Ziekte en contract
Pagina 1 van 1
Ziekte en contract
hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje, ik heb tot september een contract lopen en zou vanaf oktober een nieuw jaarcontract krijgen.
Maar nu ben ik langdurig ziek en ik weet niet of ik dan weer beter ben, wat waarschijnlijk betekend dat ze me dat jaarcontract ook niet geven. Ik werk dan 10 maanden daar. Weet iemand hoe dit erna gaat? Kun je dan iets van een uitkering aanvragen als je nog niet kan werken.. heb al wat op internet zitten zoeken maar kom er niet helemaal uit hoe het werkt als je geen vast contract hebt. Iemand een idee? Bedankt!
Ik heb even een vraagje, ik heb tot september een contract lopen en zou vanaf oktober een nieuw jaarcontract krijgen.
Maar nu ben ik langdurig ziek en ik weet niet of ik dan weer beter ben, wat waarschijnlijk betekend dat ze me dat jaarcontract ook niet geven. Ik werk dan 10 maanden daar. Weet iemand hoe dit erna gaat? Kun je dan iets van een uitkering aanvragen als je nog niet kan werken.. heb al wat op internet zitten zoeken maar kom er niet helemaal uit hoe het werkt als je geen vast contract hebt. Iemand een idee? Bedankt!
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Ziekte en contract
nah je baas moet bij het UWV aangeven dat je langdurig ziek bent en dan als je contract niet verlengd wordt krijg je recht op een ziektewetuitkering. Ik weet niet precies hoe het zit maar ik had ook geen vast contract en mijn contract werd ook niet verlengd doordat ik langdurig ziek was en kreeg dus een ziektewetuitkering. Moest wel een aantal keren naar de arbo-arts van het bedrijf waar ik werkte en deze constateerde toen ook dat ik inderdaad niet kon werken. Maar anders kan je het beste even contact opnemen met het UWV of op de site kijken. Die weten het beter dan ik.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 5e of 6e ziekte?
» Is dit de zesde ziekte?
» Ziekte van Pfeiffer
» ziekte van graves
» Ziekte van Lyme
» Is dit de zesde ziekte?
» Ziekte van Pfeiffer
» ziekte van graves
» Ziekte van Lyme
Pagina 1 van 1