Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 37 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:48

Smikkell schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Ik wil ook afvallen. Voel me zo'n dik monster Sad Was ooit 17,5 kg kwijt, heb gezworen dat ik het nooit meer zo ver zou laten komen en well, here I am, nog slechts 5 kg en ik zit weer op m'n hoogste gewicht ooit.
Wat zonde. Naast afvallen dus ook de oorzaak van je overgewicht aanpakken.

Ik heb na dit etentje wel weer juist meer zin om gezond te eten.
Ja I know. Heb een tijd (bijna een jaar) bij een psycholoog gelopen, maar moest dat zelf betalen (à 40 euro per sessie) en toen we dit huis gingen kopen, heb ik besloten dat het me niet genoeg bracht om daar krom voor te gaan liggen, want het zou wel echt een aanslag zijn op ons huidige budget. En ik had gewoon echt het gevoel dat ik daar niet vooruit kwam. Ik weet nog steeds niet echt wat de échte oorzaak is, behalve dan dat ik elke emotie uit in de vorm van eetbuien.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:48

Evy schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:En misschien is het wel streng hoor, maar ik denk nog altijd beter dan dat ik 4-5 keer per dag boven de wc hing.
Helemaal mee eens.

Ik ook! Doe je dat helemaal niet meer, Reev?
En nog een keer + 1.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:50

Vergeet-me-nietje schreef:Geen idee of je ervan gediend bent, maar ik doe het lekker toch: hug
Reev jij mag echt trots zijn op jezelf! Je gaat hartstikke goed en ligt ruim voor op je tussentijdse doelen pirat

Lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:51

Pfff, wat een geld is dat toch, een psycholoog. Ik weet nog dat ik altijd contant moest betalen en dan kreeg ik elke keer geld van mn ouders mee als ik ging. Echt belachelijk eigenlijk hoe duur dat is.. Wel klote dat het niet meer in je budget past, Bruce, heb je in t nieuwe jaar ook geen recht op een x-aantal behandelingen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:53

Vergeet-me-nietje schreef:
Evy schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:En misschien is het wel streng hoor, maar ik denk nog altijd beter dan dat ik 4-5 keer per dag boven de wc hing.
Helemaal mee eens.

Ik ook! Doe je dat helemaal niet meer, Reev?
En nog een keer + 1.

Nee, eigenlijk niet. Zou echt moeten nadenken wanneer de laatste keer was. Mag ook wel na een aantal jaren laughcry En ik denk dat G. me ophangt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:54

Ik mag G nu al..

Niet dat ik het goed vind dat hij dingen oplost door je op te hangen, ik ben zelf meer van een goed gesprek.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:57

Reva schreef:Pfff, wat een geld is dat toch, een psycholoog. Ik weet nog dat ik altijd contant moest betalen en dan kreeg ik elke keer geld van mn ouders mee als ik ging. Echt belachelijk eigenlijk hoe duur dat is.. Wel klote dat het niet meer in je budget past, Bruce, heb je in t nieuwe jaar ook geen recht op een x-aantal behandelingen?
Nee ik woon in België en maak daar ook gebruik van de zorg en de zorgverzekering en psycholoog valt gewoon 0,0 onder de basisverzekering. Waarschijnlijk zijn psychologen in Nederland ook zelfs nog duurder dan die 40 euro die ik betaalde, maar het is gewoon echt een aderlating die afspraken iedere keer. Helemaal als je het gevoel hebt dat het nergens toe leidt.

Ik zit nu wel eens na te denken over mindfullness, omdat dat schijnt te helpen bij het beter leren omgaan met emoties en dat zou best eens kunnen helpen. Maar het schijnt ook dat je daar behoorlijk veel tijd in moet steken om er baat bij te hebben en laat ik dat nou niet hebben laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:58

Reva schreef:Pfff, wat een geld is dat toch, een psycholoog. Ik weet nog dat ik altijd contant moest betalen en dan kreeg ik elke keer geld van mn ouders mee als ik ging. Echt belachelijk eigenlijk hoe duur dat is.. Wel klote dat het niet meer in je budget past, Bruce, heb je in t nieuwe jaar ook geen recht op een x-aantal behandelingen?
Nee ik woon in België en maak daar ook gebruik van de zorg en de zorgverzekering en psycholoog valt gewoon 0,0 onder de basisverzekering. Waarschijnlijk zijn psychologen in Nederland ook zelfs nog duurder dan die 40 euro die ik betaalde, maar het is gewoon echt een aderlating die afspraken iedere keer. Helemaal als je het gevoel hebt dat het nergens toe leidt.

Ik zit nu wel eens na te denken over mindfullness, omdat dat schijnt te helpen bij het beter leren omgaan met emoties en dat zou best eens kunnen helpen. Maar het schijnt ook dat je daar behoorlijk veel tijd in moet steken om er baat bij te hebben en laat ik dat nou niet hebben DagCafé - Pagina 37 394967
Dat kan ik beamen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 9:59

Smikkell schreef:

Ik zit nu wel eens na te denken over mindfullness, omdat dat schijnt te helpen bij het beter leren omgaan met emoties en dat zou best eens kunnen helpen. Maar het schijnt ook dat je daar behoorlijk veel tijd in moet steken om er baat bij te hebben en laat ik dat nou niet hebben DagCafé - Pagina 37 394967
Dat kan ik beamen.
Nou, het laatste deel van de zin dan niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:03

Smikkell schreef:
Smikkell schreef:

Dat kan ik beamen.
Nou, het laatste deel van de zin dan niet.
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:06

En om vanavond ook nog iets positiefs in te brengen: de afwas is gedaan cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:10

Vergeet-me-nietje schreef:En om vanavond ook nog iets positiefs in te brengen: de afwas is gedaan cheers
Heb je zin in nog meer? Alles van gister staat hier nog en het meeste zelfs nog op tafel. Geluk bij een ongeluk, toen ik net wilde beginnen gooide ik de eerste dingen in de vuilniszak en toen vond ik nog een bonbon in het doosje waarvan ik dacht dat hij al leeg was..

Ben met die bonbon en een kop thee meteen weer op de bank geploft... DagCafé - Pagina 37 394967

Gast
Gast

Bericht  Alex wo 7 dec 2011 - 10:12

Vergeet-me-nietje schreef:En om vanavond ook nog iets positiefs in te brengen: de afwas is gedaan cheers

cheers

Mijn kerstboom staat!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:13

Evy schreef:

cheers

Mijn kerstboom staat!
FOTO!cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:19

Smikkell schreef:
Evy schreef:

cheers

Mijn kerstboom staat!
FOTO!cheers
+1

En geen afwaszin meer helaas Smik! Ook geen zin om daarvoor eerst minstens 2 uur in de trein te zitten :P Smaakt de bonbon?

Ik speel ondertussen wat Chopin en alvast wat kerstliedjes voor optreden zondag.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:22

Ik ben misselijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:23

Bonbon smaakt alleen maar naar meer, ik had toch liever gewoon helemaal niets Sad

Dan moet de afwas maar even tot vrijdag wachten.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 7 dec 2011 - 10:24

Zo, ben al een heel eind met de boom optuigen... 't word weer een woeste boom, net als anders. En ik heb dit jaar de kaarsjes maar weer eens in de boom gedaan! 't is zo leuk om ze te branden bij speciale gelegenheden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:25

Reva, krijgen we wel nog eens een voor- en een na foto te zien?

En Evy, waar blijft de foto van je boom? Ik denk (nu) dat ik vrijdag voor een boom ga kijken en dan gewoon maar een keer een kleine die op het kast naast de tv kan ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:25

тыквашка schreef:Zo, ben al een heel eind met de boom optuigen... 't word weer een woeste boom, net als anders. En ik heb dit jaar de kaarsjes maar weer eens in de boom gedaan! 't is zo leuk om ze te branden bij speciale gelegenheden!
Oeh, dan kan ik hem zien volgende week. Is je boom ook in roodtinten?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:26

Van mij bedoel je? Of mn huis ofzo Laughing
Ik heb toch tijdje terug een foto geplaatst van mij in zwarte jurkje?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:27

Iemand zin om een grensrechter te verzuipen in de Amstel?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 7 dec 2011 - 10:29

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Zo, ben al een heel eind met de boom optuigen... 't word weer een woeste boom, net als anders. En ik heb dit jaar de kaarsjes maar weer eens in de boom gedaan! 't is zo leuk om ze te branden bij speciale gelegenheden!
Oeh, dan kan ik hem zien volgende week. Is je boom ook in roodtinten?

Ja, ik denk dat je die niet over het hoofd ziet hoor... Hij staat naast de openhaard...

En ehh...wat ik al zei, 't word een woeste boom. Wij doen niet zo aan een boom met tinten van 't een of ander, rood is zeker niet ondervertegenwoordigd maar we hebben ballen in allerlei kleuren.

Ik was vandaag met A. bij intratuin en tot mijn stomme verbazing wilde hij een roze met rood theepotje en theekopje voor in de boom. De rest vond hij allemaal niks, maar dat vond hij écht leuk :shock:.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:29

Megara schreef:Iemand zin om een grensrechter te verzuipen in de Amstel?
Altijd, waar en hoelaat?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 10:30

Foto! :P

@Megara: euh, nee dank je :shock:

Reva ik ben ook benieuwd naar voor en na! Foto in zwart jurkje wel gezien, maar dan mis ik nog de 'voor' nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: