Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 19 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:09

Toet schreef:Ik ben ergens ook wel bang dat het weer misgaat, maar ik weet zeker dat mijn nieuwe begeleider er flink bovenop gaat zitten dus dat is wel fijn. Ik heb wel iemand nodig die me een beetje controleert, anders gaat het weer mis.
Wat goed dat je dat gaat doen! Ik wist niet eens dat jij ook al zo ver was.
Ik snap heel goed dat je die angst hebt, maar daarom is het inderdaad fijn dat je zo iemand achter je hebt staan die de situatie kent.
Het is hier nog maar een plan. Het voelt (nog) niet helemaal goed, dus we zullen zien. Ik wil wel weer dingen op gaan pakken in januari en sowieso een gesprek hebben met school. Een stageplek vinden die voldoet aan mijn eisen/wat ik zoek wordt lastig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:09

Toet schreef:En daarbij kan ik tegen haar aanbod gewoon geen nee zeggen, de planning was om in februari te beginnen maar ze belde me vorige week op dat ik ook nu zou kunnen beginnen. Ik ben bang dat als ik dit niet aanneem, het er nooit meer van komt.
Inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 13:11

Nou ja, een gesprek is al de eerste stap toch? Het moet denk ik sowieso rustig opgebouwd worden, of niet? Waarom wordt het lastig om een stage te vinden die aan je eisen voldoet?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:17

Toet schreef:Nou ja, een gesprek is al de eerste stap toch? Het moet denk ik sowieso rustig opgebouwd worden, of niet? Waarom wordt het lastig om een stage te vinden die aan je eisen voldoet?
Omdat ik al bijna aan het dubbele van de nodige stage uren zit. Ik heb de stage alleen nodig voor mijn eindopdracht. Eigenlijk wil ik dus iets van mijn stageplek (ruimte en begeleiding) zonder dat ik daar wat voor terug doe. Normaal blijf je een paar maanden in een klas en geef je de school ook heel veel. Gezien het aantal stage uren dat ik heb staan is het niet nodig dat ik er heel lang blijf. Alleen lang genoeg om de school, onderwijsvorm en klas te leren kennen en om mijn opdracht uit te voeren.
De meeste scholen hebben uiteraard liever iemand waar ze ook wat aan hebben en die het hele jaar of een lange tijd blijft. Ik denk dat ik het moet hebben van een van de scholen waar ik al stage heb gelopen.
(doe maar niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 13:19

O ja, dat is wel lastig inderdaad. Maar niet onmogenlijk, er zijn toch wel vaker stagiaires die alleen hun afstuudeerproject uitvoeren. Dit is dan vergelijkbaar lijkt me.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet di 6 dec 2011 - 13:23

Ik ga trouwens slapen, val bijna om:P We hebben het er nog wel over, weltruste smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:24

Toet schreef:O ja, dat is wel lastig inderdaad. Maar niet onmogenlijk, er zijn toch wel vaker stagiaires die alleen hun afstuudeerproject uitvoeren. Dit is dan vergelijkbaar lijkt me.
Ik geloof dat dat altijd in combinatie is met een volledige stage.

Afstuderen = LIO stage

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:24

Toet schreef:Ik ga trouwens slapen, val bijna om:P We hebben het er nog wel over, weltruste DagCafé - Pagina 19 561177
Ja.. Truste!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:45

Geen idee wat jullie met die Bambi's en Rudolph's hebben, maar ik vond deze en moest gelijk aan jullie denken:

DagCafé - Pagina 19 Mo__blythe_nicky_lad_9_by_spiti84-d3euvwf

Gast
Gast

Bericht  xxDila di 6 dec 2011 - 13:47

Megara schreef:Geen idee wat jullie met die Bambi's en Rudolph's hebben, maar ik vond deze en moest gelijk aan jullie denken:

Dat vraag ik me eigenlijk ook af laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:48

Megara schreef:Geen idee wat jullie met die Bambi's en Rudolph's hebben, maar ik vond deze en moest gelijk aan jullie denken:

Hahaha, die is coool. Ik ben alleen echt té gehecht aan mijn eigen avatar, anders had ik deze of Bambi wel genomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:49

Ik vind het zielig dat mensen Bambi en kalkoen eten met de Kerst DagCafé - Pagina 19 394967

Nee, geen idee eigenlijk waar het allemaal vandaan komt. Van het een kwam het anders en toen kwam die kalkoen en het verhaal over Kerst!

Gast
Gast

Bericht  xxDila di 6 dec 2011 - 13:49

Smikkell schreef:Ik vind het zielig dat mensen Bambi en kalkoen eten met de Kerst DagCafé - Pagina 19 394967

Nee, geen idee eigenlijk waar het allemaal vandaan komt. Van het een kwam het anders en toen kwam die kalkoen en het verhaal over Kerst!

Ahhh vandaar! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 13:52

Ah dan mogen we blij zijn dat CBL deze theorie nog niet ontdekt heeft. Dan krijg je het gehele dierenrijk in een onderschrift gepropt haha. Verder wel een mooie gedachte er achter.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:01

Megara schreef:Ah dan mogen we blij zijn dat CBL deze theorie nog niet ontdekt heeft. Dan krijg je het gehele dierenrijk in een onderschrift gepropt haha. Verder wel een mooie gedachte er achter.
Whahaha...
ja, ik geef toe dat mijn onderschrift ook wel irritant was (en nu wel weer een beetje is).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:12

Joehoe nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:17

Reva schreef:Joehoe DagCafé - Pagina 19 827601
cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:20

Nu maar een rij kleine bambi's?
Oooh lijkt op bamischijf..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:20

Ik vond de vorige wel irritant groot. Dan kwam je met het scrollen een keer of drie dezelfde verzameling tegen.
Nu ze iets kleiner zijn is het niet meer irritant te noemen. Staat wel leuk eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:25

Reva schreef:Nu maar een rij kleine bambi's?
Oooh lijkt op bamischijf..
Bambi - Bami schijf, ik zie wat je bedoelt.

Ja, dit is wat minder irritant, maar eigenlijk toch nog wel te veel aanwezig.
Eén kleine Bambi ziet er ook niet uit. Ik wilde hem eigenlijk als avatar, maar kan geen afscheid nemen van mijn eigen vertrouwde avatar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:26

Ik heb opeens bedacht dat ik de theepot wil van het servies van een oud tante, alleen vrees ik dat mijn ouders het ondertussen al eens hebben verkocht. Zou ze het liefst gelijk nu bellen, maar denk niet dat ze het gaan waarderen. Ik heb toen ik hier ging wonen alleen een soort suikerbakje ofzo meegenomen en ik pakte vanavond een zakje suiker eruit en toen had ik opeens spijt.

En ik wijs Jou als schuldige aan, Smikk, door je kringloopfoto's.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:26

Megara schreef:Ik vond de vorige wel irritant groot. Dan kwam je met het scrollen een keer of drie dezelfde verzameling tegen.
Nu ze iets kleiner zijn is het niet meer irritant te noemen. Staat wel leuk eigenlijk.
Gelukkig heb ik niet zo veel posts en post ik ook nu niet zo veel, dan zie je ze amper DagCafé - Pagina 19 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:27

Waarom kijk ik naar een kotsende hond op dit uur van de nacht? Lang leve comedy central... of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:28

Reva schreef:Ik heb opeens bedacht dat ik de theepot wil van het servies van een oud tante, alleen vrees ik dat mijn ouders het ondertussen al eens hebben verkocht. Zou ze het liefst gelijk nu bellen, maar denk niet dat ze het gaan waarderen. Ik heb toen ik hier ging wonen alleen een soort suikerbakje ofzo meegenomen en ik pakte vanavond een zakje suiker eruit en toen had ik opeens spijt.

En ik wijs Jou als schuldige aan, Smikk, door je kringloopfoto's.
Ik geef je geen ongelijk en neem graag de schuld op me.

Ik wil zelf ook alles meteen op het moment dat ik het me bedenk, maar ik adviseer je om toch te wachten tot morgen ochtend. Zitten je ouders zo recht op in bed, geschrokken en bang dat er iets is, gaat het ´alleen' om een theepot.
Ik hoop dat het nog ergens is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 14:28

Megara schreef:Waarom kijk ik naar een kotsende hond op dit uur van de nacht? Lang leve comedy central... of zo.
DagCafé - Pagina 19 394967

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: