Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag dit qua contract? Wat nu verder?

Ga naar beneden

Mag dit qua contract? Wat nu verder? Empty Mag dit qua contract? Wat nu verder?

Bericht  SleepingBeauty zo 4 nov 2012 - 22:16

Ik werk straks februari 2 jaar voor een bedrijf. (zorginstelling)
* feb-aug'11: 16 uur contract (1/2 jaar)
* aug-feb: 24 uur contract (1/2 jaar)
* feb - juli: vast contract gekregen als oproep, dus 0uur. + clausule dat ik voor 20 uur p/w collega vervang die gedetacheerd werkt. Mocht zij eerder terugkomen vervalt mijn contract
* juli - dec '12: Wederom clausule dat ik tot 31 dec collega vervang die gedatcheerd werkt.
* dec- juli'13: Willen ze mij wederom zo'n clausule aanbieden voor 20 uur per week ter vervanging van mijn gedetacheerder collega.

Het is de bedoeling dat mijn collega ooit vast bij dat andere bedrijf gaat werken. Mochten die uren vrij komen dan wordt er weer een sollicitatie procedure gehouden.

-Mijn vraag is nu mag een contract zo vaak verlengt worden op deze manier of heb ik nu ook recht op die 20 uur vast??

Ik had steeds de hoop dat ik hier kon blijven werken en dat ik langzamerhand wat meer uren bij kon krijgen. Maar dat zit er niet in. Vorige keer heb ik ook aangegeven dat ik wel verder ga kijken, omdat ik 20 uur echt te weinig vindt. Hij gaf me hierin gelijk en zei dat hij me meer niet kon geven.
Half half wel gesolliciteerd naar leuke banen, maar had veel oproep werk ernaast dat ik toch aan de 32 uur in de week kwam en dat vond ik ook wel leuk te combineren.

Nu ben ik echt op zo'n punt dat ik denk ga ik hier nog mee door?
Hoelang blijf je hopen bij een instelling waar je het leuk hebt?? En je liever niet wilt laten schieten??
Ik ben het oproep werken beetje zat, vind het gewoon niet leuk meer. Mijn vaste werk dan vind ik leuk, maar werk nu zo weinig dat ik weinig opbouw met onze clienten.

Woensdag werk ik weer, dan wil ik het eens bij hem aankaarten om te zien of er toch niet meer in zit en ook aangeven dat ik het gevoel heb aan het lijntje te worden gehouden.
Maar zal ik alvast gaan solliciteren? Of woensdag nog even afwachten.
kan hem ook wel mailen, maar dat komt denk ik ook zo raar over?? Overigens dit aanbod heeft hij wel per mail gedaan.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: