Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Contract

4 plaatsers

Ga naar beneden

Contract Empty Contract

Bericht  Soleil wo 7 dec 2011 - 9:49

Hopelijk zijn hier wat meiden die hun mening willen geven over het volgende;

In mei ben ik begonnen bij mijn huidige werk (afgestudeerd aan het HBO) in een mbo functie, later werd dit omgezet in de HBO functie, het contract zou dan lopen tot mei 2012. Ik zou invallen voor een collega die tijdelijk uitviel. Nu komt deze collega niet meer terug, en blijf ik haar vervangen. In een gesprek is mij gezegd dat ik of een jaarcontract zou krijgen tot en met volgend jaar november, of dat ik een vaste aanstelling zou krijgen. Nu heb ik echter mijn contract ontvangen en is het een toevoeging geworden op mijn huidige contract die dus loopt tot mei 2012. Nu heb ik dit nagevraagd en wordt er gezegd dat we in mei verder kijken naar hoe het allemaal gaat en of er sprake kan zijn van een vaste aanstelling.

Eigenlijk had ik na het gesprek al de opluchting om tot november 2012 zeker te zijn van een baan, en nu blijkt dit niet zo te zijn? Kan ik hier nog wat van zeggen, of moet ik inderdaad maar weer tot mei afwachten?

Groetjes,

Soleil

Soleil
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 44
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract Empty Re: Contract

Bericht  Jeanette wo 7 dec 2011 - 11:38

Ik zou gewoon even bellen en dit navragen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract Empty Re: Contract

Bericht  Supertalentje wo 7 dec 2011 - 11:56

Ik zou dit niet zo netjes vinden en erop terugkomen met degene met wie je het gesprek hebt gehad waarin toegezegd is dat er verlengd zou worden tot november 2012.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract Empty Re: Contract

Bericht  Winegum vr 9 dec 2011 - 7:28

In principe is een mondelinge toezegging bindend. Maar goed, je weet zelf ook hoe moeilijk dat te bewijzen is. Ik zou het gewoon vertellen tegen de persoon die dit tegen jou heeft gezegd, en erbij vermelden dat je dit erg jammer vindt dat dit niet op papier is gezet. Dan merk je vanzelf hoe die persoon reageert en daar kun je jij weer naar kijken wat je er mee gaat doen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Contract Empty Re: Contract

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum