DagCafé
+20
Lavendel
Jade
Ibbeltje
GreenGrass
ExpressoB
xxDila
girli
Tullow
Sue
Suus
Burn
Rush
VeryCherry
Lotus
Toet
Zininzon
Pompoen
Alex
Erin
Merai
24 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Maar in deze zin stel je je heel afhankelijk op naar hem, naar wat hij wil.June schreef:Smikkell schreef:Het ligt aan het nut.. Wat het je brengt en wat het je kost.June schreef:
Omdat ik mijn contact met T. ook al kwijt ben geraakt dit jaar. Ik hoef toch niet alles te verliezen in 2011?
Nou, wat denk je dat het me kost dan? Het is niet dat ik denk dat er ook maar één rode haar op zijn hoofd mij nog wil.
Ja, ik snap verder niet wat je denkt dat het mij kan kosten?
Het levert me op dat ik goed contact heb met iemand die me goed kent. Ik hoef hem ook niet meer en ik weet dat hij mij niet wil, dan 'kost' het me toch niets?
PM: ben niet zo heel dronken hoor. Morgen vind ik nog steeds hetzelfde.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Megara schreef:Ziz! Heb je je cadeautjes al ingepakt?
Ik ben ze al bijna weer kwijt, zo lang liggen ze al te wachten hahaha
Ik ben benieuwd naar je!!
Straks val ik ontzettend tegen!
Ik heb ze vanmiddag ingepakt nadat ze al ruim een week me aan lagen te staren. Heb er zin in!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is Reva er weer eens tussenuit gepiept?
Dat doet ze nou áltijd!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Druk whatsapp verkeer, maar ik ben bij hoor!
Smikk, licor kost spaargeld, june is nog steeds ladderzat en ook afhankelijk, merai is weg, bruce durft niet meer, megara en zininzon moeten een kamer nemen en evy lacht gewoonlijk weer om alles. Ow en PM heeft gelukkig een leuke bril.
Smikk, licor kost spaargeld, june is nog steeds ladderzat en ook afhankelijk, merai is weg, bruce durft niet meer, megara en zininzon moeten een kamer nemen en evy lacht gewoonlijk weer om alles. Ow en PM heeft gelukkig een leuke bril.
Gast- Gast
Ik lach niet om alles
Alex- Ratel
Megara schreef:Zininzon schreef:Megara schreef:Ziz! Heb je je cadeautjes al ingepakt?
Ik ben ze al bijna weer kwijt, zo lang liggen ze al te wachten hahaha
Ik ben benieuwd naar je!!
Straks val ik ontzettend tegen!
Onmogelijk!!! Haha.
Jij bent wel één van de bekendere Twentse forummers, vandaar.
Serpentijn, love en Evan heb ik al gezien, maar die posten volgens mij allemaal minder dan jij.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg een bril trouwens
Alex- Ratel
Hun zitten in de ontkenningsfase. Ik erken mijn leuke bril (die niet eens leuk is)
Gast- Gast
Ah, ik wilde net alles nog even teruglezen.Reva schreef:Druk whatsapp verkeer, maar ik ben bij hoor!
Ow, je vergeet er eentje. Reva is een God.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 7 dec 2011 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, waarom moeten wij een kamer nemen? Dat doen we zondag al!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zoenen, zoenen, zoenen...Zininzon schreef:Haha, waarom moeten wij een kamer nemen? Dat doen we zondag al!!
Gast- Gast
ach, jij bent mooi, dat zal je wel blijven horen, wees maar niet bang.Evy schreef:Ik krijg een bril trouwens
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hun zitten in de ontkenningsfase. Ik erken mijn leuke bril (die niet eens leuk is)
Ik vind jou mooi en mezelf niet. Lekker puh.
Alex- Ratel
Mhoewhahahah! Al die antwoorden en ontkenningen op Reva's stukje tekst! Fantastisch.
Gast- Gast
June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Tja dronken mensen spreken wel de waarheid he.
Gast- Gast
ik vond mijn qoute beter. :merry:Smikkell schreef:Ah, ik wilde net alles nog even teruglezen.Reva schreef:Druk whatsapp verkeer, maar ik ben bij hoor!
Gast- Gast
Ik denk het van niet.June schreef:Megara: ik denk dat jij heel leuk bent in het echt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mhoewhahahah! Al die antwoorden en ontkenningen op Reva's stukje tekst! Fantastisch.
Ja zeg, ik moet wel een beetje voor mezelf opkomen natuurlijk.
Alex- Ratel
Eens.ProudMama schreef:ik vond mijn qoute beter.Smikkell schreef:Ah, ik wilde net alles nog even teruglezen.Reva schreef:Druk whatsapp verkeer, maar ik ben bij hoor!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: