (toetje_ zonder hoofdletter mét streepje) alleen Toetje bestond als dus heb ik er maar Toet van gemaakt. En ja, ik ben trouwens ook officieel volwassen geworden
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik geloof er geen reet van, PM. Als dat echt zo is dan weet je dat ik echt niet mooi en slank bent zoals jij beweert.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
stuur smik een fles licor en ze vergeeft je echt wel hoor.Megara schreef:Smikkell schreef:Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.
Ahw dat weet ik al niet eens meer in detail. Mocht ik je toen gekwetst hebben dan spijt me dat wel.
Was inderdaad wel een kinderachtige actie.
Gast- Gast
Toet klinkt leuk!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Aardig dat je dat zegt, al ben ik daar erg moeilijk ik. Ik weet nog precies wat er door wie is gezegd en jij staat met stip op nummer een, gevolgd door nog twee. Kinderachtig was het zeker en zo niet nodig.Megara schreef:Smikkell schreef:Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.
Ahw dat weet ik al niet eens meer in detail. Mocht ik je toen gekwetst hebben dan spijt me dat wel.
Gast- Gast
Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Eigen schuld, had je maar meer aanwezig moeten zijn.
Gast- Gast
Fail!Evy schreef:Ik geloof er geen reet van, PM. Als dat echt zo is dan weet je dat ik echt niet mooi en slank bent zoals jij beweert.
Ik vind dit trouwens wel een ban waard!
Gast- Gast
Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Gast- Gast
Ik zag het van de week een keer maar ja om dan binnen te komen vallen met He Toet, dat klinkt veel leuker, is ook zo raar.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Fail!Evy schreef:Ik geloof er geen reet van, PM. Als dat echt zo is dan weet je dat ik echt niet mooi en slank bent zoals jij beweert.
Ik vind dit trouwens wel een ban waard!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Aardig dat je dat zegt, al ben ik daar erg moeilijk ik. Ik weet nog precies wat er door wie is gezegd en jij staat met stip op nummer een, gevolgd door nog twee. Kinderachtig was het zeker en zo niet nodig.
Gelukkig hoef je niet met iedereen vriendjes te zijn, maar ik begrijp het wel dat die gebeurtenis je wel anders heeft doen denken over enkelen. Niet meer terug te draaien helaas. Kan enkel zijn wie ik nu ben.
Gast- Gast
Never nooit niet! Ik ben niet om te kopen, voor niets en door niemand.ProudMama schreef:stuur smik een fles licor en ze vergeeft je echt wel hoor.Megara schreef:Smikkell schreef:Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Toet- Lady Post-a-lot
herinner me er dan aan dat ik nooit ruzie met je maak...Smikkell schreef:Never nooit niet! Ik ben niet om te kopen, voor niets en door niemand.ProudMama schreef:stuur smik een fles licor en ze vergeeft je echt wel hoor.Megara schreef:Smikkell schreef:Nee, je roddelde alleen zwaar triest achter mijn rug op dat debiele tweede forum.
Gast- Gast
Alex- Ratel
Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Het viel mij meteen op, ik vroeg je in je verjaardagstopic hoe oud je was geworden omdat je naam was vergroot!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hierdoor denk ik er voor het eerst serieus over na een onderschrift te nemen
Toet- Lady Post-a-lot
Gelukkig valt je avatar ook niet op.Toet schreef:Reva schreef:Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Gast- Gast
Doen!Toet schreef:Reva schreef:Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Het viel mij meteen op, ik vroeg je in je verjaardagstopic hoe oud je was geworden omdat je naam was vergroot!!!
Dat klopt.
Toet- Lady Post-a-lot
Nou, haar naam is eigenlijk kleiner geworden.Zininzon schreef:Toet schreef:Ik heb deze naam trouwens al ruim een week, fijn dat het jullie nu al opvalt
Gast- Gast
Doe origineel en neem een dier toet. Een kalkoen, hertje of rendier. Dat zegt zo lekker veel over je persoonlijkheid.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doen!Toet schreef:Reva schreef:Ik had de naamsverandering meteen door, maar ik dacht dat je anoniem wilde blijven.
Jaaa! Eens met Smikkell!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: