DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.
Jaaa, maar jij weet dat Pieter goed naar jou zal luisteren. Jij bent immers een goede oppas . Anders vis je die
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.Merai schreef:Smikkell schreef:Nee, June. Dat je dat niet meteen snapt.Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Hallo, dronken meisje, ik wil zelf ook een boom. Ik heb hier nog een kraamcadeau voor Pieter liggen
Oehh Nice.
Die van mij is maar 30 centimeter. Dat zou Pieters vriend kunnen zijn!
Noem je mij nou dronken meisje?
Mjah ik vond het al zo twijfelachtig maarja, Pieter woont toch echt bij mij..
Oh excuus, dat gedeelte heb ik geloof ik gemist terwijl ik de rest van het forum aan het bijlezen was
Uitleg voor vergeetmenietje: Onze kat heeft geen piemel van 30cm, Reva denkt bij elk getal tussen de 18 en 36cm aan piemels maar het ging in dit geval om de kerstboom van June...
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Gezien men mijn vorige onderschrift al te groot vondProudMama schreef:Smikk, ik had mijn qoute eigenlijk wel in jouw onderschrift verwacht...
Gast- Gast
Megara schreef:тыквашка schreef:
Mijne is op :-( en mijn cointreau ook :-(
Geen avondwinkel in de buurt? Of het tankstation? Dat mag tegenwoordig ook.
Nee maar ik duik nog eens in de drankvoorraad...we hebben vast nog wel iets anders.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
O, die tante de gecremeerd werd ter ere van een festival? Of was er een festival ter ere van haar?Evy schreef:Reva schreef:BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Maar die van het servies is al verteerd ondertussen.
Muwhahahahahahaha, ik lig echt onder de tafel als ik weer denk aan het moment dat je me dat vertelde
Gast- Gast
Evy schreef:Reva schreef:BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Muwhahahahahahaha, ik lig echt onder de tafel als ik weer denk aan het moment dat je me dat vertelde
Ik dacht echt als ik nu naar buiten loop bij mijn huis, zus kwam me halen, kom ik vast iemand tegen, sta ik dan, met mn weekendtas. Moet ik nog gaan huilen ook ofzo en ik zag dat hoofd van mn zus dan al voor me... Die wilde ook nog even broodjes halen voor onderweg bij de bakker hier, ik zat bijna onder het dashboardkastje..
Gast- Gast
En Merai is geen goede pedagoog bedoel je?June schreef:Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.
Jaaa, maar jij weet dat Pieter goed naar jou zal luisteren. Jij bent immers een goede oppas . Anders vis je diepannenkoekkerstboom gewoon uit zijn bek!
Gast- Gast
Merai schreef: Reva denkt bij elk getal tussen de 18 en 36cm aan piemels maar het ging in dit geval om de kerstboom van June...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Smikk, ik had mijn qoute eigenlijk wel in jouw onderschrift verwacht...
Welkewelkewelke?
Merai- Ratel
Het verhaal wordt er nog niet minder schokkend op!June schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik geloof dat ik vooral die kat met een piemel van 30 cm redelijk schokkend vind en niet snap wat er eigenlijk bedoeld werd.
Licor heb ik niet in huis en lust ik waarschijnlijk niet eens.
Meelullen, ik doe m'n best. Verhuis maar eens langzamerhand met laptop richting bed.
Haha, die dertig centimeter ging over mijn kerstboom! Die is dertig centimeter!
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Ik dacht echt als ik nu naar buiten loop bij mijn huis, zus kwam me halen, kom ik vast iemand tegen, sta ik dan, met mn weekendtas. Moet ik nog gaan huilen ook ofzo en ik zag dat hoofd van mn zus dan al voor me... Die wilde ook nog even broodjes halen voor onderweg bij de bakker hier, ik zat bijna onder het dashboardkastje..
Whahahahahaha, terecht dat je je nog steeds schaamt Vals loeder!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee, dan zijn bambi's beterSmikkell schreef:Gezien men mijn vorige onderschrift al te groot vondProudMama schreef:Smikk, ik had mijn qoute eigenlijk wel in jouw onderschrift verwacht...
Gast- Gast
Smikkell schreef:En Merai is geen goede pedagoog bedoel je?June schreef:Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.
Jaaa, maar jij weet dat Pieter goed naar jou zal luisteren. Jij bent immers een goede oppas . Anders vis je diepannenkoekkerstboom gewoon uit zijn bek!
Nou ja, W. heeft er blijkbaar geen vertrouwen in
Gast- Gast
ProudMama schreef:O, die tante de gecremeerd werd ter ere van een festival? Of was er een festival ter ere van haar?Evy schreef:Reva schreef:BWHAHAHAH omg ik schaam me met terugwerkende kracht
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef: Het verhaal wordt er nog niet minder schokkend op!
Jij bent ook niets gewend als je dat al groot vindt
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Het verhaal wordt er nog niet minder schokkend op!June schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik geloof dat ik vooral die kat met een piemel van 30 cm redelijk schokkend vind en niet snap wat er eigenlijk bedoeld werd.
Licor heb ik niet in huis en lust ik waarschijnlijk niet eens.
Meelullen, ik doe m'n best. Verhuis maar eens langzamerhand met laptop richting bed.
Haha, die dertig centimeter ging over mijn kerstboom! Die is dertig centimeter!
Gast- Gast
Die van mij is één meter tachtig!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ProudMama schreef:Nee, dan zijn bambi's beterSmikkell schreef:Gezien men mijn vorige onderschrift al te groot vondProudMama schreef:Smikk, ik had mijn qoute eigenlijk wel in jouw onderschrift verwacht...
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:En Merai is geen goede pedagoog bedoel je?June schreef:Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:En Merai is geen goede pedagoog bedoel je?June schreef:Smikkell schreef:Ja, maar June wilde co ouderschap met mij zodat jullie een boom konden nemen, maar June lette weer eens niet op (dronken), want ik wil zelf ook een boom.
Psst, jullie gaan hier toch niet lopen speculeren over mijn pedagogische vaardigheden he?
Merai- Ratel
Ik heb bedacht dat ik naar bed moet, morgen is het weer vroeg dag! Fijne avond dames, speculeerze
Merai- Ratel
Klink alsof je een heel fotoboek met foto's van jezelf hebt..ProudMama schreef:Meest recente foto van jezelf pagina 15
Gast- Gast
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb al 24 uur een vraag voor je...Merai schreef:Ik heb bedacht dat ik naar bed moet, morgen is het weer vroeg dag! Fijne avond dames, speculeerze
Gast- Gast
Smikkell schreef:Klink alsof je een heel fotoboek met foto's van jezelf hebt..ProudMama schreef:Meest recente foto van jezelf pagina 15
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: