DagCafé
+24
Jordana
TwistedAngel
Gebruikersnaam
xxDila
luenca
Alex
Lejow
Burn
Lavendel
Jade
Erin
Toet
Suus
Admin
ExpressoB
May
Zwerver
Pompoen
Tesss
Ibbeltje
Rovine
VeryCherry
Rush
Lotus
28 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
haha hoor het wel, zo en nu weer over wat anders kletsen want het gaat nu al een paar pagina`s over mij
Gast- Gast
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja niet iedereen die in het dagtopic komt posten is zwanger...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Oh my... Ben begonnen dit stuk in te studeren: https://www.youtube.com/watch?v=GbQg6IyxZPM
En nou wil m'n pianodocente dat ik het uit m'n hoofd ga leren, pfff... Zal het spelen wel ten goede komen, maar men, veel nootjes
En nou wil m'n pianodocente dat ik het uit m'n hoofd ga leren, pfff... Zal het spelen wel ten goede komen, maar men, veel nootjes
Gast- Gast
Wil dit volgend jaar in november op het concours gaan spelen, dus ik heb gelukkig nog even, maar ik zie er als een berg tegenop.
Gast- Gast
Lily, ik lees net je bericht, gefeliciteerd!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Je docente doet dat echt niet als ze geen vertrouwen in je heeft hoor, Bruce, niet tegenop zien (en helemaal niet nu al )!
Gast- Gast
Nee daar zit wel wat in... En I know, het is ook stom om me daar nu al druk om te maken, haha. Heb even een zwartkijkavondje denk ik
Gast- Gast
+1Reva schreef:Je docente doet dat echt niet als ze geen vertrouwen in je heeft hoor, Bruce, niet tegenop zien (en helemaal niet nu al )!
Gast- Gast
]]Vergeet-me-nietje schreef:Nee daar zit wel wat in... En I know, het is ook stom om me daar nu al druk om te maken, haha. Heb even een zwartkijkavondje denk ik
Nou, pas je ook een keer goed in het Dagcafe
Gast- Gast
Je hebt wel praatjes voor een kletskop.Vergeet-me-nietje schreef:Zou eens tijd worden met al die tijd die ik hier doorbreng
Gast- Gast
Ik klets vooral veel tegen mezelf, dan hoef ik jullie er niet mee lastig te vallen
Gast- Gast
Zou ik ook eens moeten proberenVergeet-me-nietje schreef:Ik klets vooral veel tegen mezelf, dan hoef ik jullie er niet mee lastig te vallen
Gast- Gast
Maak een kopje thee en pak er een stuk fruit of wat groente bij! Of poets je tanden, dat wil ook wel eens helpen.Reva schreef:Ik wil zo graag iets eten
Gast- Gast
Nee doe maar niet, dan heb ik niks meer te lezenSmikkell schreef:Zou ik ook eens moeten proberenVergeet-me-nietje schreef:Ik klets vooral veel tegen mezelf, dan hoef ik jullie er niet mee lastig te vallen
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Nee doe maar niet, dan heb ik niks meer te lezenSmikkell schreef:Zou ik ook eens moeten proberenVergeet-me-nietje schreef:Ik klets vooral veel tegen mezelf, dan hoef ik jullie er niet mee lastig te vallen
Gast- Gast
Hoop al maanden dat kolven mijn hobby word, ik geef die hoop maar op geloof ik..
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: