DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ruilen?Vergeet-me-nietje schreef:Ik moet eigenlijk nog even afwassen, maar ik het zó geen zin
Gast- Gast
Ik geloof niet dat dat zin heeft, PM
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat was ook mijn eerste gedachteEvy schreef:Ik geloof niet dat dat zin heeft, PM
Gast- Gast
Ik snap niet wat jij met die bamischijven moet. Ik vind die dingen maar ranzig.Reva schreef:!@#$%*!@&*
IK.WIL.BAMISCHIJF.
OF CHIPS.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik snap niet wat jij met die bamischijven moet. Ik vind die dingen maar ranzig.Reva schreef:!@#$%*!@&*
IK.WIL.BAMISCHIJF.
OF CHIPS.
Ik wil gewoon iets lekkers
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Dat was ook mijn eerste gedachteEvy schreef:Ik geloof niet dat dat zin heeft, PM
Gast- Gast
Alex- Ratel
Ik had de choco versie. Maar die heeft mijn man opgevretenEvy schreef:Ik heb kruidnoten.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik had de choco versie. Maar die heeft mijn man opgevretenEvy schreef:Ik heb kruidnoten.
Doet me niks. Ik wil iets hartigs. Maar ik wil zo zo zo zo zo zo zo zo graag voordat 2012 begint nog ongeveer 5 kilo kwijt zijn om dan doel van juni (2012) gehaald te hebben. Ik vreet echt niks slechts meer, met kerst pas weer. Ook geen kauwgom, pepermunt, brood, crackers, tic tac, alleen thee en water en geen pasta, aardappels, rijst. Ik wil het gewoon halen
Laatst aangepast door Reva op wo 7 dec 2011 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik had de choco versie. Maar die heeft mijn man opgevretenEvy schreef:Ik heb kruidnoten.
Schandalig!
Alex- Ratel
Reev, schatje, ben je niet een béétje te streng voor jezelf?
Alex- Ratel
En ik heb buikpijn en zit nog vol van gister
Eigenlijk heb ik gister niet eens zoveel gegeten. Er was wel veel, maar het meeste is nog over.
Eigenlijk heb ik gister niet eens zoveel gegeten. Er was wel veel, maar het meeste is nog over.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En ik heb buikpijn en zit nog vol van gister
Misschien is je maag geschrokken van alle lekkere dingen
Evy: nee, vind ik niet, kerst is al over 2.5 week he.
Gast- Gast
Ja oké ... Ik vind het echt knap hoe je doorzet.
Alex- Ratel
Ja, na al die tijd zo gezond eten was het denk gewoon te veel.Reva schreef:Smikkell schreef:En ik heb buikpijn en zit nog vol van gister
Misschien is je maag geschrokken van alle lekkere dingen
Evy: nee, vind ik niet, kerst is al over 2.5 week he.
Wel knap dat je het zo goed volhoudt.
Gast- Gast
Ik wil ook afvallen. Voel me zo'n dik monster Was ooit 17,5 kg kwijt, heb gezworen dat ik het nooit meer zo ver zou laten komen en well, here I am, nog slechts 5 kg en ik zit weer op m'n hoogste gewicht ooit.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik wil ook afvallen. Voel me zo'n dik monster Was ooit 17,5 kg kwijt, heb gezworen dat ik het nooit meer zo ver zou laten komen en well, here I am, nog slechts 5 kg en ik zit weer op m'n hoogste gewicht ooit.
+ 1
Gast- Gast
En misschien is het wel streng hoor, maar ik denk nog altijd beter dan dat ik 4-5 keer per dag boven de wc hing.
Gast- Gast
Wat zonde. Naast afvallen dus ook de oorzaak van je overgewicht aanpakken.Vergeet-me-nietje schreef:Ik wil ook afvallen. Voel me zo'n dik monster Was ooit 17,5 kg kwijt, heb gezworen dat ik het nooit meer zo ver zou laten komen en well, here I am, nog slechts 5 kg en ik zit weer op m'n hoogste gewicht ooit.
Ik heb na dit etentje wel weer juist meer zin om gezond te eten.
Gast- Gast
Helemaal mee eens.Reva schreef:En misschien is het wel streng hoor, maar ik denk nog altijd beter dan dat ik 4-5 keer per dag boven de wc hing.
Gast- Gast
Geen idee of je ervan gediend bent, maar ik doe het lekker toch:
Reev jij mag echt trots zijn op jezelf! Je gaat hartstikke goed en ligt ruim voor op je tussentijdse doelen
Reev jij mag echt trots zijn op jezelf! Je gaat hartstikke goed en ligt ruim voor op je tussentijdse doelen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Helemaal mee eens.Reva schreef:En misschien is het wel streng hoor, maar ik denk nog altijd beter dan dat ik 4-5 keer per dag boven de wc hing.
Ik ook! Doe je dat helemaal niet meer, Reev?
Alex- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: